В международното учение "Шабла-22" кои други държави от НАТО са участвали, защото както досега е известно е участвала Сърбия, която не е член на НАТО и е военен съюзник на Русия, от която закупи С 400 и всичките и оръжия са руски. А иначе, защо производителят трябва да разтълкува записа на черната кутия, като това трябва да направи военната ни прокуратура?
Какъв е човешкия фактор в случая - ръководителите съобразяват какви са възможностите на машината, на пилота, на инфраструктурата и т.н., и вместо да го карат на магия - взимат адекватно решение за учението. Но пустата бг маоумщина и натегачество са тотална пречна за всичко в тая страна.
До Щерев --- Естествено. Самите пилоти и техните семейства (жените им), с които споделят състоянието на овенната съветска летателно-погребална техника не са за пренебрегване. Многократно беше заявено, че тези самолети са "слепи" през нощта, поради "модерната" съветска електроника, в която човекът е хардуерът, а функциите на CPU са дело на пилота. При това положение оцеляването нощно време е 50:50. Жалко за младият човек.
До Sunny"Проблемът е, че използва руска техника" Кви проблемъти? Де Билче?не използва руска техника,няма проблеми.Ползва хамериканска или френска
Проблемът е, че използва руска техника, която преди всичко е проектирана за руснаци. Т.е. ако може да се спести от нещо, дори това да застрашава човешки живот - спестява се. Залегналите дълбоко в Русия принципи, че човешкия живот не е ценен и се жертва за щяло и нещяло намират път и в инженерството им. Ние виждаме голям проблем в това, а те не. Всеки е прав за себе си.
Незабавна преатестация т.е. разжалване на продажните некадърници "генерали" и да бъдат изхвърлени на улицата с минимални пенсии да просят на Женския пазар
по-времето на соца колко момчета загинаха от простотиите на шапкарите, колко млади живота си отидоха, като процент жертви на шапкарското слабоумие по-време на военните игрички, наричани - "учения"! и си избрахте шапкари да ви управляват - генерали, прават си "учения " сега с в управлението на държавата! колко процента жертви са предвидили да загинат в тва "учение" - ???
по скоро ракетата да не се откачила от корпуса на самолета и се е взривила на място . затова мотаят черната кутия .
Не съм видял шеф да носи отговорност. В държавна институция - това е връзкар и който го е сложил, той го пази. Така, че умрелият - умрял, живият - жив.
До Анонимен 127За това се правят учения, щото врага нема да те пита дали е ден или нощ, дали има буря или е ясно небето......въпреки това, смятам, че просто са прецакали нещо по веригата, все пак е опитен пилот, не е некакъв новобранец :))
Нашите управници виждат че основна причина за катастрофите са руски самолети и пак корумпираните купени с рубли застрашават живота на нашите момчета. Време е да ги заменим с Ф 16. Не виждате ли световната статистика че 50 % от руските вторични суровини в небето падат без причина.
на мен не ми е ясно защо всъщност трябва да се "слиза",за да се уцели мишената? Таран ли ще се прави?Че нали за това са ракетите: от високо се взема на прицел мишената,"захваща" се,и се стреля.Ракетата си знае работата и не би ттрябвало да пропусне. След което изтребителят се издига и наблюдава отгоре. Тези ракети толкова ли са бавни,че се налага изтребитялят бързо да се доближава до целта?Ако е така- нашите натовци да помолят братушките за по-бързи за МИГ.Ала оттам се знае какво ще им покажат
Генерали подписали загиналият пилот Терзиев да поразява дневна мишена нощем