Градският транспорт замърсява най-много въздуха, скъп е, неудобен, наблъскан с хора и по време на сезона на инфекциите хората се заразяват.
До българинДъщеря ми е на 23, смятай на колко години съм и в кой клас уча, а проучванията от БАН със "специалните апаратури" хич не ме интересуват, носът ми, макар и разбит от Ковит надушва добре. За прахоляка си прав
Използват вредни токсични химикали при производството на батериите. Също и солараните панели слънчеви уж екологични също се използват токсични химикали и производствени процеси.
До: номер 36 Е да бе, нямаше! Ти кога си роден? На колко годинки си? В кой клас учиш? Навремето ако си се качвал на Витоша по времето когато работеше още "Кремиковци", София не се виждаше!Сега - автомобилите му били виновни!Скорошно проучване на БАН със специална апаратура показа, че замърсяването от колите е по-малко. Много по-голямо замърсяване има от немитите и прашни улици!!!Работя в промишлена зона и колата ми става все едно съм бил на сафари ако времето навън е лошо!!!
Новите коли са добре херметизирани и богато накиснати с парфюм в копето, това кара собствениците да си мислят, че само старите коли са замърсители. Отворете си прозорците в трафика и ще ви стане ясно на секундата за какво става въпрос, иначе вътре в купето се отрича всичко. Като хората, стари, млади, от към дуп3то мирише.
Ел.автомобили изместват замърсяването на въздуха от Европа и Сев.Америка в по-южни райони - в Африка и Ю.Америка
Мда. Не случайно на градския транспорт му махаме първите две букви от заглавието и става "адски транспорт". Така е по-достоверно.
Едно време всички бяхме или на тец, или на дърва и въглища, но такова замърсяване нямаше. От както се запо0чна масирано строителство и всеки си купи по две коли, нещата се преобърнаха. Разходете се от Хладилника до зоологическата градина в активен строителен момент за да видите какво имам предвит. Колата ми е стара и филтъра на купето не е от най добрите. Спра ли зад автомобил в трафика, няма никакво значение на колко години е, носи се задушаваща смрад.
Като ви е мръсен въздуха е София отидете да живеете другаде.В планините мирише на бор,има чиста вода и природа.
За да мотивираш някой да не ходи на работа с колата си, а да ползва градски трянспорт, трябва да се направят 3 неща: 1. Градският транспорт да стане безплатен. 2. Да се въведе такса за придвижване с кола в по-голямата част от града - от тази такса ще се дотира безплатния градски транспорт. 3. По-бърз градски транспорт - което ще стане като се намали трафика, заради въведената такса от точка 2.
Нека госпожата от Грийн пиис,обясни колко замърсяват вулканите и торнадата и ветровете който добавят пясък в Европа от Африка,тогава да ръси"мозък."Щото и нейния е колкото главата на кърфица.Бе и на тия в офисите им дали има легла че да не висят по околовръстните пътища и магистрали..
А защо тогава и през лятото замърсяването е върховно, след като няма отопление?! Разберете го, личните автомобили особено в София са поне към 2-2.5 милиона ежедневно, като включим пришълците, които идват от околни градове. При средна възраст над 19 години няма как всички тези газове да не замърсяват. Особено при заниженият контрол на емисиите. Всеки минава успешно прегледа даже и с 30 годишна кола. Че отоплението замърсява също - да, така е, ама е по-малко от колите напоследък.
Запознат доста добре с калкулациите за отделени въглеродни емисии ви казвам, че получената от електричество енергия се умножава по 6 за калкулиране на въглеродни емисии. За сравнение полученото от други горива по 1,2-1,6 . Просто проблема със замърсяването с въвеждане на електромобили се изнася извън града, но се умножава по 6
Абе в София направо не можеш да мръднеш от автомобили! Ужас ти казвам! После се сърдят като им пукам гумите!
До Анонимен 28 - Тоя манталитет го има и при другите бачкатори, дето си мсиялт, че 2500 е велика сума и сипят огън и жупел върху всеки, който послмее да иска по-висока заплата, отколто те са взимали, когато са завършлвали.
Естествено, че го решават. Но у нас проблемът е смесица между манталитета на бедния бачкатор, който не иска да кара малка градска кола, а огромен немски дизелов параход, забранен във всеки голям град на ЕС, и отоплението на твърдо гориво, което трябва моментално да бъде забранено за София и селата около София- Симеоново, Бояна и подобни. В Симеоново имаме къща от 50 години- не се трае от смрад на изгорели въглища, откакто се помня. Затова и не инвестирам много в този имот, а купих друга вила.
До xaxsasбв - Супер! Как не се бях сетил! Ей сега ще ходя по 9 км, когато стане мину 8 градуса ... в една посока!
Решават ли електромобилите проблема с мръсния въздух?