Не че нещо, но водачът е чужд гражданин с чуждо свидетелство за управление на МПС. Къде намесихте обучението в България. Не че е идеално.
Как можеш да задаваш този въпрос? Как могат шофьорите да са подготвени за рискови ситуации, след като рисковите ситуации по българските пътища изскачат като дяволче от табакера? Никой не знае къде и кога.
Няма как полуграмотни хора,качили се да управляват автобуси,да бъдат подготвени за каквото и да е.Освен далаверки друго в главите им няма.
От една катастрофа съдите за всички шофьори в България . И то шофьора е чужд . Не случайно в България дават д категория след две години ц категория .
За никаква подготовка не може да става въпрос. Според последното преброяване в България живеят под 6 Милиона човека. 2 Милиона са прокудени през последните 12 години от правителствата на Мафията и шайката. В България са останали най-старите и най-болните. Всички по-кадърни шофьори отдавна работят извън държавата на мафията, това важи за всички професии и прослойки на обществото.
Са под всякаква критика. Държат се като каруцари с пътниците. Карат като луди, мислят се за безсмъртни. Недоспали, пили снощи и прочее. Смятат се са важни, защото превозвачите имат недостиг на шофьори. На дали има някой, който да не виждал на път автобус, задминаваш всички по пътя си автомобили и каращ в лявата лента само. Не им е виновен пътя. Манталитета им е виновен. По ЗДвП, който се ползва от НК, са длъжни да се съобразяват и с пътна настилка, и с време, и с всичко. Това е.
Подготвени ли са автобусните шофьори за рискови ситуации?