Превозвачите искат да заграбят милиарди от обикновения данъкоплатец. Свикнаха да бъдат захранвани 12 г от чекмеджетата на Тиквата и те като "строителите на магистрали"
Това правителство нито строи пътища,нито поддържа.До 2-3 години ще стане като деветдесетте.Тогава от София-Бургас се пътуваше 8 часа,катастрофите бяха много и ужасяващи.Но най-голямото престъпление на всички досегашни управляващи,без изключение е че оставят 1 милион турски и още поне 200000 други да пътуват из България,като башибозук без да плащат и стотинка.Идете на Виа Егнатия в Гърция да видите че почти няма тирове и автобуси защото гърчетата взимат по 300 евра,а ние сме с свалени ***
Ще плащат,като им е скъпо ще се кооперират.Ще работят съвместно,ще се научат да се уважат помежду си.Ще са коректни и няма да правят тарикатлъци!Който не го проумява как се прави бизнес,а иска само печели да фалира!
Извинявам се, но леките коли с винетки плащат за всички пътища. Сегашното положение не е коректно пък за тях..
А всички хитреци тираджии, които, за да не плащат за магистралите минават по второстепенни пътища и ги рушат, и после живущите в градчетата и селата покрай тези пътища се оплакват, че целите били на дупки. Еми няма как да не са.
За един определен маршрут от около 90км преди плащах дневна винетка от 27лв , сега плащам тол такса от 2.36 стотинки, тъй като само част е първокласен път , но дори и да платя всичките 180км пак ще ми излезне по-евтино - около 20лв. При винетките я нямаше цялата армия от администрация и тол коли , съответно оставаха повече пари за пътища , а сега всичко се изяжда от заплати и реално парите са по-малко. Но който пътува , трябва да си плаща.
Бизнесмени от хранилката на държавата и от фирми на партии. Всички със собственици поставени лица повечето ченгесари.
2021 за толк такси са платени 111млн, веднага правя сметка 86000 камиона х 27000лв прави 2.3млрд - само 20 пъти разлика. Или не плащат толкова или камионите са по-малко. Или лъжат здраво.
Значи 1300 лева за камион годишно е добре? Добре. Един лек авомобил плаща 97 лева и изминава около 10000 км по пътища с винетка.Или по 1 стотинка на тон/км. А един камион плаща по толкова на месец, но:1.Тежи 10-40 тона.Средно 20 тона;2. Изминава 10000 км месечно. Сметката показва, че камионите плащат по около 10-12 пъти ПО-МАЛКО от леките автомобили при тегло 20 тона. 1 стотинка на 10 и повече километра. Оказва се, че сметката за ТОЛ таксите е верна.
Превозвачите товарят камионите двойно. Вместо разрешените 17 тона камионите им са на 35 тона. Така спестяват от курсове, вместо два правят един но пък рушат пътищата. В цял свят има кантари по магистралите, където камионите задължително се теглят за претоварване. А в България няма. Затова и пътищата ни са в такова състояние
Абе щом шефа на Биомет може да отдели 5 милиона лева за да си купи Бугати, при условие че има и два ролс-ройса и Ламборджини.. Значи не са закъсали чак толкова много превозвачите. Илън Мъск и Бил Гейтс нямат такива коли като техните.
Тол системата не е от вчера, защо чакахте досега? И всички дето излизат на протести - защо не излизахте при Баце, бе? Защото щяха да ви пратят качулките, както ставаше неведнъж. Много смелост насъбраха всички, но истината е, че колкото и да е скъпо навсякъде по света, при нас е най-евтино и ако не можем да прокопсаме, сами сме си виновни, че траяхме досега.
Ами то камионите разбиват пътищата,така че трябва да се вдигнат тол таксите,пък те нека си реват,твърдо да за вдигане на таксите и със сигурнист няма затварят бизнеси
Кой то си може и при ТОЛ система ще работи. Ще си вдигне цената с тази мярка и ще пътува. А кой то разчита на държавните пари ще реве повече , докато го чуят.
Всеки некадърен бизнес рано или късно фалира, а на негово място идва друг. Така е в отворените икономики, каквато би трябвало да нашата. Няма страшно някой некадърник от работодател да стане работник.
Увеличение на тол таксите ще доведе до затваряне на бизнеси