Много сте ''умни'' в тоя убит форум, пилот е станал човека лека му памет, реално всеки си поема риска с тази професия, но да хвърляте така вината само на самолета или само на пилота е безумно...стават такива работи, руски бил самолета и? Ладата била трошка, да с бмв и мерцедес ''нема'' катастрофи, Шумахер нема катастрофи, всеки прави грешки нормално е ...да се обвинява е нелепо.
Половината от коментарите обвиняват началника на базата, ръководителя на полетите, операторите на радарите и т.н. Пилота бил оставен " сам ". Ами с кого да е ? Да му сложим бавачка под крилото ? Това ли искате ? Ами в реална бойна ситуация, пилота ще бъде още повече сам. Вие какво искате, някой друг да пилотира и решава вместо него ? Загубил пространствена ориентация и се врязъл в морето. Кой е крив ? Имал 25 години стаж, ама нальотът му е, колкото на американски пилот за една година.
Друго нещо което силно ме смущава е, че: бе съобщено че последните думи на пилота дест секунди преди катастрофата са Излизам на дясно! Тази маневра излизам на дясно върви с набор на височина. Няма как да излезеш на дясно с наведен нос. Просто не се връзва.
В ютуб ли го гледа това? Или разказ по картинка? Да не да са те возили на мотор с два коша и да са ти казали, че е СУ, пък то било ХУ
Да ме извиняват, но това заключение е обида на разума! И не е цялата истина.Било само заради това, че не може да се каже как той не е съзнавал ситуацията. Защото е съзнавал ситуацията, но тя е била илюзорна за него. И въпроса как се е стигнало до това не е изяснен или случая въобще не е изяснен. Единственото е желанието да няма виновни, като винаги при нас. Човека си отиде виновни няма.
А това, че Миг-29 е бил в пенсионна възраст? А това че ги карат пилотите да летят с *** бракми?
За МиГ-29 не знам как е, но са ме возили на СУ-25. Тая машина като слезе под 1000 метра и почва да пищи, а под 300 метра постоянно мрънка и *** нон-стоп предупреждения за височината: Висота опасная, висота опасная - направо ти бърка в мозъка. Не вярвам МиГ-а да е без такива аларми и пилота да не е знаел къде е, дори без да гледа прибори.
Не само уреди има самолета, има и командване ако в случай той нещо се обърка. Въпроса е къде е гледало командването.
Съпругата на загиналия Пилот зададе *** въпрос - защо е изпратен съпруга и на тази мисия , той е на 47 години ?Няма такъв редовен пилот на тези години в Света .Човек на 47 години е дядо или баба .
Хайде, да приемем тяхната версия - пилота не е гледал уредите и се е забил във водата. Аз да питам - тия там долу и те виждат същите уреди и не виждат ли че пилота явно има проблем и ще се забие във водата. някъде в записите на черната кутия има ли, чу ли се: "Терзиев, вдигни се, летиш много ниско с голяма скорост. Веднага се вдигни на височина позволяваща безопасен полет". Това дали някой го е казал? Нали го глдат и водят, т.е. би трябвало да следят ситуацията. Такива въпроси им задавайте...
Тия верно са от МО, много добре се отбраняват при допуснати грешки! Резили! Пилотът им бил неадекватен!!! А командването, защо не го е предупредило и предприело действия срещу неговата "неадекватност"! Търпи народе РадеФ и други шапкари! Търпи, робството ти е малко за наказание, мили ми народе!
МО за падналия МиГ-29: До последно пилотът не е осъзнавал ситуацията