34

Анонимен

преди 2 години

"Спомняте ли си времената, когато да притежаваш автомобил беше лукс? " - Не и няма жив човек, дето да си ги спомня ...

33

Анонимен

преди 2 години

"Френската революция, как е почнала? " - С груоа оредатели на короната, ето как.

32

Анонимен

преди 2 години

Що за абсурдна статия!? Цените на АВТОМОБИЛИТЕ растат? Растат цените на всичко, и то не с 1-5% ами с десетки. С други думи покупателната способност на парите намалява. Нарича се инфлация, а това в ковто сме в момента ще бъде наречено дори друго яче някой ден в учебниците по история.

31

до 35ти

преди 2 години

Мале мале момко, глупости на търкалета си изписал! Какво мислене и какъв манталитет, за да купиш едни железа+пластмаси за хиляди и хиляди левове. Всеки, който си е купил ново иска само едно-да не се чупи, няма значение дали си професор в Масачузетския или тото играч от Г.Оряховица. За жалост планираното стареене навлезе и в това производство и много марки едва, едва изкарват планираното време. Според мен, голям плюс е, че докато е в гаранция, не се занимаваш с проблема, а само я хвърляш в сервиз

30

До докато може бе

преди 2 години

За едни член на семейството , за дръги - малък разход.. всичко е до мислене, манталитет и възможности. Друго си е новата кола...каташ 5 години и само наливаш бензин без да висиш при гаражните майстори всеки месец и да се чудиш колко ще ти излезе поредният ремонт:) .. Хубавото е че Евро 1 и 2 вече няма да влизат в централните части на големите градове...

29

До Дилър

преди 2 години

Нали някой трябва да си купи нова кола за да можеш ти да си я купиш като стара...Всичко е въпрос на манталитет, мислене и възможности

28

Истината

преди 2 години

Има ел.коли от 500 долара и от 1000 в китай защо не внасяте. Трабанчета от германия и скутери от италия дето горят масло с бензин. Къде отиде предприемачеството Ви само до диплома от Канада. Внесете това което е достъпно по джоба на всеки българин или само комисионите по затваряне на енергоблокове можете.

27

Дилър

преди 2 години

От какво страдат собствениците на нови автомобили ?Всички до един от загуба на стойност.Нов автомобил , щом излезе от магазина с 20% надолу. В края на първата година 30% надолу.Автомобил на 3 години 50% надолу.Дилъри, Застрахователи и Лизингови Компании всички те разчитат на вас кандидат купувачи.При печалба от 40% до 60% от нов автомобил, тази мантра че поскъпват да не ми я пробутват да си ги карат.Карам си 20 годишния самолет и нямам проблеми.

26

Анонимен

преди 2 години

Цената винаги е според бyдалата. Ще растат, докато има кой да ги плаща, после ще спрат.

25

Търся си

преди 2 години

Нова кола, втора употреба, ще съм трети собственик. Двайсетгодишна. АГУ. Да я е карала жена, само до магазина. Иначе да е бегачка.

24

Да ама не!

преди 2 години

Какви глупости дрънкаш бе Алоо афтора на статията? Във БГ масова се карад коли втора ръка 85% са такива. Е ти каде видя поскъпването при втората употреба :D

23

отговор

преди 2 години

дреме ми !

22

Коко

преди 2 години

Шефът идва на работа с ново Порше. Един служител го хвали: Много хубаво ново Порше, шефе! Шефът отвръща: Ако работиш усърдно и упорито и си преизпълниш плана, другата година още по-скъпо и хубаво ще си купя!

21

Анонимен

преди 2 години

Новата кола е жива набутвация! 5-7 годишна кола от висок клас е значително по-разумна полупка!

20

Анонимен

преди 2 години

Че кой купува нова кола,тва са ангажименти,страх,застраховки,пазене,друго сие да вземеш запазен таралясник и газ по легналите полицаи,ако ти го надраскат или удариш става модерен,като скъсаните дънки.Е не показваш статус и не е за хора,които искат да дразнят другите със заможност.

19

Stoyanov

преди 2 години

До До 18..... Готвача - дето не те мързи да работиш , ми ти 5 години работиш само за тая кола бе , и после наново за другата. Да ти имам работата - немързелива.

18

докато може бе

преди 2 години

Който иска да даде десетки хиляди точно за кола, няма да се уплаши от 200-300 или 1000лв поскъпване. Имам много познати с нови коли, но е тежко бреме и трябва да си готов за надирания, чакане на части за рутинна смяна на нещо, ако не е изплатена докрай-промяна на условията по плащанията. Колата става като член на семейството. Аз вече не бих си го причинил. Стара но технически изправна кола също те вози, но пък не уважават-на мен не ми пука

17

До 18

преди 2 години

Аз съм готвач и сменям колата на 4-5 години. Не е нежно да си програмист за да караш нова кола. Достатъчно е да не те мързи и да се трудиш.

16

Анонимен

преди 2 години

Продавам полуоска за голф 2

15

До 17

преди 2 години

Трябва да съм луд, за да работя по 16 часа на ден. Това е да си роб. Робите работят непрекъснато, с изкчение, когато спят. И въобще нямах предвид България. Френската революция, как е почнала? А английските и американските бунтове. И въобще всичко. А ти, продължавай да бачкаш по 16 часа. Жив и здрав да си. Пък, да не забравиш, понеже си "много" зает, пак да върнеш отговор тук. И бъди по-добричък. От много работа, злобата ти е в повече:-))))