До анонимен 16 И твоите избранници няма да оправят пътищата. Това си е традиция от 1944г до днес.
До АнонименТова не е дупка, а неравност - МЗКТ, Oshkosh, Tatra Force и т.н. преодоляват без проблем.
живея в София - широк център, дори не съм и по кварталите. Нямам улица пред блока...разби се от един строеж преди 11г и така я оставиха!! толкова злоба вече има насъбрана у мен, че не знам на къде ще избие :)
Положението е страшно.. кратери, нагънати като баница пътища, обрасли храсти, клони, треви навсякъде... Положението е страшно, дори не разбирам как в БГ ще си купиш кола за повече от 10-15хил лв., да я трошиш по тия пътища...
статията от 16:30, а коментарите отпреди 3 часа. това някакъв нов трик да надувате бройката без да не пишете нови статии ли е? кой ви следи колко статии трябва на ден? искам да му се оплача.
статията от 16:30, а коментарите отпреди 3 часа. това някакъв нов трик за претопляна на стара манджата ли е?
До 23: По-добре обясни кое не е така, вместо да се правиш на много умен! Ти в Европа пътувал ли си? Ако си пътувал, да си забелязал, че например в Италия магистралите им всяко лято са с участъци в ремонт? Що така? А да си прочел също така, че цените на пътното строителство в БГ са доста по-ниски от европейските? Евтиното винаги излиза по-скъно, но в БГ ако се направи скъпа магистрала, ей такива като тебе първи ще изревете на умряло. Правят се чудеса в БГ за тези пари, но трябва акъл да го разбер
Ти ми дай 100 хил. лв. за да ти налепя банята с плочки 3то качество, пък аз ще си намеря подизпълнители и все ще свърша за 2-3 години след крайния срок. Естествено ще има амортизация, така че трябва да обсъдим и парите за поддръжка.
Гледам, че много хора коментират, без нищо да разбират от пътно строителство. Запомнете веднъж завинаги, че пътната инфраструктура са технически съоръжения, които имат амортизация и трябва да се поддържат. Запомнете веднъж завинаги, че НЕ МОЖЕ някой да спести 2/3 от материалите. У вас, ако ти сложат 2/3 по-малко плочки в банята ти няма ли да забележиш? Има стандарти за пътно строителство има и строителен надзор, има проверки. От стотици построени километри на 2-3 отсечки намерили проблем. Е и?
Ремонт на ремонта това беше държавна политика по времето на герб и така си продължава и сега.
Управляващите да не се ослушват ами да търсят фирми от чужбина. Цената със сигурност няма да е по скъпа от на тези крадливи фирми.
Истината е че пътищита не са били в по-лошо състояние от днес, но нали всички пари отидоха за пенсии и увеличение на заплатите на държавните бюрократи, нали трябва да се вдига рейтинга.
Ми безпътица е. От бранша не виждат как хем да се краде, хем да е качествено и хем парите да са усвоени само от правилните фирми. Мъка.
Ако пътните фирми строяха качествени пътища, сега нямаше да си трошим колите по дупките. Ама кой да им го каже, нали процента отгоре трябва да си вземе някой за да си купи нов мерджан! А сега сложат асфлата и след 1 година пропаднал... ми като сте сложили 1/4 от необходимите материали щото да си платите нагоре...
АМИ ТЕЗИ КОИТО 12 ГОДИНИ ГИ ОПРАВЯХА ТИЯ ПЪТИЩА ИЗГЛЕЖДА САМО КРАДЯХА ПАРИТЕ ЗА ТЯХ А СЕГА ИСКАТЕ ЗА 6 МЕСЕЦА НОВОТО ПРАВИТЕЛСТВО ДА ВИ ОПРАВИ ПЪТИЩАТА РУШЕНИ С ГОДИНИ. ИЛИ СИ ЧЕШИТЕ ЕЗИЦИТЕ И ВСЕ НЯКОЙ ВИ Е ВИНОВЕН. ПИТАЙТЕ БОЙКО ЗАЩО ПЪТИЩАТА СА В ОКАЯНО СЪСТОЯНИЕ ИЛИ ПЕЕВСКИ КОЙТО ГИ СТРОЕШЕ И РЕМОНТИРАШЕ С ПОДСТАВЕНИ ФИРМИ.
До вкъщи има една дупчица метър диаметър дълбока 20 санта от една година няма кой да я запълни що народ си помля джанти гуми и картери...
Пътищата в страната в безпътица, от бранша не виждат светлина