73

До Анонимен 74

преди 1 година

Що дрънкаш глупости? Баща ми 75г си направи вноска за Лада 1500лв. За мен направи вноска 76г пак 1500лв. 1500лв беше повече от годишната му заплата. Върнаха му ги 93г 3000лв, вече на стойност 30лв.

72

до 74

преди 1 година

Лъжеш повече от маNгал, 1987 г, си купихме Лада 1300 S, с 17 годишна вноска, а предната година леля ми си купи Лада 1500 с 22 годишна вноска ! Не лъжи повече, ти тогава може би не си и бил раждан !

71

Анонимен

преди 1 година

Преди 1989 година за кола се чакаше до първа доставка, обикновено около един месец. Само за Лада се чакаше повече, но не 10 години, както лъжат масово. Сега се чака повече. Явно дефицита, който е характерен за капитализма се проявява доста силно при автомобилите. Сега ще вдигнат двойно и тройно цените на новите коли и "дефицит няма да има".

70

Дачев

преди 1 година

Абе хора вие сте полудели тук да давате акъли, спрете се бе ! Нека да намалиме с 50 % продажбите и да видиме ще се вдигат ли още цените или ще падат ? Ама не можем да го направим защото сме наведени мишоци и само акъли раздаваме, единството ни е в помийната яма, но да се правим на разбирачи и акъллии най-умеем, затова и сме най-бедните в ЕС !

69

mm

преди 1 година

Полудели са търгашите ,преди 12 години си взех Голф 4 за 1700 евро ,сега същия Голф на 22 години му искат между 4000 и 5000 , съжалявам ама да си ги продават ако има балами ,според мен ще клекнат няма кой да купува толкова стари коли на такива цени

68

Хахахахаха

преди 1 година

Ще се избием за коли втора ръка, да бе да!

67

Дзивко

преди 1 година

Най много скочиха цените на коли до 5 години със сервизна история, на търг може да мине и цената на нова, причината е че си я взимаш веднага, а не след 8 месеца, подобни коли скочиха, следва ги колите до 10 години, там ръста е към 30%..., изобщо липсата на чипове докара дефицит, а това вдигна цената

66

Анонимен

преди 1 година

точно затова и градовете се напълниха с таратайки, а колко коли има пред блоковете които не са помръдвали от години няма да ви казвам. На път за работа минавам вече 18 месеца до една изоставена с номер от Бургас, не е мръдвала и тревата около нея е стигнала до капака.

65

До 67

преди 1 година

Дилърите вече махнаха отстъпките, другия проблем е че дори за Дачия чакаш 8 месеца, лично чух в единия дилър на рено как го каза на клиента

64

Анонимен

преди 1 година

До 55 Каката. Аз порше за последно съм карал през следването! Като млад с академично образование мерцедес и ауди, а сега карам сериозни коли т.е. не немски! Цената на горивата отдавна не ме интересува! Дали цените са се удвоили, ще видя сега, когато продавам даймлера, девятка е и а дано да е така защото за даймлер единайската искат доста вече! Сещате ли се за коя кола говоря? Преди три години бях в България с нея, нота е предмет на друг коментар!

63

Дзивко

преди 1 година

Имам познат с мазда3 седан на 3, 5години, на 30 к км., сега ако я пусне за продажба ще и вземе същите пари на които я е купил ще я продаде за часове, което си е далавера, никаква загуба от лизинга

62

Препатил

преди 1 година

Купуват от Италия, дето Джани Леопарди сменя маслото на 40,000 км. Кошникът е на 350,000 км, бай Пешо ги прави 138,000 км "реални". Бай Грую я китосва, лъсва, полира и пастира. Даваш 12-13 бона за тоя барутник и почва коледната елха да свети - дюзи, дпф, чудесии. Ай сииктир!

61

Анонимен

преди 1 година

При тези заплати в София и при тези лизинги с 0% лихва и огромна остатъчна стойност, повече от логично е, че би следвало да си купи човек нов автомобил. За около 70-90к лв. има разкошни неща нови (след отстъпката от дилъра). При 40% остатъчна стойност ще рече, че плащаш 42к. Нищо работа за работещ човек в сериозен сектор. Аз карам премиум кола, но преди имах много прилична за 70к- 260 коня, 4х4, масаж на седалки, абсолютно всички екстри от премиум класа.

60

Анонимен

преди 1 година

Кола, между 2000-2010 година най-добре. Особено японска, тогава ги правеха инженери колите, днес ги правят глобалисти и счетоводители.

59

Дзивко

преди 1 година

За нова кола от вносителя се чака 6-8 месеца, тва вдига цените по веригата във всички сегменти, бусове също се чакат..

58

Анонимен

преди 1 година

1,2 двигател, с турбо, те са й изкарали душата. Тия коли на 150,000 км макс са в кофата. Карам стар атмосферен двигател, еми пушка е. Не ми трябват коне много, а за турбо не ща да чувам.

57

Дзивко

преди 1 година

Скоро фирмата ни смени служебни Дачия сандеро дизел, повечето са на 100 к. Км за 5 години, преди да ги сдадем лизингодателя не даваше да се правят ремонти по окачването, вчера гледах че са се появили за 15 к. Лв, пазара е такъв, че кола със сервизна история държи високи цени6

56

Анонимен

преди 1 година

Кола компютър с монтирани четри автомобилни колела.... без мен!

55

Анонимен

преди 1 година

Щом има луди да дават такива пари. Всеки иска да се търкаля с някаква таратайка, ама е безумие за кола на 100 години да даваш една торба пари. В момента всички търговици спекулират. Жилища, коли, храни всичко е нарочно нагоре.

54

Анонимен

преди 1 година

Иначе казано, ако до преди година барака от рода на БМВ Е60 330 дизел (ceлската мечта) се купуваше за 0.75 нормални заплати в София, сега кажи-речи ще ти трябва една заплата. Еми, ок- няма да си купя. Има дилъри и нови коли.