27

Бай Дрън

преди 1 година

Те тия електромобили ги дъвчите като Украйна. Знаете, че не сте прави, ама следвате правата линия на партията.

26

Тази асоциация

преди 1 година

би следвало да постави въпроса за държавно субсидиране и данъчни облекчения на бъдещите собственици на електромобили, съвместно с вносителите на нови такива. Само така може да се стимулира подобна покупка.Вместо това правят статистика на внесените втора ръка в България електромобили.Няма никаква логика, освен ако асоциацията няма някакъв интерес за поддръжка и ремонт на тези коли.Странна работа, нашенска!

25

Програмист

преди 1 година

Не ги слушайте, целия хейт и всички аргументи са си ги измислили като извинение, че не могат да си го позволят. Иначе им се иска, ама им е висока топка. И така трябва да е - електромобила е луксозна стока и не се полага на всички.

24

Анонимен

преди 1 година

Драстичен ръст в продажбите на електромобили у нас . . . Като си продал 3 за миналата година, а тази успееш да продадеш 9 имаш драстичен ръст от 300%, а иначе промили от продадени коли! В България няма инфраструктура (зареждащи колони)! Колко къщи или нови блокове се строят със зареждащи колонки, къде в лидъл, кауфланд и др. в България има зареждащи колонки за е-мобили? Колко е пробега на един е-мобил с един заряд 200-300 км. При мен един резервоар е за около 1000км нормално каране! Мошен ици!

23

Анонимен

преди 1 година

Ако продаваш по десет на година, като продадеш петнадесет е драстичен ръст... А иначе нищо не означава.

22

Коментар

преди 1 година

Единственият ефект от електромобилите е за гражданите че да не дишат пушеци и отровни газове!А пушеците и отровните газове са изнесени при пръстите селяни,Китай и страните от третия свят където се вадят суровините,произвеждат се батериите и после се 6нишожават с горенето на хиляди тонове дизел и огромни кратери и унищожена природа!Това е все едно да се хванеш за косата и да се вдигнеш във въздуха!

21

До Анонимен 20

преди 1 година

Дабък - 0 - ОК , но Поддръжка - всяка година минаваш за обслужване (спирачки, охладителна с-***) факт, по евтино от ДВГ но го има, Помощ от държавата - само безплатно паркиране по зоните иначе в България - НЯМА, помощ от работодателя - Не съм чул за такава, но е възможно в някой малък процент IT фирми да има. За сега мои идва доста по-скъпо да инвестирам е ел. кола.

20

до Селяндур с Джип

преди 1 година

Smart ForTwo EQ, САМО градско минава 110км с включен климатик. При 4 зареждания в месеца плащам 12лв ток. Нека багажника му е малък ;)

19

Анонимен

преди 1 година

Електромобилът разходи няма. Данък- 0. Поддръжка- 0. Помощ от държавата. Помощ от работодателя. И аз карам бензин 320 коня чисто нов и се дърпам от електромобил, но взехме на жена ми и няма такъв кеф... Зареждаш го безплатно навсякъде. На вилата направихме соларно зарядно за него. В гаража имаме бекъп вариант. За града просто е чудесен. Ся хора, каращи разни остарели бараки, няма как да разберат това нещо. Нито могат да си го позволят, нито нищо. Затова, нека да е лош. За нищо не става хахахаха

18

Анонимен

преди 1 година

В България ръстът е много голям, може би има удвояване - от 7 бр на 14 броя. Драстичен е ръстът в продажбите на електромобили :)

17

Мнение

преди 1 година

Някой да посочи електромобил, който при -10 градуса, с постоянна скорост от 140км/ч., с включено отопление в купето да може да измине повече от 200км.Проблемът е в технологията - мъртвородена е и в никакъв случай екологична.

16

Анонимен

преди 1 година

Абе стига сте ни сравнявали с чужбина, къде са техните заплати, къде са наще. Ми много ясно, че ако имаха хората възможности щяха да карат нови и екологични автомобили. Но спрямо доходите ни, цените на тези автомобили са непосилни. То поддръжката на старата таратайка е проблем, камо ли масрафите на новите автомобили.

15

До 13

преди 1 година

"Нормалните" хора също се и бучат с отрови, нали така бе тpoлe. Явно в България 90% според теб са ненормални. "Новото нормално" - да врещиш като луд в Европейския парламент, а и да ти ръкопляскат, както и "скулптура" на украинска "майка", която прилича на прилълеца.

14

Путин

преди 1 година

Няма проблеми, ще платя на разни *** да пишат навсякъде че електрическите коли не стават и че Русия е велика и ще си взимаме пари за винаги от газ и петрол, само трябва да спрем света да се развива и да стои на едно място като нас в Русия.

13

Анонимен

преди 1 година

Хахаха путинягите в хор скачат. Тавариши, вашата любима Русия е обречена, в повечето държави електричките стават все по масови благодарение на батко ви Илон Мъск дето също погреба Роскосмос. Айде цъкайте минуси и яжте пелмени

12

Нормално

преди 1 година

Нормалните и образовани хора карат електромобили, гьнь0вците карат печки на дърва, които замърсяват природата.

11

абе

преди 1 година

почнахме ли да произвеждаме ел.автомобили ? щото кико нали завод построи :)

10

Анонимен

преди 1 година

Това има смисъл само за града и да зареждаш безплатно, на магистралата вече зависи от самия електромобил но за там се иска Тесла Модел 3/Киа/Хюндай/БМВ i3 останалите просто като ги напънеш и след 100 км. трябва да спираш да зареждаш.

9

тъй тъй

преди 1 година

Интересно през това "шуко" какъв ток тече!?Производителя му дава 25 ампера!Значи с тоя ток ще го зареждаш един месец!?Тука нещо не е на ред!!!

8

Селяндур с джип

преди 1 година

За 4к евро Смарт фор ту с пробег 10 км. И за къв ч.. ми е тая кошничка като на ден правя 60км и не мога да сложа нищо в багажника?