Самолета ти е най малкия разход! Сам човек да си докара кола на ход от чужбина при положение че няма опит с това трябва да си приготви поне едни 1500-2000 евро разходи. Това може да е оправдано само ако се купува кола над 15 хил. евро. Най изгодно излиза да наемеш фирма да ти вкара кола която ти си намерил. Посочваш им обявата и те ти вършат цялата работа за 500 евро + процент от стойността на сделката. Докарват ти колата до адрес и не се занимаваш с нищо. Всички документи са ти оправени.
А защо купувате от "търговци" а не седнете в самолета за 50 евро до Германия, Испания, Франция и т.н. и не си вземете просто една кола лично? Така спестявате не само пари, но и нерви.
Има и наистина запазени стари коли. Всичко зависи от къде е колата и какъв е бил собственикът и. Най добрият вариант е колата да е от топло и сухо място а собственикът да е бил един богат човек. Богатите хората имат по много коли а също и гаражи където да ги съхраняват. Нормално е който има много коли да им навърта по малко километри всяка година тъй като не кара една и съща кола а постоянно ги сменя. Намирали сме дори 30-40 годишни коли които са на малко километри и в почти ново състояние.
Никой собственик на нов автомобил не се интересува колко е здрава колата му след 120к км, най-малкото защото всеки нормален до 80-100к я сменя със следващия модел. То си е за сметка на производителя и на лизинговата компания, ако е трошлива.
Nissan 350z няма нищо общо с Рено. Ама нищо. Говорим какво поглеждам като НОВИ автомобили, а не какво съм карал като дете преди 15 години. Nissan 350z е играчка за ученици и студенти. Не става за семейна кола, въпреки че в момента я кара мой приятел с 2 деца.
Хабер си нямате, ама карай. Не поглеждал Рено, а имал Нисан, амчи то едно и също Ве...И Пежо-Мицубиши и Дачия-Рено и Тойотата, дето е събери чарк още като вдигнеш капака-Маде ин Виетнам,Туркие,Индонезия, само Япония няма вътре
От немските коли след 2000 година са останали само марките,качеството е ширпотреба.Самите коли вече се пройзвеждат да изкарат пробег до 120-130 хиляди и от натам започват проблемите.Ако си купувате кола втора ръка първо качество за предпочитане е японска марка внос от Италия!
Съгласен с казаното. Около мен всички сме с нови коли- кой Шкода, Опел, Мазда, Мерцедес, че дори и разни екзотики. До един сме в западни компании млади и зелени, но изграждащи кариерите си.
Нов автомобил на лизинг карат предимно най-добре платените специалисти, които не са в сивия сектор. Разбира се, не говорим за оперативен лизинг тук, а за финансов. Масово бачкаторът е в сивия сектор и нова кола не може да помирише, въпреки че изкарва не лоши пари, но под масата. Взима кредити с невиждани лихви, защото банка или лизингова компания няма как да му отпусне и купува немска барака на 10г. осма употреба. Относно лизинга и лихвите- моят е с 0% лихва за първите 3 години от БМВ.
Коли от автокъщи не гледам. На времето като студент имах Селика и Нисан 350z- разкошни машини, до ден днешен се карат из София. Поддържани безкомпромисно. Това ми бяха и последните коли нов внос. От там насетне само нови автомобили, които заменям на всеки 3 години. По-евтино от новото няма. Лизингът е с почти нула лихва, всеки дава 45% остатъчна стойност за 3 години. Повече кола внос няма да погледна. Разбира се, не се занимавам с автомобили от рода на Дачия, Рено, Пежо и подобни неадекватщини.
Седем коли досега съм карал. Всичките са от Германия и никакъв проблем. От БГ като купувате кола вижте същата колко струва в mobile De и ще разберете , че такава цена няма.
Тук колите, които са на малко километри и са читави не са за експорт, само тези, които са бракувани...
Аз мога да споделя личен опит. Последната кола която купих от автокъща от София беше наистина лъскава отвън и отвътре и изглеждаше като нова. После разбрах че средната цена е с 2000 лева по-ниска от тази за която купих колата. Обаче повечето такива коли бяха не от София и бяха с повече километри.Като платих за колата собственика веднага скочи и каза "Чакай малко да напомпам задните гуми". После разбрах че имам криви задни джанти. Изправих ги за 70 лева при гумаджия. Излязоха и още проблеми.
Няма проблем. киро канадеца започва производство на електромобили. Не си купувайте стара кола, а една електрокола ще ви върши същата работа. Хем е модно хем е родно!
По ВИН докато е била в оторизиран сервиз...демек 4-5г максимум....ако вземем кола над тези години къв вин??? тя може да е сменила 10 собственика, никой не знае на какви километри е .
държавата да забраняла със закон връщането на километража....а като вече е върнат в Германия примерно, щото още там се връщат....държавата как ще разбере? Всяка кола по ВИН на границата ли да проверяват ???
Вижте проблема с километрите касае главно " въртящите елементи" в автомобила, но примерно маркучите по спирачната система не са такива, а са критични за изправността и! Истината е, че всяка стара кола зависи изцяло от стопанина си, съветът ми е- след покупка подменете постепенно всичко което е свързано със сигурността на автомобила! И ползвайте качествени резервни части, не сменяйте колата често, а я подържайте изправна! И карайте внимателно!
Колко години трябват в тая държава да се вкара ред и превъртането на километрите да се наказва със затвор???Това е опасно и застрашаващо живота дори,да не знаеш талигата в кой момент при изпреварване ще ти угасне.По автокъщите читави коли няма!Вкарва се най-големият скрап от Европа и всеки,който пътува и вижда автовозите на влизане в БГ може да го потвърди.Кола,само върната от дилърите с остатъчна гаранция поне 6 месеца с проверени километри или,който може да си позволи нова,още по-добре.
Как ни мамят и за какво да се оглеждаме при покупка на кола "нов внос"?