От международен одитор до МП е изпратено писмо с входящ номер 01.02-26#5/23.08.2021 одит за необходимостта от много на брой места без знаци, маркировка и други, нещо като оценка на риска, второ писмо до МП, че МРРБ е отказало управление и дори има отказана среща месец преди катастрофата. #ОставкаКомитова
До колкото е известно на магистрала отговаря само прав път в дълъг равен участък без кривки с завои защот те трябва да се вписват хоризонтално и вертикално по радиуси и постепенни изкривявания до сектор дъга от окръжност с радиус или от участъци прав през плавни криви в сектор по дъга от окръжност с радиус осигуряващ проектната скорост на движение по магистралата за всички видове транспорт с някакви наложени ограничения как изисквания от които зависят брой ленти,наклони за плавно движение,виражи
Спокойно може да се кара със 120.Който не може, да кара с 90.120 е максимално разрешената скорост,но не е задължително да се движиш с такава скорост.
Шумкарин и отговорност. Несъвместимо. Виж мекото на сиренето от мандрата е друга работа. Комитова е безгрешна, каква оставка и искате. Ако трябва и 60 км ще е скоростта. Каква оставка, тъкмо е врътнала леко чучурчето, а каква черспектива е напред.
Не европейските изисквания за магистрала отговарят само първите 3 километра от София на Тракия. Всичко останало е скоростен път.
Това дето говорим че магистралата не е на ред не е на много на добре защото може да ни притиснат и държата ни да изплати обещетение
Всички искат да изкарат Борисов виновен но сега с тази катастрофа не трябва да плюем върху себе си защото по този начин като казваме че магистралата не е на ред тока ще ни натиснат да изплатим обещетение на фирмата и на загиналитеЗатова трябва да спрем да нападаме нас си
Инженер: Всички елементи от Струма отговарят за магистрала