До До 16 - Защото НЯКОЙ е проектирал тези машини, някой ги е инсталирал, някой им е напоисал алгоритмите, някой се грижи за качеството, някой прави ремонти и подръжка, някой прави иновации ... О не, забравих - ти си го мислишш, че е безплатен труд, нали?
До Хахаха То е обяснено, ама ти си достатъчно *** за да не можеш да го разбереш. 600000 са фолксваген, ауди, шкода, сеат, порше, Камионите също. 30000 ще са съкратените само в Фолксваген. На твоето се казва функционална неграмотност - четеш, но не осмисляш.
30 хиляди от 600 хиляди са 5%, а не всеки 4ти. Всеки 4ти е 25%. Първо научете математиката, и тогава пишете такива бомбастични заглавия. А за незнаещите, преди време е имало професии като машинописец, е отдавна няма, както и не са останали безработни. Като се затваря една работна позиция, се отваря друга на нейно място. Няма драма.
Аз пък помислих че имало масово заразяване с ешерихия коли. е-коли. трябва да се съкрати ел-коли ама какво ти разбират от граматика днешните ефтини драcкачи
Капитализъм братчед,като в тая ниша няма да ходат на къра да берат зелки. Търснето определя пазара!
Безусловен базов доход няма да има а частни дигитални пари които ще обезмислят съществуването на ЕС а и до някъде българска държава.
Ще дойде време, в което производството толкова ще се автоматизира, че почти няма да има нижда от хора. Парадоксално хората няма да имат доходи, за да закупуват продукцията на автоматизацията. Или ще стигнем до безусловен минимален доход или до голяма революция или война.
Как се познават алчните и лъжливи търговци - държат се по същия безобразен начин както със служителите си така и с клиентите.
Германците пак ще ду.хат су.пата .Китайците ще правят евтиния клас а тесла ще подбие скъпия. Тесла може и на загуба да бачка щото имат биткойни а германците нямат ;) ЕС затяга потреблението в Европа а САЩ ограничиха вноса на коли и части от ЕС ;) Германците загубиха и тая война :))) А техните вечни съюзници от бул.гари.стан кво ще правят ?
Повече е-коли означава повишена консумация на ел.енергия! Което означава повишено търсене на ел- енергия на енергийната борса. Но Германия затваря своите АЕЦ и ТЕЦ на въглища) без да изгражда заместващи мощности. Същото се случва и в останалите страни на ЕС. Т.е. тока няма да достига! Т.е ща стане по-скъп и от злато. Т.е. газът ще бъде супер-търсен, но ще се прибегне до старите ТЕЦ. Което означава яко емисии на въгледвуокис и ...... зелената сделка отиде в девета глуха !
1 киловат на бензиностанция в Германия струва 75 цента едно зареждане стига 350 450 евро а с гориво е 70 евро
Из тези дни се замислих върху предлаганите е-коли. Пак имат спирачки, амортисьори, шарнирни болтове, разни маншони...Просто сменях на работната талига 2 амортисьора, лагер-тампони, един скъсан маншон, оправяха спирачките и ръчната-към 390лв. Смяна ангренаж и разни ролки-още два пъти по толкова. Ако беше е-кола първите неща пак ги има и пак трябва да ги сменяш. Просто е кола с друг вид задвижване, което сигурно и то ще се чупи. Там 100% има лагери, маншони, четки или разни платки за чупене.
Миньорите на улицата, автомонтьорите на улицата, работещите в ТЕЦ и заводи за производство на автомобили с ДВГ на улицата...
Чака ни бедност... Ще унищожат цял един бизнес, там със сервизите му монтьорите му и т. н... И какво идва? Електрокар...
Заради е-коли: Volkswagen съкращава 30 000 работни места