Електрическия Двигател на Автомобили е баланс - Ястребите в ЕС си налагат Бизнеса .Само един въпрос имам - знаете ли как се произвежда ТОК ? Знаете , тоест един двигател на ток е с КПД 5% . Двигател с Вътрешно Горене е с КПД 95% и има системи за Защита на Атмосферата .Обърках ви , нали ?Тока се прави от Дизел , Бензин и Газ - тоест - трябва огромни Фабрики да горят Огромни количества изкопаеми горива за да произведат ток за вашия автомобил - независимо дали вие спите и не го зареждате - тоест
И след 5-8 години какво правим с електрическите ***, когато батерията умре?А какво правим ако батерията падне междуЧепърлянци и Сусурлево? Този ли *** ще ми донесе ток?Ай качвайте го на електрически самолет и да пътува!
На хората и на останалите шофьори едва ли ще им липсват моторите с шумотевицата и ПТП Тата които предизвикват,както и стряскащото им появяване с висока скорост
Съвсем дребен проблем имат еко-талЕбаните - 80% от тока в света се прави от газ, мазут и въглища. Мега-еко.
Никога не съм разбирал и до днес не мога да разбера желанието на хората да изтезават сетивата си с шумотевица. Честно казано ще си отдъхна ако ги забранят тия генератори на шум а на oткaчалкитe на които това им доставя удоволствие да им инсталират по едни слушалки в каските и да им пущат оглушителен запис на рев на мотори който само те да си чуват.
Лелеее до къде стигнаха зелените. Излъгаха ни. Нищо не измислят - само забраняват. Като вегани са.
До До 37 "КПД-то на литиевите батерии е над 99%. Обикновените оловно-киселинни акумулатори като тези в колите имат 90% ефективност." --- чудесно, а сега кажи как се рециклират ли-ион батерии след като им изтече полезния живот... да се позабавляваме малко :)
КПД-то на литиевите батерии е над 99%. Обикновените оловно-киселинни акумулатори като тези в колите имат 90% ефективност.
За колите да приемем че е приложимо до някъде поне в градски условия. Но мотор на ток няма как стане да има параметрите на такъв с двг. Едва ли някой моторист изгаря от желание да кара мотор с тегло 500 кила.
До До бачкатора "Колкото и да ти е странно, но вече има тирове на ток. " ------ има.. като тролеите - с жартиери свалят ток от захранващата мрежа изградена над магистралата... айде да се разпада вече този ес, че аман от простооотии...
Колкото и да ти е странно, но вече има тирове на ток. Има и електробусове. Но докато вторите са за возене на късо разстояние в града, то за тировете вероятно си е сериозен проблем, ако е за дълъг превоз.
Въпросния да уточни производството на ел.енергия за зареждането на електромобила и на самите батерии с какво КПД са и да ги прибави математически правилно към сметката. Същото да направят за всички видове горива. Тогава коректно да сравняват. Нещата винаги са с плюсове и минуси, и такива неща трябва да се оценяват комплексно. Да забранят производството на мощни ДВГ, ама тогава на какво ще си возят оядените ду....
Е-трактор да оре дълбока оран също ми е извън въображението. Колко декара ще изкара с с едно зареждане?
Обаче не мога да си представя ТИР с 20 тона товар на батерии. Как ще ги зареждат, колко ще трае един курс...
Това е защото вече имаш изградена мрежа бензиностанции. А при ел. все още не е така. Ще се нормализират нещата, ще се появят бързи зарядни. Както едно време телефоните се зареждаха с 5 вата, а сега има дори 80-100ватови зарядни.
До Анонимен: няма да има носталгици, каращи ДВГ. Еколозите го забраняват. ДВГ не губи от електричеството по практически или технически причини. Еколозите спират модели, които се продават като топъл хляб. Атмосферни двигатели няма заради Евро-7 изисквания, а не поради липса на търсене и т.н.
Ще забрани ли Европа моторите на бензин?