16

До 19

преди 2 години

Моята нова кола стои 2 часа в сервиза годишно за масло. Не знам какво точно караш. През това време дори имам заместващ автомобил. Смени марката.

15

Анонимен

преди 2 години

И аз минах на нова лизингова. Но добре, че имаме и стара, та когато новата е в сервиза на представителството, имаме какво да караме. Подарихме на сина 15 годишна, караме нова, но за 2 години общо 3 седмици е в представителния сервиз. И според проучванията ми, съвсем не сме изключение

14

Анонимен

преди 2 години

Просто не купувайте карани коли. Купете си нова такава, за която имате средства и ви отива на доходите.

13

До 14

преди 2 години

Не караме подобни коли. Това не са коли. Единият ни автомобил е 80000лв. и е 350лв. на месец. Другият е 92000 и е към 420. Слагаме голяма остатъчна стойност, защото сменяме така и така редовно с нов модел. Тези пари на месец са колкото дават собствениците на бараки тип. BME E60 за ремонт.

12

Моята

преди 2 години

Е купена нова преди 13 години и е само на 65 000 км. Изкарвам я от топлия гараж само до магазина. Но там на паркинга понякога я драскат и чукат неумели шофьори, затова веднъж в годината се налага пребоядисване на някой детайл. Дал съм 30 000 евро за нея и никога няма да я продам за 6000 лв при положение че само данъчният ми кредит е два пъти по-висок. Вечно моя, както и неработещата фирма, заради която е създадена.

11

Анонимен

преди 2 години

От години у нас караме само нови коли. Сменяме на всеки 2-3 години. Нито една не е била в сервиз за друго, освен обслужване. Да караш нова кола е доста евтино. Коли внос не ме интересуват.

10

До Анонимен 8

преди 2 години

Е дай тогава да даде 12 бона за кола и още 3-4 за да може да я кара и пак няма гаранция, че ще стигне безпроблемно от точка А до точка Б.. Има и добри коли за по 20-25000 лв. 10 000 първоначална вноска и после взимаш лизинг както те устройва. Ако ще даваш по 200-300 лв за ремонт всеки месец за някой кош участвал във втората световна, не е ли по-разумно да ги даваш за лизингова вноска на нов автомобил ?

9

Анонимен

преди 2 години

Колите след 2005 са пълни развалини независимо от марката,просто така са конструирани.

8

ЧИТАТЕЛ

преди 2 години

...нов внос...преместване от една в друга автокъща.

7

Анонимен

преди 2 години

До Самият факт Вероятно всеки иска да кара нова кола,но не всеки има парите за нея или пък иска да тегли кредит за нова кола. Тъй че коментарът ти е малко неуместен.

6

Анонимен

преди 2 години

Волан от махагон! (... само малко си го изшкуркай да не ти се забиват тресчици).

5

Tavarish

преди 2 години

В практиката съм виждал всякакви извращения с коли нов внос . Никога не съм съдил някого, че е ремонтирал такава с цел да изкара някой лев но когато започне да *** с еърбеците това вече минава всички граници! Тази кретения трябва да стане подсъдна защото е руска рулетка с живота на хората. Навремето спасих доста хора да си купят челарки с една платформа, която ловеше тоталките директно от застрахователите но за съжаление вкараха GDPR и я спряха. Кола само от представителството

4

Самият факт,

преди 2 години

Че някой стига до идеята да си купи бричка е показателна за нивото на интелект( и по-точно липсата му). От там насетне си заслужават да ги мамят. Все още има балъци, които се хващат на историята за бабката, която само до магазина ходела. Такива са излъгани по рождение!

3

Анонимен

преди 2 години

Народ, който вярва, че кола на 25 години (нов внос) може да бъде на 110 000 км., не може да бъде излъган на избори!

2

Анонимен

преди 2 години

Чудесна логика.Според стстията трябва да търсим най-мръсната,гнусна,надрана и захабена кола,за да сме сигурна,че е хубава и работи. Видим ли хубава,чиста и лъскава кола да не я взимаме.

1

Анонимен

преди 2 години

Тази кола е гаражна и не е влачена половин километър от потопа в Германия.