47

к.п.

преди 2 години

Е как няма да отрежем бе Фандъче, колко стотици милиони евро потънаха в това метро???!! Като крадеш, па поне *** до Барселона(има евтини директни полети, ако ти е скъпо) и си хвани метрото от летище Ел Прат(последната им изградена линия), пък слез на някоя от чисто новите станции и виж дали хората са слагали гранит и хлъзгащи се плочки или феерично осветление за хиляди евро! Погледни, ама надали ще видиш, защото отдавна си ослепяла от алчността за кражба на чужди пари!

46

лапане

преди 2 години

Столична община с 35 дирекции,с тумба зам. кметове.Прочетете да видите колко има Ню Йорк.У нас пари като шумата!

45

Радослав

преди 2 години

До 48: а заплатата на тези държавни служители идва от данъците на бай Иван и неговия износ! Затова драги ми софиянецо по този начин всеки бай Иван храни по 3-4 софиянци. Сега ясно ли ти стана? Ама бай Иван като няма тръбопровод за да напоява доматите няма да ги произведе, от там няма да има за заплата на държавния служител и от там няма да ги има 2-та лева които си въртите за да си генерирате БВП-то!

44

Радослав

преди 2 години

До 48: БВП се формира когато ти дадеш 2 лева на таксиджията, той ги даде на кафето, а той на фризьора и БВП отчита 6 лева генерирани в София, а реално са 2 лева минали през 3 чифта ръце! Това не е икономика! Бай Иван от Горно Нанадолнище като изнесе домати за 2 лева и внесе в България тия два лева е 3 пъти по полезен за икономиката отколкото тия 3-*** софиянеца! Защото повечето пари които се въртят в София са от заплатите на държавните служители и започват да се въртят в София, а заплатата на

43

Радослав

преди 2 години

До 48:София генерира 40% от БВП ,ама БВП е мерило колко пъти 2 лева са се завърнали между хората! Износа е важен защото това са парите вкарани в държавата! А София не произвежда нищо освен бумащина и административни глупости! Нормално е най големия град да генерира най много БВП, но и това е признак за колосалната централизация която е много вредна за държавата, а не признак, че София храни България! Когато 40% от износа се генерира в София тогава може да кажеш, че София храни България!

42

СМЕХ...

преди 2 години

...Е ...А, КОЙ ВИ КАЗА ...ЧЕ----- "НЕМА ДА ХОДИТЕ ПЕШ"..??!!!

41

софианец

преди 2 години

на провинциалистите трябва да им е ясно че без софия са живи умрели и трябва бачкат за насъщният на полето!!!!А КИРЧО -КОКОРЧО И РАДЕФ ОСТАВКА!!!!!АААААААААА?????

40

Селтикс от Люлин 1

преди 2 години

Картофената принцеса много краде. Иначе метрото пречи най -много на Лукойл и останалата контрабанда.

39

DDD

преди 2 години

Самоковската даскалица не се накраде, ей! И аз живея в Слатина и съм напълно съгласен с номер 49!... И нейния ред идва!... Единствения по-смотан и корумпиран кмет освен нея беше Толупа от Банкя!...

38

ДА

преди 2 години

До Случаен минувач-нещо не си разбрал.Не отива до Хр.Ботев-заобикаля го.Минава по Гео Милев и отива до Арена Армеец.Живея в Слатина и за мен тази линия,отиваща в глухото,без връзка с Младост 1 беше безмислена.Метро до "града" само.А връзката с Младостх 1 е необходима,защо от Слатина няма пряка връзка с този квартал-прекачване 3 пъти за по 2 сприки и за да отидеш до летището с това метро-трябва да се върнеш с него до центъра и да се прекачиш на друга линия през младост-за летището.Пълно безумие!

37

Дядо Стефчо

преди 2 години

Нека Радев, новите да понапълнят джобове. Пък метро после. То е за плебейте.

36

Mopcku_

преди 2 години

България не е София ! И докато софиянци реват от провинциалисти дават ли си сметка, че за да останат в провинцията на хората там също са им нужни инвестиции и то не в метро, а далеч по-елементарна инфраструктура! Стига е ревала Данчето. Времето на усвояването от ГЕРБ приключи.

35

Случаен минувач

преди 2 години

Добре де, защо наистина трябва линия 3 да отива до кв. Христо Ботев? Кой ще я ползва там? Аз често пътувам с линия 3 - ами доста е празна, малко хора се возят на нея. Хайде да се разшири до "Левски Г" по ще го разбера, ама за чий дявол трябва да минава през "Христо Ботев"? Не мога да си представя циraниte масово да тръгнат да се возят на метрото.

34

Анонимен

преди 2 години

Хахаха. Асен Василев заяви, че това бил "бюджет на инвестициите", а се оказа, че е бюджет на спирането им.

33

Анонимен

преди 2 години

Защо толкова лесно и без спорове даваме стотици милиони и милиарди за оръжие, самолети и каквото друго ни поискат зад океана, а толкова трудно намираме десетки пъти по-малко пари за наши важни национални проекти?

32

Анонимен

преди 2 години

Моляяя ? От къде на къде със данъците на българите ще плащаме за Столичното метро ? Същата работа като да плащаме отоплението на софиянци със когенерацията на Столична Топлофикация и 250 лева /мегават в цената на Ел енергията на всички българи (((Да си вземат парите от Столичния Общински Съвет и данъците на софиянци ! Аз като се возя на метро си плащам билета . Баси тарикатите , цял живот на гърба на всички българи

31

Нищо

преди 2 години

Няма да видим от плана за възстановяване. И тези 13 милиарда ще загубим, както и всички останали докато такива хора са на власт!

30

Аз промяната

преди 2 години

Летището на Русе е толкова важно Еконта на какво ще се вози нали е вече на власт БЕШЕ казал че знае как бързо да оправи движението и го прави летище до Русе супер а Фандъкова да си гледа работата метро ще прави айде стига Оставка Подмяната

29

Анонимен

преди 2 години

Ама разбира се, двуетажни влакове в Каспичан вместо метро в препълнена София!!!

28

ili от Видин

преди 2 години

До АнонименВреме е и в други градове да се инвестира освен в София! Защо в другите градове да не се развива бизнеса? Само на софийските мутри ли да им вървят далаверите?!