115

Истината

преди 1 година

Истината е, че в България няма друго наднормено замърсяване на въздуха освен с фини прахови частици и то само през зимата заради отоплението. Даже неизмитите улици на София, които са втория най-голям замърсител с ФПЧ, замърсяват много по-малко от отоплението, а всички останали причини, вкл. и двигателите на автомобилите, замърсяват с ФПЧ десетки пъти по-малко от неизмитите улици.

114

Анонимен

преди 1 година

КАТ кога ще изловят тарикатчетата които махат ДПФ-и, катализатори и глей ся ко прай на втора? След това и тези при които са минали прегледа?

113

До 114

преди 1 година

Дишай само въздуха от ауспуха! Тогава ще си повярваш, че само автомобилите замърсяват

112

Анонимен

преди 1 година

Най-замърсен е въздуха в гетата и в съседните им квартали, а не в центъра на София. Там замърсяването е наднормено само през зимата, заради отоплението. В центъра на София замърсяването през зимата достига до 40% от допустимите норми, а през лятото до 10% от нормите

111

Пушака

преди 1 година

Тя столичната община ще ви сложи накрая една тапа на ауспуси те.

110

Анонимен

преди 1 година

На практика бензинов, електрически или дизелов автомобил замърсяват еднакво с ФПЧ, без значение кога са произведени. Голямото замърсяване "от автомобилите" е от неизмитите улици и вдигнатите във въздуха ФПЧ при движението на автомобилите. При това когато има наднормено замърсяване с ФПЧ, всички останали причини са с много по-малък дял от отоплението на твърдо гориво.

109

Анонимен

преди 1 година

Оставете на мира ауспусите на хората.

108

Анонимен

преди 1 година

До Анонимен 112 "Няма никакво значение какво излиза от ауспуха - то е пренебрежимо малко" Дали? Ако искаш спри се на някое голямо софийско кръстовище и си го повтори това.

107

Анонимен

преди 1 година

Ако. Един милион ауспуси заработят . Няма да може да се диша

106

Анонимен

преди 1 година

Няма никакво значение какво излиза от ауспуха - то е пренебрежимо малко

105

Смръщен

преди 1 година

Какво ни излиза от ауспусите си е наша лична работа.

104

Анонимен

преди 1 година

Според изследване по поръчка на Столична община, при движението на един автомобил с ДВГ, 96% от замърсяването с ФПЧ идва от неизмитите улици и 4% от двигателя на автомобила. При движението на електрически автомобил, неговото замърсяване заради неизмитите улици е 96% от това на бензинов или дизелов автомобил със същите габарити.

103

Анонимен

преди 1 година

До Край Всъщност в белите държави се мери ТОЧНО какво излиза от ауспуха: анализ на газовете и става ясно. Какво правите по балканските ширини си е работа на гаааннчо.

102

Анонимен

преди 1 година

Фъндъчката не смее да пипне електората от Факултето,който я избра,затова най-лесно е да спре автомобилите.И за мръсните улици не се сеща,защото за тях трябва нея да глобяваме,а не тя нас.

101

Дьо фюнес

преди 1 година

Факт е че като минеш педесеттака пръдиш повече без значение жена или маж. За дъртите по ниска категория. Щото младото си е младо.

100

Фандъкова

преди 1 година

Има и много хора дето замърсяват Един селю дето се я наял с дърт чесън, върви и пърди и фунти и никой не може да диша край него . Не замърсява ли? Катализатор и за него. Ве дна га.

99

Анонимен

преди 1 година

До КрайАбсолютно вярно. На рено клио 1.2 /58кс 2000г на газ дадоха кат1, а на хонда 1.6/115 кс на бензин, която харчеше и масло 2005 г дадоха кат 3

98

Анонимен

преди 1 година

Досега в крайните квартали където няма тец много бяха на газ. С тези цени масово се връщат на дърва.

97

Край

преди 1 година

Уж мерят газовете при преглед а се оказва, че гледат годината на колата. Това директивата на автомобилопроизводителите - да се забраняват старите за да се продават нови коли. Старата мололитражка на газ замърсява в ПЪТИ по малко от новия тритотен джип. Да ни обясняват, че да си хвърлиш старата но здрава кола за да произведат нова е много екологично и един абсурд.Насърчаването на консуматорството не е ЕКО.

96

Анонимен

преди 1 година

Тая няма да я бъде. Хората ще се вдигнат на бунт.