Забелязани са огромни тълпи от евроатлантици да купуват масово пластмасови електрички! Щандовете в супермаркета се изпразват за минути, даже по две ги грабят под мишници и тичат към къщи, други пълнят чанти и торби с ел. коли и пълнят шкафове и чекмеджета! Поради бързо изчерпващите се количества,веригите ограничават покупките на 3 броя на човек. Забелязани са и спекуланти, рзаменящи стек олио за тесла, втора употреба.Масово хората залагат къщи и яхти, за да се сдобият с ценната електричка!
Всички немски производители вече са обявини план от кога напълно ще престанат да произвеждат коли с ДВГ. За момента моделите им полека лека изчезват и биват заменяни с електически. Пасат, Инсигния няма вече. Евентуално ще останат модели за САЩ. Така че е неизбежно. После наред са бензиностанциите.
Спомятели си мега - хипер еко и също толкова скъпите луминсцентни лампи дето ни накараха да купуваме преди диодните? На същия маркетингов похват ми прилича всичко!
парните двигатели от ново поколение са пъти по ефективни и вървят със всичко отделящо топлина!
А тока каво го прави? Закона за запазване на енергията не са го отменили ,нали? Щом атомните реактори са изоставени кой ли ще е източника за електроцентралите?
и се зарежда в гаража 12 часа,отделно за бърз заряд трябва да инсталират отделен модул за бърз заряд към инсталацията на къщата4000евро и пак чакаш 4м.да дойде фирмата,това в DE,ха честито
До ДЕМ И не само след - преди също. Тези батерии се произвеждат от изкопаеми суровини. Добре е някой да разясни на "зелените" как точно се добива лития и какви са последствията от добива му, както и от производството на литиево-йонни батерии.С две думи - едни ще си карат "чистите" коли, а в страните на производство ще е цялата мизерия. Страхотна екология.
80 бона за Опел Корса няма да дам никога. Ако ще и без пари да ми е тока.Имал си бол пари,дал си ги.Ами не ни пробутвай опорки колко хубаво било да дадеш 80 бона за Корса.А и като цяло за електричките. Кога ще избиеш по-високата цена?А и като тръгнеш на дълъг път има вероятност и да не стигнеш. Като един познат си купи електрическо БМВ и трети път вика Пътна помощ да го взема.
И как така електрическите коли са по-екологични? Какво ще се случи с батериите на тези тостери след гаранционния период?
По скоро ги насочват насила. Със глупавите еко норми и забрани за автомобили, ЕС ни натрапва електрокарите. Иначе никой няма да ги купи.
Посмали, куме... За 70к мисля да взема Тесла втора ръка с рециклирани батерии. 100к лв., но можеш да се нагодиш с огромна остатъчна стойност от рода на 45%.
За семейна кола имаме голям автомобил на 2 години, бензин. За града и да ходим на вилата, да пазаруваме- електрически мъник. За 80к лв., колкото струва читава Мазда 6, Сюпърб, 508, Инсигния или подобен клас среден автомобил си е повече от идеална. Зареждаме без пари с фотоволтаична система на вилата, помощ от държавата, помощ от работодател, разходи по нея- 0. Пожелавам всекиму. Лошото е, че *** скача на дърт Кайен, Е60ка или подобна развалина, които имат десеторни разходи на нов автомобил.
При тези цени не е изгодно. Електрическите коли които стават за нещо и имат някакъв нормален пробег са над 100 000 лева. Но пък животът им е най много 8-10 години. Тоест няма никаква сметка и си е чисто прецакване финансово погледнато. Най изгодно е да си купиш обикновена доказана кола втора употреба до 10 бона. Ще смениш някой неща за още 2-3 бона и ще си караш дълги години безпроблемно.
Европейците се насочват към е-коли, с 11% скочили продажбите