68

ЛАМБИ

преди 2 години

на мен осветление по междуградските пътище не ми трябва, имам си фарове и ако спазваш нормите да не заслепяваш и другите да не те заслепяват всичко е ОК, а колкото до пътната маркировка... силно се съмнявам, че професионалните водачи, а това са на камиони, тирове, автобуси и др. се водят по тях, както и аз си гледам пътя, а не маркировката, знаците за ограничение на скоростта в БГ-то са само за украса и тях не ги гледам

67

ману

преди 2 години

"Пътен експерт: Липсата на осветление е голям проблем за магистралите ни"...аз бих казал,че липсата на експерти в проектирането,изпълнението,поддръжката и контрола е проблема.

66

Анонимен

преди 2 години

Ами да вдигнат данъците и винетките, но само ако наистина се направят реални подобрения, в крайна сметка животът цена няма! Евалата на всички, които искат да шофират в мрак, то не състоянието на цялата държава е отражение на манталитета, не са виновни само политиците, ами всички, които засичат по пътищата, които не дават предимство, които заслепяват. В цивилизования свят отдавна са открили огъня и електричеството, вие си живейте в мракобесието на Средовековието, крепостни с. такива!

65

Макс Верстапен

преди 2 години

Този експерт сутринта в друга телевизия каза за наклона в този участък: Не отговаря на стандартите на ЕС но е допустим.Ти да видиш хем е допустим хем не отговаря ???

64

Плащам си всичко

преди 2 години

За да има Ламби, плащаме ние. Щом искаме да е светло, ще ни вдигнат данъците и винетките. Безплатен обяд няма. Всичко е на нашата гърбина. Аман вече! Черен аман!

63

Хаха

преди 2 години

То маркировки Нема оня чак осветление иска хахаха

62

Анонимен

преди 2 години

До Инж.Ганев - Да, аз съм в Дания, където определено няма свръхпроизводство, защото основната част от енергията е ветрогенератори и подобни. И не, не всичко "свети", но пвеочете завои са осветени, дори да е до някакви загубени села. Около големите градове и границите е същото.

61

Хм

преди 2 години

Осветление е възможно реално само на местата за почивка,с оглед на ресурса.

60

До 48

преди 2 години

Не ми се спори с поредния *** комплексар и само хайде да не си ги мерим, кой къде е ходил и кой по колко седмици прекарва в Гърция, *** такъв! От Атина до Солун е осветена цялата магистрала, но ти сигурно си стигал само до Халкидики и Кавала, кавал такъв и по-добре ! Само изказването на когото не му отърва да не кара нощем или да си сложи хубави фарове, показва че си поредният неадекватен, който не осъзнава, че когато мисли само от собствената си камбанария застрашава всички останали!

59

Анонимен

преди 2 години

Много абдали говорят в загуба за България. Толкова куухи лейкии няма никъде по света. Сега като осъдят България роднините на изгорелите хора ще трябва България да прати за всеки от 250 000 до 500 000 лева. Просm народ- слаба държава.

58

Инж.Ганев

преди 2 години

България е пълна с пътни експерти.На този инжинер мога му обясня ,че само в Белгия са осветени магистралите защото имат свръхпроизводство на ел,енергия от ядрени централи и за да се поправи КПД светят ,ако той знае какво е това. В ЕС са осветени пътни възли,мостове и входовете на тунели. В този участък от скоростният път ТИР ове,товарни коли и автобуси набират скорост за да изкачат наклона без да превключват на ниска предавка за икономия на гориво.Скорост и пак скорост =смърт

57

aa1830

преди 2 години

New Jersey, та New Jersey, Осветление та осветление, АЕЦ та АЕЦ - голем лобист! Нещо за маркировката обаче не каза....толкова е елементарно и толкова важно и толкова ту я има ту я няма в БГ

56

Петър Младенов

преди 2 години

Катастрофата е причинена само и единствено от човешкия фактор зад волана! До вчера по този път са минавали хиляди автобуси, без да се ударят в предпазната мантинела на тази отбивка! Стига теории на конспирацията и свободни съчинения на псевдоексперти! Преди повече от 10 години 15 наши съграждани се удавиха в Охридското езеро поради технически неизправен плавателен съд. Никой в Скопие не пое отговорност заради неупражнен технически надзор, нито пък е имало такова самобичуване по техните медии!

55

Анонимен

преди 2 години

Комитова отклони парите и спряха ремонтите.Питайте кокорчо къде са парите!

54

Нет

преди 2 години

Маркировката ни е лоша - факт! Прави се от кофти материали дето след две седмици ги няма - факт! В дъжд и през нощта е абсурд да видиш маркировка на много участици - факт. Но е факт, че при такива условия трябва да намалиш скоростта драстично! Като вадим от 10 кладенеца вода да се изкарваме колко сме лоши, няма да върнем горките хора!Трябва спешно да се предприемат изпълними мерки! Ламби на всеки 10м са илюзия!!

53

Анонимен

преди 2 години

Много лесно нощем човек се бърка по българските пътища

52

Германец

преди 2 години

И осветена магистрала в Германия не съм видял. Не се учудвам, че две тухли не можете да закрепите една върху друга, ако това са ви инженерите.

51

Германец

преди 2 години

Таратанци. В Германия слагат бетонни огради, защото са по-евтини и по-бързи за инсталация. Ламаринените са в пъти по-безопасни, защото с огъването си ламарината много по-лесно поема енергия от удара, която иначе отива в колата и пътниците.

50

До 45

преди 2 години

За знаци и маркировка не споря! Дори излезе информация, че през април са спуснати разписания за подмяна на знаци (защото са били съборени) и поправка на маркировка!Това е от преди 7 месеца!Защо още няма виновни за това?!? Както казах - има си кусури и пътя и всичко, но хайде да не говорим излишни глупости за пълно осветление на магистрали!Така се замита това което може да се направи!Осветление няма да се ложи!Но по добри маркировки и значи може да стане за ден!

49

Анонимен

преди 2 години

Отваряш google maps. Превключваш на street view. Намираш магистралата която ти трябва. И виждаш дали има стълбове за осветление. Та въпросната магистрала към Игуменица има доста участъци, които не са осветени.