25

Анонимен

преди 1 година

Превозвачите искат да заграбят милиарди от обикновения данъкоплатец. Свикнаха да бъдат захранвани 12 г от чекмеджетата на Тиквата и те като "строителите на магистрали"

24

1

преди 1 година

Това правителство нито строи пътища,нито поддържа.До 2-3 години ще стане като деветдесетте.Тогава от София-Бургас се пътуваше 8 часа,катастрофите бяха много и ужасяващи.Но най-голямото престъпление на всички досегашни управляващи,без изключение е че оставят 1 милион турски и още поне 200000 други да пътуват из България,като башибозук без да плащат и стотинка.Идете на Виа Егнатия в Гърция да видите че почти няма тирове и автобуси защото гърчетата взимат по 300 евра,а ние сме с свалени ***

23

Сега

преди 1 година

Ще плащат,като им е скъпо ще се кооперират.Ще работят съвместно,ще се научат да се уважат помежду си.Ще са коректни и няма да правят тарикатлъци!Който не го проумява как се прави бизнес,а иска само печели да фалира!

22

Реалист

преди 1 година

Щом рушите пътищата ще плащате тол такси,много сте нагли,научени от бате Бойко.

21

Никк

преди 1 година

Извинявам се, но леките коли с винетки плащат за всички пътища. Сегашното положение не е коректно пък за тях..

20

Анонимен

преди 1 година

А всички хитреци тираджии, които, за да не плащат за магистралите минават по второстепенни пътища и ги рушат, и после живущите в градчетата и селата покрай тези пътища се оплакват, че целите били на дупки. Еми няма как да не са.

19

az

преди 1 година

За един определен маршрут от около 90км преди плащах дневна винетка от 27лв , сега плащам тол такса от 2.36 стотинки, тъй като само част е първокласен път , но дори и да платя всичките 180км пак ще ми излезне по-евтино - около 20лв. При винетките я нямаше цялата армия от администрация и тол коли , съответно оставаха повече пари за пътища , а сега всичко се изяжда от заплати и реално парите са по-малко. Но който пътува , трябва да си плаща.

18

Анонимен

преди 1 година

"неверни упражнения"?!

17

Анонимен

преди 1 година

Бизнесмени от хранилката на държавата и от фирми на партии. Всички със собственици поставени лица повечето ченгесари.

16

Математика?

преди 1 година

2021 за толк такси са платени 111млн, веднага правя сметка 86000 камиона х 27000лв прави 2.3млрд - само 20 пъти разлика. Или не плащат толкова или камионите са по-малко. Или лъжат здраво.

15

Само числа!

преди 1 година

Значи 1300 лева за камион годишно е добре? Добре. Един лек авомобил плаща 97 лева и изминава около 10000 км по пътища с винетка.Или по 1 стотинка на тон/км. А един камион плаща по толкова на месец, но:1.Тежи 10-40 тона.Средно 20 тона;2. Изминава 10000 км месечно. Сметката показва, че камионите плащат по около 10-12 пъти ПО-МАЛКО от леките автомобили при тегло 20 тона. 1 стотинка на 10 и повече километра. Оказва се, че сметката за ТОЛ таксите е верна.

14

352 ойро заплата

преди 1 година

То па едни бизнесииии.......!

13

Анонимен

преди 1 година

До11. Прав си така е

12

Анонимен

преди 1 година

Превозвачите товарят камионите двойно. Вместо разрешените 17 тона камионите им са на 35 тона. Така спестяват от курсове, вместо два правят един но пък рушат пътищата. В цял свят има кантари по магистралите, където камионите задължително се теглят за претоварване. А в България няма. Затова и пътищата ни са в такова състояние

11

Анонимен

преди 1 година

Абе щом шефа на Биомет може да отдели 5 милиона лева за да си купи Бугати, при условие че има и два ролс-ройса и Ламборджини.. Значи не са закъсали чак толкова много превозвачите. Илън Мъск и Бил Гейтс нямат такива коли като техните.

10

Анонимен

преди 1 година

Тол системата не е от вчера, защо чакахте досега? И всички дето излизат на протести - защо не излизахте при Баце, бе? Защото щяха да ви пратят качулките, както ставаше неведнъж. Много смелост насъбраха всички, но истината е, че колкото и да е скъпо навсякъде по света, при нас е най-евтино и ако не можем да прокопсаме, сами сме си виновни, че траяхме досега.

9

Анонимен

преди 1 година

Ами то камионите разбиват пътищата,така че трябва да се вдигнат тол таксите,пък те нека си реват,твърдо да за вдигане на таксите и със сигурнист няма затварят бизнеси

8

Анонимен

преди 1 година

Германците пак да дадат пари за пътищата в България.Ние българите не даваме .

7

Анонимен

преди 1 година

Кой то си може и при ТОЛ система ще работи. Ще си вдигне цената с тази мярка и ще пътува. А кой то разчита на държавните пари ще реве повече , докато го чуят.

6

Ужаа

преди 1 година

Всеки некадърен бизнес рано или късно фалира, а на негово място идва друг. Така е в отворените икономики, каквато би трябвало да нашата. Няма страшно някой некадърник от работодател да стане работник.