Аз обичам да карам стари коли. Какво да направя. обичам всичко да ми е втора рака тества, евтино,. доказало се. И жена втора рака би взел. Тъкмо ще ме цени повече и няма да бяга :)
абе рискуваме гледайте си нашата си *** че с тия циркове и мал оумн ници неграмотници Лъжци предатели и алчни за пари избрани в парламента бъдещето ще е тежко много
Ние отдавна сме заден двор за автомобили. Автомобилния парк в България е най-стария в целия ЕС
Общаците и миячите на чинии от Франция и Германия не могат да повярват че учителка в България може да кара кола на лизинг . Те са свикнали да живеят без пари и затова им е чудно , как така заплатите в България са се нормализирали . А вече е така - една Дачия е 200 лева на месец . Нещо напълно по възможностите на една учителка .
До СПОРЕД МЕН, Li и Со се намират в една държава, която Урсулата и Борел плюс всички германци, заемащи отговорни постове в ЕС, искаха да заврат на кучето в ***, та дори с Бай Дън и 320 млрд. ? искат да му приберат.Сетне се съпикасаха: без руския газ цената на този на борсата стана много скъпа, нефтът Урал'с няма да го има на пазара, без руски танкери в пристанищата няма да има нефт. Проблемът с украинската пшеница стана сериозен, сега се досетиха и за железната руда в Кривой рог, хрома,Li.
...... и да се насочи към по-перспективното производство на електромобили,.... Мухахахаха....... Тая държава скоро ляб нема има, електомобили щели се движат по европейските пътища с дупки..... Вие драги читатели вервате ли си?
БЪДЕЩЕТО на електрическите автомобили е пред сериозен проблем. Акумулаторните им батерии, които се произвеждат от редки метали, ще предизвика усилено търсене. Търсенето на литий и кобалт ще вдига постоянно цената им, точно защото са рядко срещани и се добиват и съхраняват трудно. Как си представяте света с 1 милиард ел. коли, автобуси, камиони. От къде ще им намерят материали за нови батерии и какво ще правят с вече ненужните милиарди употребявани батерии?
къркачите под блока са по в час от тия зализани разбирачи да дрънкат глупости. Некаква автомобилална промишленост ги гони та се не виде. То заявки то глупости. *** много сте зле бе
Много погрешни, невеврни внушения на този Попов за терминалите втечнен газ! Видите ли пак щяло да се окаже, че купуваме газ от Русия, пък сме искали да скъсаме възките с Русия! Това е повече от глупаво разсъждение! Газовата тръбна система от Русия има "кранче", което се използва за политически шантаж! На терминалите за втечнен газа може да се закачи съд от всякакъв доставчик. Какво от това, че може да купуваме и руски втечнен газ, но ще е без "кранче"!
Не сме готово за електрически коли. Тествах наскоро такава - всичко супер докато не дойде време за зареждане. Няма такъв филми то в Аофоя, за провинцията е още по-зле. В София има една шепа зарядни станции, които даже не са и бързо зарядни; бързо зарядните съответно са само няколко. И на всяка станция почти винаги има някоя кола дето зарежда. Безплатни станции е ясно е вече почти няма, но даже на платените им бъгва приложението или са заети. Сега представете си 2 милиона електро коли. Трагедия.
То тук освен "нов внос" ама ударени и преправени които при повторен удар са фатални други има ли? Освен това нали ЕСЕС трябва да има и полза от нас, няма само ние да го крадем, те са си направили сметката да им излиза и с кражбите включени.
Е и? Как виждате да се повишат доходите на българите в следващите 13 години, че да може всеки да си позволи електричка за по 60-100к лева? И на 10 години макс да си купува нова. Няма как да се случи това просто. А който мисли, че това е реално живее в някаква паралелна вселена.
Рискуваме да станем заден двор на коли, изхвърлени от Запада