56

Собственик на 6 коли

преди 2 години

Повервах ти......ама надали.Да имаш нова кола ( а аз съм има 2 пъти) е скъпо и тъпо.Перфектния избор е кола на 3 години и около 60 - 70 000 км.Къпуваш я на 1/2 от цената в ново състояние, а пред нея има много години почти безпроблемна експлоатация.

55

Мюлер

преди 2 години

До Щирлиц само дето не уточни, къде точно и от кого трябва да е правен дизела ..

54

Ото Джамбазов

преди 2 години

До АвтоЕксплоататор най-много още една седмица и си пи мене за ремонт, и тогава ще видиш кон боб яде ли :)

53

Анонимен

преди 2 години

Съвременните дизели,живеят на половината на старите дизели.Изчислено е.Просто бизнес.Един съвременен дизел,живее колко една бензинка.Гори по-малко,но икономията се компенсира от обслужването на модерният дизел.Танту-за Кукуригу.

52

Анонимен

преди 2 години

до Анонимен 44 ; Само дето октавията мирише нафтата и с един резервоар ще обиколи България , а пък ти трепериш дали ще стигнеш до следващата бензиностанция ! Какво да се прави , приоритети !

51

Дизел на 25 години

преди 2 години

Карам стар дизел има навъртени 250 000 км, на започна да излиза синкав дим. Какво означава това и може ли да се оправи? Някой знае ли?

50

Oто

преди 2 години

съвременните дизели живеят в пъти по-дълго от електрокарите ... дето ни ги налагат подобно на ваксините ...

49

Анонимен

преди 2 години

На старата ми кола има части на които пише "Made in West Germany".Никога не съм подменял такива части.А колко неща на които пише "Made in China"съм изхвърлил не мога да кажа.Десетки са. Вече избягвам да купувам китайски неща.Най шокиращо за мен бе как акумулатора на китайски дефибрилатор "Миндрей" се скапа за няколко месеца и вносителите казаха,че за акумулаторите няма гаранция!Ако мислите,че е евтин дефибрилатора-грешите-18540 лева е!А как лошо работи не е за вярване!

48

Тото

преди 2 години

Най-хубавата кола е служебната кола нито бензин или дизел, служебната кола се кара както може, където може и с колкото може и искарва до където може,после пак нова и те така.

47

Щирлиц

преди 2 години

Дрън-дрън.Всеки двигател,при нормална експлоатация би навъртял 500000 км,че и повече.Имам предвид българите,не този по-долу.

46

Бай Мангал

преди 2 години

Колко ще изкара дъртия дизел го интересува само бугарина. Взема кола на 500000км и и трепери колко ще изкара. Хората вземат нова, карат, хвълят. Бугарите с 500 евро заплата само псуват новото.

45

Xa

преди 2 години

Точно така. Не се интересувайте как се живее в белите страни. вижте там, някой нов внос на буклука от Италия на цена годишната заплата в БГ. Хаха.

44

До 6.

преди 2 години

Колко да е скъпа една кола. Дачия Дъстър във Велибритания, версия Комфорт е 15000 паунда. Това са четири месечни заплати на детето ми там - току що завършило студентче без стаж, на първа работа.

43

АвтоЕксплоататор

преди 2 години

Карам ML с два компресора и по километража е на 487500 и е безпроблемен та тази статия е крайно невежа.

42

У

преди 2 години

Имаме един дизел Пежо-двигателят е умирай трудно. Обаче дойде ли в български сервиз-край с колата. Да вземат да и налеят в казанчето течност ДОТ3 и започнаха( след време-година/две) теч от цилиндърче, спира сама, после протече помпата, другата помпа....сега стой пред блока и заема място. С такива "майстори" няма хубава кола, могат всичко да и развалят.

41

ПроСоТо

преди 2 години

Преди време търкалях един "Фиат Абард"..Много бърза,много приятна машина /бензин/..195 не бяха проблем за него,а за повече не съм го пробвал,защото оборотите навлизаха в "червената зона"..Обаче един път,бех навъртял едва 80000, ,при 120 км скъса клапан!..Такова чудо не ми се беше случвало..Помля и буталото,и вала..Едва го оправих,защото ми беше любимия афтомбил..Верно,че "жабарските" машини се славят освен с най-добрия дизайн и с..не много голяма издръжливост,но все пак..Харесвам фиатите..

40

Анонимен

преди 2 години

Мойта е дизел две и осма на 350 хиляди двигател пежо днес му показах има ли ресурс на един с една чисто нова октавия...е с двеста кубика е повече мойта ....над 150 взе да издъхва оня

39

dakotabg

преди 2 години

Извинявам се,то било Смехоранка...

38

dakotabg

преди 2 години

Мили ми,Смехурко,карам w caddy td 1.975 hp на 592 +км,,служебно балканче".Ремонти много,по двигателя-нищо,ама нищо!Нито пуши,нито мерише на дизел,абе нищо!Е,как,да ти вярвам!?

37

Анонимен

преди 2 години

Пълни глупости. Съвременни дизели без турбо почти няма. Двигател с турбо, без значение дизел или бензин спокойно може да изкара над милион километра стига да е поддържан добре. Турбината от друга страна ще трябва да се сменя/рециклира.