6

Да

преди 2 години

Не че нещо, но водачът е чужд гражданин с чуждо свидетелство за управление на МПС. Къде намесихте обучението в България. Не че е идеално.

5

Анонимен

преди 2 години

Как можеш да задаваш този въпрос? Как могат шофьорите да са подготвени за рискови ситуации, след като рисковите ситуации по българските пътища изскачат като дяволче от табакера? Никой не знае къде и кога.

4

Щирлиц

преди 2 години

Няма как полуграмотни хора,качили се да управляват автобуси,да бъдат подготвени за каквото и да е.Освен далаверки друго в главите им няма.

3

пепи

преди 2 години

От една катастрофа съдите за всички шофьори в България . И то шофьора е чужд . Не случайно в България дават д категория след две години ц категория .

2

Анонимен

преди 2 години

За никаква подготовка не може да става въпрос. Според последното преброяване в България живеят под 6 Милиона човека. 2 Милиона са прокудени през последните 12 години от правителствата на Мафията и шайката. В България са останали най-старите и най-болните. Всички по-кадърни шофьори отдавна работят извън държавата на мафията, това важи за всички професии и прослойки на обществото.

1

Повечето

преди 2 години

Са под всякаква критика. Държат се като каруцари с пътниците. Карат като луди, мислят се за безсмъртни. Недоспали, пили снощи и прочее. Смятат се са важни, защото превозвачите имат недостиг на шофьори. На дали има някой, който да не виждал на път автобус, задминаваш всички по пътя си автомобили и каращ в лявата лента само. Не им е виновен пътя. Манталитета им е виновен. По ЗДвП, който се ползва от НК, са длъжни да се съобразяват и с пътна настилка, и с време, и с всичко. Това е.