25

Анонимен

преди 2 години

До До 16 - Защото НЯКОЙ е проектирал тези машини, някой ги е инсталирал, някой им е напоисал алгоритмите, някой се грижи за качеството, някой прави ремонти и подръжка, някой прави иновации ... О не, забравих - ти си го мислишш, че е безплатен труд, нали?

24

Анонимен

преди 2 години

До Хахаха То е обяснено, ама ти си достатъчно *** за да не можеш да го разбереш. 600000 са фолксваген, ауди, шкода, сеат, порше, Камионите също. 30000 ще са съкратените само в Фолксваген. На твоето се казва функционална неграмотност - четеш, но не осмисляш.

23

Асан

преди 2 години

Прехвърлят ги у свинарника на фолцваген да правят суджуци :)))

22

Хахаха

преди 2 години

30 хиляди от 600 хиляди са 5%, а не всеки 4ти. Всеки 4ти е 25%. Първо научете математиката, и тогава пишете такива бомбастични заглавия. А за незнаещите, преди време е имало професии като машинописец, е отдавна няма, както и не са останали безработни. Като се затваря една работна позиция, се отваря друга на нейно място. Няма драма.

21

Анонимен

преди 2 години

Аз пък помислих че имало масово заразяване с ешерихия коли. е-коли. трябва да се съкрати ел-коли ама какво ти разбират от граматика днешните ефтини драcкачи

20

стефчо

преди 2 години

Капитализъм братчед,като в тая ниша няма да ходат на къра да берат зелки. Търснето определя пазара!

19

Анонимен

преди 2 години

Интересно електрическите *** как ще се движат като няма ток?

18

Анонимен

преди 2 години

Безусловен базов доход няма да има а частни дигитални пари които ще обезмислят съществуването на ЕС а и до някъде българска държава.

17

wtf

преди 2 години

Помислих, че има епидемия от Еширихия Коли из заводите...

16

Анонимен

преди 2 години

Ще дойде време, в което производството толкова ще се автоматизира, че почти няма да има нижда от хора. Парадоксално хората няма да имат доходи, за да закупуват продукцията на автоматизацията. Или ще стигнем до безусловен минимален доход или до голяма революция или война.

15

Анонимен

преди 2 години

Как се познават алчните и лъжливи търговци - държат се по същия безобразен начин както със служителите си така и с клиентите.

14

Анонимен

преди 2 години

Германците пак ще ду.хат су.пата .Китайците ще правят евтиния клас а тесла ще подбие скъпия. Тесла може и на загуба да бачка щото имат биткойни а германците нямат ;) ЕС затяга потреблението в Европа а САЩ ограничиха вноса на коли и части от ЕС ;) Германците загубиха и тая война :))) А техните вечни съюзници от бул.гари.стан кво ще правят ?

13

РУССКИЙ ОККУПАНТ

преди 2 години

Повече е-коли означава повишена консумация на ел.енергия! Което означава повишено търсене на ел- енергия на енергийната борса. Но Германия затваря своите АЕЦ и ТЕЦ на въглища) без да изгражда заместващи мощности. Същото се случва и в останалите страни на ЕС. Т.е. тока няма да достига! Т.е ща стане по-скъп и от злато. Т.е. газът ще бъде супер-търсен, но ще се прибегне до старите ТЕЦ. Което означава яко емисии на въгледвуокис и ...... зелената сделка отиде в девета глуха !

12

Анонимен

преди 2 години

1 киловат на бензиностанция в Германия струва 75 цента едно зареждане стига 350 450 евро а с гориво е 70 евро

11

Анонимен

преди 2 години

И във фермите не е лесно, мари.

10

Евроатлантик

преди 2 години

Да отиват да бачкат във фермите в Англия.

9

Алекс

преди 2 години

Желанието да задминат Тесла скоро няма да се реализира.

8

Замислен??

преди 2 години

Из тези дни се замислих върху предлаганите е-коли. Пак имат спирачки, амортисьори, шарнирни болтове, разни маншони...Просто сменях на работната талига 2 амортисьора, лагер-тампони, един скъсан маншон, оправяха спирачките и ръчната-към 390лв. Смяна ангренаж и разни ролки-още два пъти по толкова. Ако беше е-кола първите неща пак ги има и пак трябва да ги сменяш. Просто е кола с друг вид задвижване, което сигурно и то ще се чупи. Там 100% има лагери, маншони, четки или разни платки за чупене.

7

Анонимен

преди 2 години

Миньорите на улицата, автомонтьорите на улицата, работещите в ТЕЦ и заводи за производство на автомобили с ДВГ на улицата...

6

Анонимен

преди 2 години

Чака ни бедност... Ще унищожат цял един бизнес, там със сервизите му монтьорите му и т. н... И какво идва? Електрокар...