До Анонимен 17 - Има ги и в Копенхаген. Като чакаш за твоята линия, не те окъдяват, можеш псокойно да проведеш раговор по телефона или да си слушаш музичка и някак си е по-спокойно воченето, защаот не усещаш двигателя.
"изработката на една литийва батерия замърсява в пъти повече от 50 г употреба на кола с вътрешно горене" - Затова ги правим в Китай ...
До Сарказъм Радомирски - Възможно е, но бъгларинът е изнежена женица, която се мисли за голям мъжага, а его, деот не едва се събира на стадион,макар че живее в панелка. Добре поне, че жените са силни.
"замърсяването с ФПЧ приписвано на автомобилите не идва от изгарянето на горивото, а от самото движение на автомобила. С други думи ел.колата замърсява с ФПЧ колкото и бензиновата и дизеловата кола"------------------------------------------------------------------------ От години твърдя същото. Градовете и селата са прашни. Улиците и даже фасадите са отрупани от ФПЧ. Всяка преминаваща кола вдига във въздуха ФПЧ, които ние дишаме. Камионите, тировете вдигат в пъти повече ФПЧ.
Наднорменото замърсяване в София е само с ФПЧ и само през зимата. Тогава, когато го има наднорменото замърсяване, то печките замърсяват между 100-1200 пъти повече от двигателите на автомобилите в зависимост от степента на замърсяване и печките замърсяват между 4 и 48 пъти повече от неизмитите улици. При другите видове замърсяване, стигаме до около 30% от максимално допустимите норми.
В който се решат екологичните, малцинствените, здравните и прочие проблеми, ресорните НПО остават без доходи. Затова те предимно пречат, маскирани зад благовидни намерения.
За който не е разбрал. Замърсяване с ФПЧ от движението на автомобила означава, че като се движи автомобила вдига във въздуха ФПЧ от неизмитите улици. Според изследването количеството на ФПЧ в този случай зависи от размерите на автомобила, т е. един тролей замърсява колкото няколко леки автомобила.
Числото на внедрените в московския градски транспорт електрически електробуси доближава 700, а колко на брой са електробусите в София?
Заради топлия въздух, който заключва студен въздух близо до земната повърхност, замърсяване излиза в котловини като София ----////------ Тя не може да се изразява тая пик ла непорьбена - какво значи замърсяването излиза? Поредната комсомолка, която е решила да слугува на Дявола.
Според поръчково проучване на Столичната община с поставена цел да докаже, че автомобилите са голям замърсител в София, 96% от замърсяването с ФПЧ приписвано на автомобилите не идва от изгарянето на горивото, а от самото движение на автомобила. С други думи ел.колата замърсява с ФПЧ колкото и бензиновата и дизеловата кола. ФПЧ - фини прахови частици е единственото наднормено замърсяване, останалите са далеч под максимално допустимите норми.
"да могат хората да се придвижват пеша или с велосипед" Страхотна идея! Сега да си представим София с 1 000 000 велосипедисти (от 2 000 000 жители), возещи децата си в дъждовен ден за детска градина и училище - Кючук Пекин от 60-те.Подозирам, че в НПО-тата ги подбитрат само с тест за интелигентност. Който прескочи 60 точки - отпада.
изработката на една литийва батерия замърсява в пъти повече от 50 г употреба на кола с вътрешно горене
Знае ли Меглена Антонова от организация "Грийнпийс", че съгласно съвременните научни изследвания, въглеродната следа на т. н. слънчева енергетика е четири пъти по-ярка, по-забележима, по-голяма от въглеродната следа на ядрената енергетика? Знае ли къде ще заравяме отработилите своя ресурс батерии на електромобилите? На Луната ли?
Еко-талибаните да се вкарат в затвор. Фемназита,еко-талибани,антифа и подобни са вредни за народа. Викайте Пи ночет.
Решават ли електромобилите проблема с мръсния въздух?