83

Аз

преди 1 година

Май ще се окаже, че единсвеният изход е да взаимстваме решението на румънците за проблема "Чаушеско".

82

Zzz

преди 1 година

Е за какво ни е транспорт? Нали си имаме фашистко украинско знаме на общината.Укрите и те могат да се возят без пари. Българите вълци ги яли. Без транспорт,без заплати,без пари.

81

Анонимен

преди 1 година

Спрете го напълно Фандъкова моля , ДайБългарският електорат и този на ПП , Чалгаристан и БКП , да им е тежко .

80

Пенчо

преди 1 година

То Фандъкова какво я интересува дали има транспорт или не. Тя си има шофьор, много ѝ пука на нея

79

Anon

преди 1 година

Ами да почнат да таксуват едни определени групи, които от 10 години не плащат за пътуване.Да се разбере къде потъват парите, защото градския транспорт в София не е бил никога на загуба. Има линии, които избиват загубите на ненатоварените за ден.Да се спре плащате на завишени цени на ремонти, които са видимо зле направени, че след 6 месеца да трябва пак - в тва гаранция няма ли, нали се подписват договори.А милиардите от акциз къде са?

78

Анонимен

преди 1 година

С това решение приключват с кметството!!!

77

Анонимен

преди 1 година

Между 50 и 80 %от пътниците в градският транспорт пътуват безплатно. Фандъкова да не търси оправдание за загубите в кризата, а в своето невежо управление. Няма друг град в България, в който таксуването при пътуване да не е задължително.

76

анонимна

преди 1 година

До МангоТези с кафе и кола за 6 лв. не пътуват с градски транспорт

75

Анонимен

преди 1 година

Отдавна е време селяните, управляващи София да се върнат по родните си места, че евентуално да успеем да се справим с батака, който оставиха крадливите некадърници в графа и държавата ни. Оставка, проверка и търсене на отговорност за всичките им далавери и безхаберие!

74

Анонимен

преди 1 година

Толкова кражба на средства и ремонти на тротоари и улици,които пак са за ремонт,къде са парите Фандъкова да си ходи,хората трябва да пътуват,шофьорите да са със заплати.

73

До ЕЛИ

преди 1 година

Къде беше ок трамвайната линия. От пл. Македония до Руски паметник. Нагоре е пълна щета. След Красно село линията беше опасна. Ама такива като теб които не разбрат се обаждат. Истаната е друга, че парите от транспорта потъват някъде не се знае къде и кмета трябва да каже къде са.

72

Ели

преди 1 година

Вместо да дават не знам колко милиона бяха за ремонта на трамвайната линия 5, която си беше ок и дори сравнително скоро обновена... Фандъка това измисли. Така ни се пада като си взимаме *** от община Самоков за кмет на столицата.

71

Костадин

преди 1 година

Данче, просто е време да си ходиш.

70

Анонимен

преди 1 година

Тва саселски автобуси където са на снимката,хората се возят с такива по селата,не са за големите градове събират десет човека стани да седна,оставката че ми омръзна от селяни и некадърници.

69

До82

преди 1 година

Градският транспорт е много на загуба още преди кризата с ковида и войната. В цял свят хората плащат и пътуват. Само в София може да пътуваш от първа до последна спирка безплатно. През това време се плаща на стотици контрольори. Фандъкова не направи нищо за задължителното таксуване при пътуване.

68

Роро

преди 1 година

В цял свят градския транспорт се дотира от държавата.При нас всеки е застрашен да не получи заплатата си, с едно изключение - чантаджиите в държавната администрация и скъпоценните управници, за тях винаги има излишъци!

67

Манго

преди 1 година

Кафе и кола 6лв,билет за градския 1,60!Е как да стане?

66

Анонимен

преди 1 година

Последните години управлението на общината се стреми с всички средства да накара гражданите да използват личен транспорт в един от градовете с най-замърсен въздух в Европа. Справят се чудесно.

65

Хаха

преди 1 година

Къде да се регистрирам за украинец?

64

Българин

преди 1 година

Колко са загубите от някой хора дето се возят без пари?Европа не ви ли каза да си вземат билет като пътуват,а не само да пият бира от голяма бутилка седнали удобно?