82

Анонимен

преди 2 години

До 17 Анонимен Числото на внедрените в московския градски транспорт електрически електробуси. . . . . . . . . . електрически електробуси НЯМА или са електрически на български тролейбуси или са автобуси или рейсове с двигател ДВГ! С двайсетина думи активен речник по български по добре седни и научи малко повече български и след това раздавай съвети! Просто не мога да разбера какво те квалифицира да даваш съвети?

81

Анонимен

преди 2 години

Когато си се родил на сравнително чист въздух, веднага ти става ясно колко замърсяват колите.., много. Новата младеж е с променено от налепи непце и за това повече му пука за коженият салон, от колкото за поемането на чист въздух. Не познавате това усещане. Ковит също допринесе за замъгляването на вкус, мирис. Не се опитвам да дразня, а по-скоро да представя нещо което няма как да се оспори. Искам си колата, но на работното ми място е пълен ад, трафика прави така че пушач да се откаже от пушенет

80

Анонимен

преди 2 години

Още веднага след Втората световна война в Европа разбраха, че автомобила вече не е привилегия, а необходимост. В България малко закъсняхме с това разбиране до към 60-те години на миналия век. Сега някои в България искат да се върнем 100 години назад и пак да се качим на волските каруци.

79

Анонимен

преди 2 години

Една от първите свободи, които искат да ни отнемат е свободата на придвижване, която дава личния автомобил. Затова лъжат и мажат, че автомобилите замърсяват много. Обикновено лъжите започват с броя им. Примерно номер 32 твърди, че в София са 2-2,2 милиона автомобила ежедневно, а в София регистрираните автомобили са 778 хиляди. Общо в България регистрираните автомобили са 3,385 милиона, от които 2,86 милиона леки, 415 хиляди товарни, останалите са автобуси, специални и влекачи. Колко от тях се дв

78

Алекс

преди 2 години

Електромобилите са прекалено скъпи и за момента не са алтернатива.Няма какво да ги коментираме.

77

до 84

преди 2 години

Автомобила трябва да бъде привилегия, а не всеки да джитка с колата

76

wakashimitsu

преди 2 години

Ако всички си купим електрички от къде ще се произвежда токът(въглища най-вероятно) ? В момента сякаш има недостиг и затова цените са високи, а когато има още по-голямо потребление колко ли ще струва тогава, друг въпрос е какво ще се прави с остарелите батерии от толкова много електрички, рециклирането на една батерия май не е много екологичен процес?!

75

Защо ли?!?

преди 2 години

190 страни се отказват от въглищата --- обаче, за изненада, САЩ, Австралия, Русия, Китай и Индия НЕ са сред тях ?!?

74

сс

преди 2 години

С каруци е най добре

73

Случаен минувач

преди 2 години

Само да се наиграят на короната и почват да играят на екология. Тогава щв видите как се затварят градове за мръсен въздух, спира се топлоподаване, режим на тока, по пълна програма преджобване чрез еко такси, вноски за екологична солидарност и други дивотии...

72

Селянина

преди 2 години

Що се бутате в това Софе.При мен се карат коли на 100г. и няма никакви грижи.Могат да ми пръднат на дедовия тия.

71

Анонимен

преди 2 години

До бай Спиро Преди години всички домакинства са се отоплявали с твърдо гориво.И не е имало такова замърсяване.

70

Коментар

преди 2 години

Нищо не решават!Ако тока се произвежда без замърсяване на въздуха става...ама къде го има това???За производството на батерии знаете ли огромния мащаб на унищожаване на природата!

69

Не, благодаря

преди 2 години

Не искам да съм "като стрида във маршрутките". С колело е хубаво, чудесен спорт, карам редовно през свободното време. Но не може винаги с колело. Когато си по работа, на пазар и трябва закараш, децата някъде си трябва кола. В днешно време е голяма мъка в семейството да няма поне една кола. Обикновено са нужни поне 2 коли. Ако не и 3. Една малка градска кола, една по голяма за цялото семейство и дълъг път и един джип за зимата и за ходене сред природата през почивните дни.

68

58276439875

преди 2 години

Защото така е най-лесно - да обвиняват автомобилите. Не е важно каква е причината за проблема, а да се отбие номера най-лесно. А най-лесно и най-удобно е да се накарат шофьорите да плащат. А кой ще спре отоплението на твърдо гориво? С какво ще ги накарат да спрат? Кой ще изгради обществени паркинги? Кога ще стане? Кога ще има безопасни велоалеи, които да не си пречат както с пешеходците, така и с автомобилите? Кога ще спрат топлоцентралите на въглища? Но - давай да прецакаме шофьорите да плащат.

67

Анонимен

преди 2 години

Защо продължават да се съсредоточават върху автомобилите и транспорта, като 80% от проблема е в ОТОПЛЕНИЕТО. Егати специалистите...

66

Пепи

преди 2 години

До Моби дикТо пък да беше убавица.... РРРР

65

до еко хеперактивист

преди 2 години

На туй сигурно шъ му викат Еко-Диктатура!!! (меко, мъ много меко казано)

64

Пепи

преди 2 години

До Анонимен 28Много си готин. Всеки иска да има по един смарт или малка кола да си върши работа в града, но този който не може да си позволи да гледа 2 или 3 коли а иска да има просто семеен автомобил комби,бан или джипка :) какво му е ?

63

До посиняване

преди 2 години

Предстои решено терор и грабеж върху хората и пълно посиняване в сини зони цяла София, ще надуят глоби и високи данъци. Все повече хора ограбвани ще стават все по-зле с парите и с по-нисък стандарт на живот. Хитри КРАДЛИВИ СЕЛЯНИ УПРАВЛЯВАТ Държавата и Градовете резултатите са ясни.