16

Две

преди 2 години

Са най-важните причини: 1-телефон и дискотека в колата. 2-алкохол и наркотици. Подвижните дискотеки, които се чуват от километри при затворени прозорци са резултат от назобването. Строги санкции и забрана ползване на музика в автомобила. Задължително за всички автомобили камери-регистратори и признаването им в съда.

15

На тъпотияята им

преди 2 години

Липсата им на ориентация, инстинкт за съхранение , а в наши дни и на тоталното отсъствие на респект към останалите и култура. А да , забравих! На масето и пикото също... Нещо неясно?

14

Анонимен

преди 2 години

На запад застраховките за колата са по-високи за млади шофьори, както и за такива с произшествия.

13

ДА

преди 2 години

Основното е-слаба подготовка!!Навремето бях 2 месеца вечер на листовки-2 пъти в седмицата-сиреч-теория,изпита беше -психо,листовки,полигон и градско.Кой от младите шофьори ще издържи сега тези изпити-питам за тези ,които вече имат книжка.Не може да минеш няколко чака из града с 40 км,и като вземеш изпита.да летиш по пътищата със 150 км.Нито имаш опит,нито знаеш как да реагираш.Те това е!

12

Анонимен

преди 2 години

Трябва да се забрани да се шофира на индивиди под 25 годишна възраст!

11

.

преди 2 години

Не са споменали една от най-важните причини - младите шофьори гледат наблизо пред колата и не оценяват пътната обстановка по-далеч и в перспектива. Ама от немски изследователи толкоз...

10

Анонимен

преди 2 години

Дължат се на русофилство. Русофилството е липса на солидарност и толеранс и омраза към всичко българско. Липсата на толерантност и прекалената агресия към българите на пътя, води до опасно шофиране и множество катастрофи.

9

Анонимен

преди 2 години

Всъщност с по-нови коли младежите правят повече катастрофи, отколкото с по-стари коли. Новината е за Германия, а не за България, така че това за стари коли и катастрофи е безмислено

8

Анонимен

преди 2 години

Причината е една - много са млади, за да карат кола.

7

Анонимен

преди 2 години

Инцидентите са дължат на това че пазаруват стара кола на поне 10 години и тази кола не е безопасна.Друга част от инцидентите се дължи че има много напити и дрогирани и не могат да реагират подобаващо така че да няма инцидент.

6

Анонимен

преди 2 години

До Сервиза Прав си, ама колко от новите "шофьори" чуват колата, буквално чуват - как се движи, как работи двигателя... Отделно, че нямат абсолютно никакъв опит с кормуването, та те не правят разлика м/у кола с предно и задно предаване! Важното е да държат геврека!

5

Сервиза

преди 2 години

Освен да се учат да карат, трябва да се учат и да поддържат колите си. Масова се кара автомобили с неизправности. Трябва да се знае, че автомобила не ни е даденост, а отговорност. Щом нямаш пари да си платиш застраховката, да имаш добри гуми, да са ти изправни спирачките, една крушка е левче, а масово се кара без светлини, трява ли да притежаваш нещо за което не се грижиш ?

4

KAT

преди 2 години

Причините са: 1. Книжките се купуват , а не се учи за тях. Има редица примери с известни личности в САЩ, Германия, Англия... взели книжка след 3-4 изпит, а в БГ всеки с 1000 лв. в джоба си е купил книжка. 2. Да се смени системата на обучение и изпит за придобиване на СУМПС. 3. Да се завишат проверките на "фирма КАТ". При всяко спиране за проверка се започва едно въртене по телефоните и ползване на "жокер". 4. Да се увеличи събираемостта на глобите. Глобите са солени, но при30% събираемост...

3

Анонимен

преди 2 години

Те затова на младежи под 50 годишна възраст не трябва да се дават шофьорски книжки.

2

anonim

преди 2 години

Защото, едната ръка и двете очи им са заети със смартфоните.Заратщото, слаби девойки карат коли с тежък за тях волан. Шумахери без опит

1

Анонимен

преди 2 години

Дължат се на липса на акъл в главата. Опит се придобива, но акъл и м.....с не дойдат ли на време не ги чакай.