19

Анонимен

преди 2 години

И като е-кола не е решение , кое е - може би 20-годишен дизел ?! Еко-ненормал.ници !Глобални затопляния и застудявания има от хиляди години !

18

Анонимен

преди 2 години

Западна Европа, която всъщност оглави зелената революция, рязко увеличи потреблението на най-мръсния енергиен носител - въглищата. Причината е, че от Газпром заявиха, че ще спазват стриктно договора си с ЕС и ще гарантират договорените количества газ, но няма да увеличават доставките със заявените нови обеми газ от ЕС.

17

798099

преди 2 години

До 13.Ако ти е любопитно, виж в мрежата какво се случва в Русия. Китайците секат и изнасят огромни, колосални количества необработени дървесина.И ако някой си мисли, че това е далеч от нас и няма влияние, горко се лъже!

16

Анонимен

преди 2 години

Този е платен от еко-фашистите, и не разбира какво говори! Ако всички минем на Е-коли няма да има толкова ток за батериите, а соларните панели и вятърните електроцентрали произвеждат само една малка част и то само когато има вятър и слънце. А вечер като се зареждат колите трябва въглищата да горят на макс за да има ток да се заредят, и трябва да се построят нови електроцентрали само заради е-колите. Планетата ще запуши от изгорелите въглища.

15

Анонимен

преди 2 години

Китай и САЩ и пет пари не дава за екологията, също и Русия.Защо трябва на наш гръб/джоб да ни заблуждавате, че се борим с екология като реално просто ни вдигате цените на колите двойно?

14

Анонимен

преди 2 години

Общият дял на възобновяемите енергийни източници в общото производство на електроенергия не може да бъде повече от 10-15%. Слънцето грее, когато грее, а вятърът дyxа, когато дyxа, не можете да разчитате на генерирането от такива източници по време на пикови натоварвания в енергийната система. Затова фашистите от Брюксел ще наложат санкции и глоби на Слънцето и на Вятъра ако не греят и не дyxaт когато им наредят еко-фашистите от Брюксел, за да спасим планетата!

13

Спрете

преди 2 години

Сечта на горите и ще се възстановят много неща в климата. Не може да унищожаваш непрекъснато белия дроб на планетата и да искаш да е чист въздуха. Крайно време е зелените и малката Грета да пледират за това, а не да ми говорят за зелена енергия. Зелената енергия не е по-малко вредна за планетата, отколкото енергията от газови и ядрени централи. И Да напомним да бъдещите управници - имаше РЕФЕРЕНДУМ за АЕЦ-Белене и крайно време да се зпълни волята на народа

12

Анонимен

преди 2 години

Да сте чули фашистите от Брюксел да ви говорят за залесяване? Горите имат нужда от СО2 емисии за живеят и чрез фотосинтеза да превръщат СО2 в кислород. Такава система е по-екологично и по-добра за световната икономика и екология, отколкото система, в която няма нито въглищни електроцентрали, нито гори, абсорбиращи СО2.

11

Анонимен

преди 2 години

Перките на вятърните електроцентрали след като приключят жизнения си цикъл трябва да се демонтират и унищожат. Енергията за преработката на отпадъците от една перка е съизмерима с цялата енергия която е произвела по време на съществуването си ? Ефективност нула.

10

Анонимен

преди 2 години

Знаете ли че за производството на една литиева батерия за електромобил се отделя повече СО2 /плюс консумация на вода/ отколкото отделя един дизелов автомобилен двигател за десет години ? Знаете ли че подземните въглеводороди - нефт , газ СЕ САМОВЪЗОБНОВЯВАТ !!! Достатъчно е да се поддържа темп на добив съизмерим с темпа на самовъзстановяване и петролът и газа ще са ВЕЧНИ !

9

798099

преди 2 години

Ами кое е най-доброто решение, многознайко? Велосипедите ли? Да те видя как ще качиш баира на бул. Цариградско шосе! И кой им плаща заплатите на такива, и защо ги пускат да се изказват по медиите?Този сигурно няма в къщи пералня и съсомиялна, къпе се със студена вода и яде само студени сандвичи. Да ле, да!

8

Анонимен

преди 2 години

След 20 години силово налагане на религията гретатунберг, електрическите коли в света са по малко от 1%. Толкова за зелените технологии.

7

House M.D.

преди 2 години

Щом е-кола не е решение, тогава пийте "винаги ледено-студена, винаги Кока Кола". По изключение се допуска и Пепси кола, а в краен случай колата може да е както печатна, така и издателска.

6

Анонимен

преди 2 години

Цели полета във Франция са пълни с закупени автомобили Тесла и други подобни, знаете ли защо? Защото хората не знаят какво да правят с тях след това! Жизненият цикъл на акумулаторите им е кратък, а рециклирането на тези акумулатори е реален и скъп проблем. Не е прието да се говори за това на глас, но тези технологии нанасят несравнимо по-голяма вреда на екологията и околната среда, отколкото традиционните двигатели с вътрешно горене.

5

Анонимен

преди 2 години

Е-колите са по вредни дори от бензиновите, а свърши ли батерията почват да горят бензин като ламя. И не може да се зараждат от нормалната мрежа, трябва да инсталираш специален контакт за тях. И струват безумно скъпо, никой не ги купува, по малко от 1%, били няко много защото преди са били 0%.

4

Анонимен

преди 2 години

Супер е, стига електричката да е включена в контакт, до който токът идва от водни или слънчеви източници, а не от въглищата на Марица Изток. Наистина някой ден, в някоя друга държава... Тук ще караме електрички, за сметка на изгорените отпадъци на западни държави.

3

Асан

преди 2 години

7 милиарда немат пари за е-кола... Ама много боб плюскат ей ти го парниковия газ :)))

2

123

преди 2 години

Абсолютно неуместно поднесена информация...По такива публикации по-добре да не работи Анисия Иванова. Очеваден copy-paste без никакъв смисъл...

1

Анонимен

преди 2 години

Аман от еко талибани като тоя.