17

Факт

преди 2 години

То отдавна е известно, че като цяло електрическите коли замърсяват повече от колите с ДВГ, но японците са се сетили и за други фактори.

16

Никола

преди 2 години

Това е шега, ако терминът фейк нюз има лице, това сте вие. Не ви ли е срам, бе.

15

Глупост

преди 2 години

Особенно старите дизели без катализатор са най екологични. Абе кой ви кара да пишете такива невярни щуротйи?

14

Анонимен

преди 2 години

Зелените талибани фучаха, когато някой сравни емисиите на дизел и електричка от производството до края на експлоатацията. Ако някой сравни електричка с кола на метан, зелените сигурно ще се мятат от мостовете.

13

Трудовакъ, до № 14

преди 2 години

Не ставай смешен. Колите и каруците са в миналото. Не плачи за тези 12 милиона работници, ти нали не си един от тях. Те няма да останат без работа, просто ще работят по-малко, но по-качествено. Проблемът е в качеството на новите коли (с изкл. на "Ролс-Ройс", който се произвежда ръчно). Те са най-деликатно казано некачествени, правят водачите чест посетител в сервизите за неща, които се чупят през година-две, вместо през 6-7 години. Потребителите не получават високо качество, а лъскав ***...

12

ПорЦелан

преди 2 години

Оловните акумулатори се рециклират почти на 100%. Примерно 95% от оловото в новите акумулатори е от рециклирани стари батерии. За Лития не съм сигурен.

11

кървави тесли

преди 2 години

електрическите автомобили са "кървави". Те са произведени с експлоатацията на детски труд в мините за редки метали в Африка за производството на техните батерии.

10

Анонимен

преди 2 години

Най вредното производство в един автомобил е на акумулатора

9

Анонимен

преди 2 години

До 13.Ми тогава да спрат да прозвеждат нови коли. Каквото се е произвело произвело. От сега нататък само резервни части. Какво толкова че около 12 милиона работници, наети по някакъв начин в автомобилостроенето ще останат без работа. Направо да се връщаме към коне и каруци. Още по добре.

8

Трудовакъ

преди 2 години

В Уругвай, страната с най-голям процент бяло население, се процедира именно като се насърчават хората да си поддържат колите-данък МПС постепенно спада и след 25-тата година данък не се дължи. Прегледите са задължителни и строги и там пушещи коли няма. Тези, които през две-три години си сменят колите са много богати и за тях данък МПС е впечатляващ. Уругвай не произвежда коли и не насърчава изтичането на национален доход навън. Уловените да продават некачествени горива се наказват със затвор...

7

Анонимен

преди 2 години

Това доказва само че катализаторите и филтрите им са добри ....Само дебииили биха се водили по акъла на идиооотче като грета и да гласуваш за комунисти и екотъпанари

6

Анонимен

преди 2 години

И 30 годишните дизели без катализотори и филтри ли? Акде стига глупости, дишаме л.айна, а щели и да ни глобяват затова..

5

драскач на ТИМ

преди 2 години

Като сравняваш прос.титутка с журналист се убеждаваш че мисирките са много по без морални и тъ..пи

4

Карък

преди 2 години

Тюх! Е ся аз що си продадох старата кола и си купих нова, да ме пита човек?Язък за барута!

3

Анонимен

преди 2 години

Ако ще и 10 пъти да ги намалите, ако 20 пъти повече се кара и то не леки коли а сувове все тая, елементарна математика е и този ЕС се превърна в пародия на съюз, правила и няма бъдеще в този си вид ако не се реформира веднага.

2

Анонимен

преди 2 години

Раво г-н кагава, но всички играем по свирката САЩ с наместник в Европа - ЕС така, че надали вашето проучване ще фане декиш много политици използват климата за да трупат рейтинг..

1

Анонимен

преди 2 години

Със сигурност не става дума за нашите стари коли, с изрязани катализатори и фап-ове. Те са извън секви измервания и уред не ги хваща.