А нашият Чудотворец ще праща мъж и жена в космоса хората вече джендер коли пуснаха- не мож разбра какво я движи
Браво а какво правим когато дръпнем шалтера или навън е -40C , оставете поне линейките , преполагам че военните нямат да карат електрически танкове. Добре нагласен app в колата ще те спира ако не си платил данъците
НАТО поставя вилка чрез сила върху '' партньорите '' си за да са послушни, а ЕС спъва икономически да дърпнат напред малките '' членое на съюза '' Това Партньорство и Членство си е чиста зависимост !!!
Тоя ЕС се оказа по - голяма диктатура от Комунизма !!! Накрая ЕС ще решава и кой колко години ще живее .......
До АнонименОхлююв, ти можеш ли да посочиш към момента поне едно лицензирано депо в Европа за рециклиране на батерии за електромобили?
По-скоро електричките са за забраняване. Защо не забранят дизеловите камиони и кораби на мазут? Разхода на един камион е колкото на 10 леки коли.
Стари ,но укрити технологии,важно е колелото да се върти,но това на Сансара.Със стари тараби, нов бардак строи ли се?Е затова бодат на всеки ъгъл.А какво става с антигравитацията?Или още ни е рано?
Браво! Електрически коли, които зареждат батериите си на ток, произведен 50 %от въглищни и газови и 25% от атомни централи.
Богатите страни ок ама цървулите в бг какво ще правят. Имаш да кажем малка транспортна фирма. Два камиона с които си изкарваш хляба. Чупи се единия, оправяш, чупи се пак, трети път накрая вече не можеш да го оправиш, но и нямаш пари за нов електрически камион. ????
Пълна заблуда е че на ток е евтино. Разхода като пари е меужду 7-8лв на 100км към момента. Просто е модорно. Ако искаме да сме екологични най-бързото и евтиро и реалистично решение е в МЕТАНА. Тетан има в неоганичени количества и може да се ползавт обикновенни бензинови двигатели. Проблема им е че повечето МЕТАН идва от Русия както и петрола, а това е проблем за Хамериканците.
Ама кой ви каза, че всички ще карат нови ел. коли? Някой ви е обещал, че ще има за всички или какво? Колите ще са за елита, така няма да има нужда от нови електроцентрали , зарядни станции и паркоместа. Пролетариата затворен в големите градове и индустриалните зони се придвижва с обществен транспорт...
Електрическата мрежа не е подготвена за такава косумация. Нека да си представим че вечерта в София се прибират след работа 1 000 000 автомобила и в 19.00 се вкючват в ел. мрежа за да си дозаредят колите с 7 кв/ч . Като това е сравнително ниска степен за зареждане което за 10ч са 70кв., което дори не е достатъчно за пълно зареждане. Което е 7 000 MW/ч и с други думи ще ни трябват още 4-5 атоми централи само за София, а да не говорим че ще трябват 1 000 000 зарядни станции с изцяло нова ел. мрежа
Ние тук нови коли не караме, така че това не ни засяга. Произведените през 2035 г. коли на Запад ще се внасят и карат тук поне до 2060 г. за ужас на такива като Програмиста.
Супер са го замислили брюкселските хрантутняци. Само обаче да попитам откъде ще се взима толкова ток? АЕЦ ? Нали ги раглобявате, ТЕЦ, ама въглищата замърсяват. Остава само ВЕЦ, Фотоволтаик, и вятърна енергия. Е да, ама пак няма да е достатъчна при сегашното ниво на техниката всичко е на ток. Нека Хамериканците изкарат на Тесла откритията, които са засекретени още преди 100 години........ и тогава може. Но сега абсурд.....Сега само наливаме едни пари....
Следващо ниво на транспорт-магарета, конски каруци, мулета. Назад към природата. Но ще има данък метан.
ЕС обмисля да забрани нови дизелови и бензинови и коли от 2035 г.