До Анонимен 43 - Не разбирам върпоса ти? НЕ разбирам, защо го задаваш. Ти казваш, че колата е скъпа, а аз ти давам пример, че не е толкова скъпа. Ок, съгласен ли си? А после ме питаш, колко са щели да си позволя маздата в България? Ами след 10-ина годин, досата. Работата е, че нито Маздата, нито тази електрическата, са предназначени за продажби на родния пазар и ако някой си купи, халал да муй.
Заплати 1000 лева и цена на колите по 100 бона никой няма да иска да бачка и ще си кара трошка.
До Анонимен 41 - Ясно ми е, че повечето сте простовати мекящи селeня, но не това е върпоса. Сега какво? Ще ми кажеш, че си купувате всички коли нови? Та 40 000 лева, е много ниска цена за нов автомобил, какъвто и ще да е. То една Корола хибрид е толкова ... нова. Не на 16 години "нов внос", както сте ги свикнали
До Анонимен 35 - А ти задавал ли си си върпоса, колко от колите през 2011-2012-а, когато започна да има ел. коли, изобщо са излезели от движение? Защото има Тесла S с по 450 000 км пробег вече, дето още са на по 90% капацитет.
Някой задава ли си въпроса какво се прави с батериите за електомобили? Защото е икономически неизгодно да се рециклират и никой не го прави. Както сме тръгнали, ще си задръстим планетата с опасни батерии.
Неуважаеми другарю Станиславов, когато ми предложиш електрокар, който да изминава 1000 км с едно зареждане, батерията да се зарежда от 0 до 100% за не повече от 2 /две/ минути, с живот на батерията най-малко 50 години и всичко това на цена за частен клиент под 10 000 лв. с ДДС, тогава се изказвай.
За 40 000 лева ще имам кола, тип малко ФИАТче, която може да измине с едно зареждане 150 км при идеални условия- сух, хоризонтален път, само шофьор и то до 60 кг. При нормални условия пробегът ще е под 100 км. Значи, за да отида от София до Варна, ще трябва да зареждам 5 пъти по половин час. МЕРСИ!
УВИ, ТОВА Е САМО НЕСКОПОСАНА РЕКЛАМА, НА НЕКАДЪРНИ БЪЛГАРСКИ НАБЕДЕНИ ЗА "БИЗНЕСМЕНИ". САМО КАТО ЕЛЕМЕНТАРНА ЗАДАЧКА ЗАКАЧКА "ПЛАН ЗА ГОДИШНО ПРОИЗВОДСТВО = 30 000, 1 000 РАБОТНИЦИ, НА 15 МИНУТИ ПРОИЗВЕДЕН АВТОМОБИЛ = 8 000 ГОДИШНО. КОЛКО ТАКТОВ ЩЕ БЪДЕ ДВИГАТЕЛЯТ НА ПРОИЗВОДСТВОТО?" Всички данни може да бъдат намерени в Интернет. ТАКИВА ВЪПРОСИ МОГА ДА ЗАДАВАМ ОТТУК ДО ХОРИЗОНТА И ОБРАТНО.
По- малко подръжка? Този специалист( в кавички), карал ли е някога ел автомобил, въобще запознат ли е с него? Колко му платиха, да говори тези прос тотии, да се скрие някъде по-добре. Ел. автомобилите, може да са надежни, като създадат батерия, годна за повече километри, иначе нищо не става от тях.Повече няма какво да коментиран
Сделка в която държавата наля 40 млн. та да може после и за всяка кола да платим половината под формата на субсидия, че да могат спарковете на г-н Прокопиев да се облажат от тези коли.
Евтина работна ръка за измислена германска фирма,абе като гръцките фирми за шивашки цехове в България!
До баба мараМито, бабо маро, мито. Явно не си никаква баба, а някое кeлeше, дето не ги помни тея работи.
Точно защото стават конкурентни на градския транспорт, скоро ще имат високи данъци, акциз на зарядните и по-скъп ток!!! По цял свят се чудят как да накарат хората да ползват повече метро и автобуси за да не задръстени улиците, тоя бленува за 1000 ел. въшки по улиците - нямам да стане!!!
Руснаците ни шитнаха на Турците,евреите и американците. Разбира се,пропуснах и швабите. Цел на Русия,Турция,Израел,САЩ и Германия е да превърнат Държавите ни в еврейска гоберния. Няма да се случи обаче. Ще бъдат разбити от Китай! Аз на шефове косовари не се доверявам. Това е турска мафия.
Електромобилите стават конкуренция на градския транспорт