До Диана! ,,...турците отдавна прогониха бьлгарите от тези краища..." Ами,вместо да киснете по цял ден по кафенетата на по чашка кафе и да прекарвате живота си като вьлци единаци, вземете ,че сьздайте семейства и се умножавайте,за да не могат турците да ви ,,прогонват"!Брейй,под всеки ганчовски проблем се оказва някакьв турчин!!!
Да закъснели са , подобни неща вървяха при предишното управление те имаха приоритет да правят пътища, оттук нататък няма начин да дойде власт която има такъв приоритет вече.Така че който се уредил с пътища се уредил. Закъснелите да палват пътищата които вече са направени примерно в София.
В безвремието на безправителството само малко шум и много трагедии,заложени отдавна,после спи града ,отново.
Радев спря магистралите та със Айтос ще се занимава .. каквото се построи по Бойково време те това беше край
ами европейските коридори от дунав мост и видин мост на юг къде свършват? там някакъв скоростен път или магистрала да има? и откъде минават? тук е станала катастрофа с нашенец, който поне се очаква да познава мизерията по пътищата ни. я си представете международен шофьор, на който му се наложи да мине през българия; откъдето и да е? кара по магистрали в гърция и турция и изведнъж попада в някакви села с каруци?
Напрежението в града ескалира след като в понеделник ТИР помете лек автомобил на пътя и уби на място 33-годишният Нури Хюсеин и двете му деца. Сред протестиращите днес бяха и близки на почерненото семейство от село Речица.БРАВО НА ХОРАТА ТОВА СА ИСТИНСКИ БЪЛГАРИ!! МНОГО ПРОСТАЦИ ЧЕТАТ ИМЕНАТА И КАЗВАТ ЧЕ СА ТУРЦИ! НЕ! ТОВА СА ИСТИНСКИ БЪЛГАРИ!!! ЩОМ СТОЯТ ГОРДО СЪС ИЗПРАВЕНА ГЛАВА ПРЕД НЕСГОДИТЕ И НЕСПРАВЕДЛИВОСТИТЕ НА ЖИВОТА!!ПОКЛОН ПРЕД ВАС!!!
Дори в 'изостаналите' Румъния и Гърция, пътищата се строят ОКОЛО населените места, с ОТБИВКИ за селото или града, а не минават през центъра! Нашите хитреци от години се опитват да минават 'две в едно' - това е резултатът. И не е само Айтос, вижте къде свършват и как са проектирани да минават двете 'уж магистрали' Тракия и Черно Море - директно през Бургас и Варна, като едната направо свършва в кръгови около училища и молове, а другата си минава през центъра на Варна!
Като карах курса за шофьори ми обясняваха,че професионалните шофьори са улегнали хора,оценяват отдалеч обстановката,и се държат спокойно на пътя.Сега,като гледам на пътя едни млади момчета с едни големи камиони какви маневри и изпреварвания правят направо нямам думи.Ако се наложи внезапно спиране с тази голяма маса,нямат никакъв шанс.
Абе ***, как отказват спирачките на камион? Там са двукръгови и работят с въздух. Ако няма въздух, всяка спирачка е с пружина и се задейства от нея. Изгубиш ли въздуха колелата блокират. При спускания има нещо наречено ретардер и то се грижи да поддържа скоростта или да я сваля при спускане, без участие на спирачките.Ако е относително нов камиона, колкото повече загреят спирачките, толкова повече спират. Ако е стар и е с барабани, там може да има прегряване и те да не държат. Ако...
Няма Байно. Има 100 милиона за зимата, ама само ако няма сняг и толкоз. Ша са трепете като *** ПР.ости българи. Така казаха от правителството. Няма пари за пътища и магистрали дерзайте. Важното е да уволним колкото се може повече хора и да спрем всякакво строителство. Че да има повече за нас. А пък вие гласувайте за нас и ние ша ва опрайм.
какво зърно през септември? товарите могат да са всякакви. при едно нанадолнище и спирачките могат да откажат, и да са минали на свободно спускане без предавка. в края на спускането искат да завият, но не могат да вземат завоя и се натряскват където ги завлече инерцията. в нормалните държави има трасе за спиране отдясно, завършващо с насип.
Правителството на Румен Радев не взима никави мерки за безопасността по пътищата. Имтересуват го новите политчески проекти, за да се набутат в парламента пак с по 10 000 лв заплата.
Защо трябваше да чакат да бъдат убити баща и двете му деца с което жертвите станаха 25 на същият този път а досега се свиваха в черупките. Страх ги беше от мутрите на Банкялията ли. И вие сте едно племе дето го няма никъде по света.
Защото е крайно време държавата да даде превес на БДЖ товарни превози, да го модернизира и да печели за да издържат пътнически превози. А тези тирове избиха сума народ, бързат, не спят, минават технически прегледи(ала-бала), като всичко в тази страна и ползват политически чадъри. Търсете си правата и ги отстоявайте, борете се за тях, защото тази държава след 20, 30 години ще стане ад за живот. Не може да позволяваме повече да сме Латинска Америка на ЕС.
Високо напрежение в Айтос: Над 1000 души се събраха на протеста