Има някаква логика в коментара ти, но мислил си си в посоката, че ако купиш за 2500 ще ти останат 5000 лв. да я "стегнеш" Сега ако бюджета ти е 12000 и купиш за 7, ок, но няма гаранция, дори и с тюв, че после няма да има нещо за ремонт. Все пак не е от магазина...
Е що за въпрос ? *** точно такива ги търси по евтинки. Така или иначе ще има премахване на катализатора и дпфа. Следва ремап, дино стенд и в лвата лента към Слънчака къси дълги къси дълги гааааас. Родната идилия в две изречения.
""""Много от пострадалите от бедствията превозните средства съвсем скоро ще се появят на пазарите в Източна Европа"""" Е, не е нужно да си експерт,за да разбереш това. В началото на нашият безкраен,демократичен и неолиберален преход ,всички коли ,които се внасяха от Германия, бяха на възрастни госпожи,които не са ги използували ,но винаги са били в топъл гараж
За износ и то с предпочитане Източна Европа. С две думи - търгаша купува на автовоз такива бок.луци няколко за по 500 Евро. Напудря ги тука, реално няма никаква идея в какво състояние са. Пуска ги на 3к лв и сваля Велико душно 500лв после. По 1000лв от кола за скраб печалба. Българинът купува реално опасна за каране кола, с незнайно какви проблеми. Та аз реших за себе си - ще си внеса такава с TUV и ще излезе не 3.5к лв а 7к лв. Но ще е нещо читаво и няма да им пълна гушите на измамниците.
Имам следният казус - харесах си един вид Ван за семейството да се возим. В Бг са нов внос, идеално състояние и тн глупости по 3к лв. Влизам в мобилето.де - читава с TUV под 2.5к Евро няма. Джамбазина не иска и да чуе за оглед при майстор - перфектна била, какво да й се гледа и тн. Приказки за наивници. Много ви моля - не купувайте тоталните к.енефи от Бг. Естествено видях и за по 500 - 700 Евро същите коли в Германия. Звъня на германеца - той ми се смее - пълна е с проблеми и за това са само..
Гледам Нова и се убеждавам че водещата е неадекватна. Идея няма какво говори. Репортаж от Пловдив, където пиян се блъска в дюнерджийница. Пострадали няма и водещата коментира: "За СЪЖАЛЕНИЕ с щастлив край". Съжалява че няма блъснати и убити хора ли какво?!?!?! Поколенията след 90-та година са тотал щета. Както казва Асан - андибул морков е положението.
Ще изкупи ли българинът наводнените коли от Западна Европа?----------МИИИ МАЛКО НАМИРИСВАТ АМА КВО ТОЛКОЗ
До Анонимен 42Достъп ще имат турските, арабските и прочее автосервизи, защото от години с тази *** работа там се занимава Хасан, а не Ханс! Застрахователите ползват услугите на местните пунктове за скрап / а там пак е Хасан, а не Ханс /, а влезе ли веднъж удавеното возило в двора на такъв пункт обират чарковете подходящи за местния пазар "секънд хенд" от тези които са наистина "тотал щета"! Препрограмиране на бордови компютри е вече детска игра - има много такива магьосници!
До Анонимен 42Ще оправят стъклата и тенекиите на колите очукани от градушката вчера в Северна Италия! Но първо застрахователите ще ги отпишат като тотал щета! Ще им сменят очуканите караци, калници, ще сменят стъклата, ще ги понапудрят и готово! Сигурно ще има много коли с реални малко навъртяни километри! И заповядайте на новия внос!
Няма да ги изкупи,и ще ви поясня защо! Удавената кола се нуждае от обслужване и подновяване в ,,дилъра'',а това е много скъпо.В България няма да ги вкарат развалени,защото няма кой да ги поправи,а също и да им зареди нужният софтуер.Българският автоджамбазин/измамник освен с връщане на километража,от друго пара не може да направи.Има и втора точка: всички удавени коли ще бъдат прибрани от иншуранс-компаниите,които ще ги изпратят директно в доменните пещи за претопяване.*** няма да има достъп
тука големи разбирачи, яко плюят по собствения си народ и себе си хахах я по-ведро, бе, депресари
и да не ги изкупи къде мислите че ще отидат токсичните отпадъци и пластмасите за горене? у нашите тецове къде. китай отдавна не приема боключките на свръхконсумиращият гут менш зелен поучаващ некорумпиран европеец и той ко да прави айде към бугарищаня, да им тровим водичката, почвите, въздуха, важно е че завода на бе ем ве работи без отпадъци.... това са дойчистанците. жалко че руснаците не са ги избили до последното немско псе.
Повечето коли след наводнение са така намачкани, че дори тука в България отиват директно за вторични суровини.
Ще изкупи ли българинът наводнените коли от Западна Европа?