63

От Германия

преди 1 година

Да се смееш ли или да плачиш на тази гръмогласна българска интерпретация на официалната статистика!! От общо 684506 нови автомобили продадени в Европа за периода, 9031 са продадени в България. Това са само 1,3% от пазара на нови автомобили!! (Виж https://acea.***/pc-registrations/passenger-car-registrations-14-4-first-four-months-of-2022-20-6-in-april/). Но според редакторита на Инвестор, България е трета по ръст на продажби!!! Е Боже!!!

62

Моя милост

преди 1 година

Пак пишат поредните лъжи за да привличат читатели

61

Мишо

преди 1 година

А сега неграмотни и бездарни писарушки правим следното движение: отново сядаме на компютъра, отваряме таблицата със статистиката и гледаме количеството на корпоративни сделки и количеството купени коли за фирмени автопаркове и о ужас 80%, а може и повече от колите са корпоративни покупки.Не ставате за нищо, писарушки бездарни!

60

Анонимен

преди 1 година

Карам си 20 годишната мазда дизеларка на горело олио за 50 ст литъра в което са пържили картофки а новите дизелари се мръщат щото компютъра им вика че нее дизел и гаси мотора. Побъркана работа. Колко по ново толкова по скапано.

59

Анонимен

преди 1 година

Имал бол пари....дал. Аз, нямам кола, пътувам с БДЖ.

58

Анонимен

преди 1 година

Глупости в България няма средна класа, ходиш работиш и накрая нищо.

57

Анонимен

преди 1 година

за простия народ да обясня - фирмите въртят новите коли на 3г и сега е момента да продават старите трошки и да вземат за персонал нови. Това е, не че обикновенния човек си заменя 15г трошка с нова от магазина. Няма как да стане.

56

Анонимен

преди 1 година

Тръгнаха казваш...накъде само че не казваш..към Италия за отпадъчни и очукани таралясници..Като гледам ...едни опашки за нови коли...опашки и не му се вижда краят.

55

Анонимен

преди 1 година

Българина е с комплексарско мислене и размера и марката на колата са му от голямо значение. Онзи ден един собственик на автокъща сподели, че масово купувачите нямат пари, но искат с триста зора да си купят възможно най-луксозната кола за тях, нищо че после няма да имат с какво да я поддържат и тя въобще не е за тях. Може да живеят в две стаи, обзаведени с най-евтинкото, но пред блока трябва да го чака възможно най-големия джип БМВ или Мерцедес, нищо че маа кренвирши с лютеница и филии в тях.

54

Програмист

преди 1 година

Чака се доста. Моята я поръчах през Юли, дойде в Ноември.

53

Висока средна класа

преди 1 година

Аз се числя от високата средна класа - висше образование, висока заплата (депутатска) за квалифициран труд, притежание на активи. Типична "бяла якичка". Но не бих дал повече от 4-6 месечни заплати за кола никога. И не бих взел премиум марка от магазина на лизинг за 5 години, макар че мога да си го позволя. Просто защото е набутвация. Имам такива приятели и познати, които съжаляват. Най - добре е да се купува употребяван автомобил на възраст 3-6 години. По възможност с малко остатъчна гаранция.

52

Мария

преди 1 година

Така е написано, все едно сме изкупили новите коли на Европа, а то повишение с около 1000 бройки за няколко месеца. Може и да има общо със забавянето на доставките на нови автомобили. От няколко човека чувах за изчакване до 6 месеца след покупката.

51

Az

преди 1 година

Ама е хубаво и да напишете, какви нови коли купуват Българите. Защото за 1 година за купили под 8000 коли, което ако го разделиш на 2млн работещи излиза, че 1/250 от работещите са си купили нова кола и в 90% от случаите тя е била до 35000лв. Така, че това не бих казал, че е "Българите тръгнаха да купуват нови коли". Да не говорим, че много хора просто си харчат спестяванията, за да не изгорят от инфлацията.

50

Селяндур с джип

преди 1 година

Да вкараш примерно 40-50 хилки евро в нещо, което след 3те години гаранция ще струва на полонина си е . По-добре инвестирайте в оръжие, че както вървят нещата...

49

Анонимен

преди 1 година

Трабант кога ще пускат нов модел? Тогаз може да си сменя жигулата.

48

Фейк нюз

преди 1 година

Платени статии колко сме добреСледващата ще е купуват мезонети предлагането се исчерпа

47

do 37

преди 1 година

брато стига с тва тотално плоско мислене особено за украйнците.. от 44 млн държава нормално да бягат около 1 млн с некви коли скъпи и 4-5 олигарха от донбас с въглища и руди щото имат пари а останалите ? да не говорим че украйна финансово и икономически сравнено с нас още от преди войната говорим.. ние сме от 15 год в ЕС те не можеха преди войната да покрият нищо за прием

46

карачанаков

преди 1 година

,,България е трета по ръст на продажбите на нови коли в Европейския съюз за периода от януари до април, съобщи......,,Нещо не се връзва с това че българите са най бедни и гладни,че Бойко им крадял парите и т. н .Аха чакай,чакай нали Киро спря кражбите и изведнъж хората забогатяха и вместо старите коли които си купуваха при ББ сега при КП си купуват само нови.Само че доколкото знам 1 април ДЕН НА ЛЪЖАТА е веднъж в годината ала Киро го обърна през ден да е 1 април.

45

Пенсионер

преди 1 година

До до 40 41 Ако имаш такава стара кола, дето за нищо не става, подари ми я. Нека и аз да се помъча малко.

44

Анонимен

преди 1 година

Четем, четем и то какво, качили се малко продажбите, от предните три месеца, но то не било ръст, а спад с 1,8% спрямо миналата година 2021г. А народа, чел-недочел статията, пищи колко много тия дето бачкат здравата още от ученици, били забогатели изведнъж, за 5-6месеца...