Стягай куфарите, Денков! Това е гавра с децата на България! Вие, Господин Академик, по коя програма сте учили - по новата ли, по старата ли, кога беше тържественото откриване на учебната година? Много Ви е къса паметта. Някой тропа на вратата да ни свали на земята. Марш обратно там откъдето те извадиха ПП, ***...
Защо нищо не казва министърът за безумният формат на матурите по чужд език за профилираната подготовка? Пет текста за слушане или писане на официално писмо. На кого му се налага на прима виста да пише официално писмо?! А когато се наложи,има много модели в нета. Много хора, не ученици, на български не могат да го направят, но 12класниците трябва да могат да се справят и то на чужд език.
Може ли да каже, защо има матурите в 7 и 10 клас? Това е излишно напрежение за всички ученици. Много от учениците не искат да кандидатстват в т. нар. елитни училища.
Шефовете на този екземпляр са доста добре запознати с професията пожарникар. Няколко пъти ги късаха на изборите заради един пожарникар. Затова са решили, че това е важен материал и децата трябва да се подготвят от най-ранна възраст.
Това изперкало типче казва :пожарникар не е човек които гази пожар а трябва да се надникне по дълбоко било професия .
11 разказа е трябвало само да се преразкаже, не да се прави анализ на творбата. Целта е да се види дали може ученика да схване какво чете и да го предаде по смислен начин. Адски трудно е да намериш такъв разказ, който хем да е кратък, хем да е смислен,хем да е с модерен език,хем да е за деца на 14 години, а не някаква модерна изцепка. Да направят конкурс за такъв тип разкази и да съберат 1000, които да стават и да ги дават на матурите. Положението не е чак толкова зле, но винаги може и по-добре.
До 6. Проблемът не е в това, че е селска история, а че е бездарно и некадърно написан, с клиширани мисли на непохватен и клиширан език. Инфантилна работа на човек, който няма реални допирни точки с литературата.
Относно Талисманът за преразказ, смятам че е добър избор. Езика е съвременен и с това е по-лесен и разбираем за учениците. Поуката е добра, прави наистина асоциация с Бялата лястовица, но нима това е лошо? Четох какво ли не по тоя повод, че било селска история и т.н. Но селото е част от България и на село има честни и почтени хора. Не виждам с какво този разказ обижда! В случая МОН е направил добър избор. А че има гафове, има. Но не и за това. Хайде да бъдем честни.
Дянков се оказа едно от най-големите разочарования в този кабинет. Абсурдни, необмислени, силови предложения за промени, неодобрявани от никого, освен от него, които ако някога бъдат приети, веднага ще бъдат отменени от следващия министър.
Кво е преувеличено бе пъппеш?!? Във ВИАС взех пет висши математики Анализ 1 и 2,Линейна алгебра и аналитична геометрия(ЛААГ),дескриптивна геометрия,+теоритична математика!!! И преди 2-3години сядам да помагам на едно съседско хлапе за задачи от 10кл.Еми половината задачи не можеш да им схванеш условието.Учебници писани от професори за деца-на академичен език.Отвратиха децата от училището.На тия матури и Айнщайн ще изкара 3ка. Съсипаха образованието умишлено.
Денков, ти си един от що годе кадърните, не дей да говориш. А това със скобите по математика си беше живо доказателство, че има доста проблеми по трасето. Че проблеми има, факт. Времето е малко за задачите по литература. А изцепката по математика само доказва, че не се прави проверка на това, което се пуска до училищата.
Децата не го учат да разсъждават, да мислят, да преценяват, да изпадат в различни ситуация, разсъждавайки, да вземат най-правилния начин за съответната ситуация. Те ги учат да зубрят, да наизустяват! Празни приказки, ала бала, затова излизат с не много добри знания
Денков: Критиките към матурите са преувеличени