39

Щирлиц

преди 2 години

Грета какво мисли по този въпрос?

38

Анонимен

преди 2 години

до анонимен 19 ; Така е, затопляния и изстудявания на климата е имало хиляди години , но точно това затопляне сега е заплюто да се превърне в дойна крава ! Същото е и с грипа : грипът го има от хиляди години , но точно този щам го превърнаха в плашилото на века , от който много люде спечелиха милиони !

37

Да обобщя...

преди 2 години

...технологията електромобил е неблагонадежна и финансово нерентабилна! Ако след 50 години подобрят инфрастектурата, закона и регулацията на пътищата относно идеалният център на София и разбира се излязат изключително финансово рентабилни ел. модели от афтърмаркета относно поддръжката, може и евентуално да се замисля! До тогава 3-та ръка бензин до 5к лв. и ги сменям на всеки 7-8 години с нов бензин, може и газ/метан.

36

Анонимен

преди 2 години

При подобни теми, винаги се допитвайте до гретето, тя каквото каже - това ще е.

35

Анонимен

преди 2 години

Разбира се че не е! Електрическите коли са поредната либерастична измама на която се хванаха милиони глу паци.

34

Анонимен

преди 2 години

Много хора пишат, но никой не е проверил фактите. Производството на литиево-йонни батерии не е толкова вредно, колкото ни втълпяват. Производството и 10 годишното използване на електромобил генерира 5 пъти по-малко парникови газове от бензинов автомобил. Също не цапа с отпадъци с живак, хром, цинк и подобни. Това е истерия подклаждана от продаващите нефт.

33

Анонимен

преди 2 години

Пада ми батерията, трябва да спирам.........................Остава ми една чертичка батерия................... Смартомобилът ми пиука за ниска батерия.

32

ххх

преди 2 години

От къде пари за е-кола,за ток и рециклиране на батерии ???

31

СС

преди 2 години

Този екоталибан колко дървета е засял,колко отпадъци е събрал ?? В България се внасят отпадъци,горят се гуми от ***,изсичат се горите !!!

30

Анонимен

преди 2 години

Тоя софийски бройлер ,така като го гледам, едва ли през живота си е засадил едно дърво а и едва ли ще посади!Тръгнал да дава акъли!

29

Еколог

преди 2 години

А бе, очилатко, както е тръгнала природата да ви ръга вас,природозащитниците, като ви полее пълноводната река, нямаш вече автомобил - всичкото ел.двигател е за хвърляне, а батериите струват повече от тенекето !

28

Анонимен

преди 2 години

Защо ни имат за офце. Защо са се вторчили в това което най малко замърсява планетата а не погледнат хилядите самолети бълващи по 100 тона керосин на полет. Влезте във Флайт Радар и ще видите гъмжилото от самолети над европа. По време на първият локдаун самолетите бяха свалени на земя. Сигурно си спомняте че в краят на март и средата на април валя сняг. Това не беше се случвало от 2000-та година. Природата беше започнала да се възстановява. Но уви. Капиталистите са гладни за милиарди.

27

аз

преди 2 години

Още една реклама. А как стои въпроса с рециклирането на отпадъчните батерии? И някой може ли да каже колко % от тока се произвежда от ТЕЦ-ове?

26

Анонимен

преди 2 години

Брадатият еко-фашист проповядва децата още от малки да се учат в училище на чувство за вина колко са лоши и как разрушават планетата и човешки животи и да растат с отклонения като Грета Тунберг. Това не е ли език на омразата? С какво право този фашист ще налага възгледите си на децата както казва "колкото се може по-рано" - нека детето порасте и само да реши!

25

Анонимен

преди 2 години

Това с вятърни перки и соларните панели е превръщане в една дистопия, където затъмненията и режимът на тока стават норма, както в Калифорния, която е съществена част от трансформацията на Великия рестарт по "Програма 2030: Глобален договор за устойчивост на ООН".

24

Анонимен

преди 2 години

Автомобилите с литиево-йонна батерия имат общ "въглероден отпечатък", когато са включени ефектите от добива на литий и производството на всички части, което е по-лошо от дизеловите превозни средства.

23

Анонимен

преди 2 години

Т.нар. Зелена сделка на ЕС е най-големия ***.зъм в света !

22

Анонимен

преди 2 години

Тези климатични мошеници просто са финансирани от мултинационални компании, които имат нова и скъпа технология, която никой нормален не би купил и сега с тези бъртвежи се опитват да продават принудително стоката си- Това е крайно неморално, особено спрямо бедни страни! Трябва да извадят едни пари и да платят цялата сметка като направят технологията си пазарно продаваема, а не да ни изнудват да им плащаме принудително едни пари, които и без това нямаме!

21

Анонимен

преди 2 години

Западна Европа, която всъщност оглави зелената революция, рязко увеличи потреблението на най-мръсния енергиен носител - въглищата. Причината е, че от Газпром заявиха, че ще спазват стриктно договора си с ЕС и ще гарантират договорените количества газ, но няма да увеличават доставките със заявените нови обеми газ от ЕС.

20

Анонимен

преди 2 години

До 798099 "Китайците секат и изнасят огромни, колосални количества необработени дървесина." - - - В същото време Китай залесяват с нови гори, които се възстановяват според темпа на потребяваната дървесина. Тези нови гори обсорбират въглеродните емисии. Може да се каже, че Китай отделя по-малко СО2 емисии от колкото "зелените" индустрии в Европа, които горят въглища защото не вятърните перки не произвеждат достатъчно енергия.