24

roko

преди 2 години

До АнонименEлектрическите са много вредни за околната среда

23

Kiko

преди 2 години

Значи минимум до 2060 г. ще има нов внос на Горубляне. Ама вече дизеляка няма да е каран от бабичка инвалид с *** само в събота гога грее слънце. Ами ще е на човек с електрически автомобил на когото не му трябват два.

22

M.I.C.

преди 2 години

До 20. То, защото електрическия автомобил не е сложен. Детска работа. Шо се отнася до замърсяването само погледни батериите на ел автомобилите. Сега не е проблем, но като се напълним след време с използвани батерии, а и процеса по производството им....Не, че не трябва да се мисли за замърсяването, но и сегашните ел. Автомобили не са отговора, за да заместят пълноценно двг-тата.

21

Анонимен

преди 2 години

Някой блъфира,или иска да фалира. Няма проблем,ще караме Тата. Немците, нещо мръдват. Инженерите ,още не са им променили гена.

20

ОБЯВА!

преди 2 години

Публикувано във факти.бг: Продавам каруца VW с екологично резервно магаре.Зарежда се безплатно край пътя при нужда!

19

българин

преди 2 години

А танковете? Кога армиите по света ще заменят дизеловите си агрегати изцяло с електрически? Кога изобщо ще видим първия електрически танк? Щото... те нали знаете, машините са с хиляди коне, та един танк замърсява поне колкото 20 леки коли!

18

Анонимен

преди 2 години

Блажени са вярващите!!! Ел колите са още на ниво много шум за нищо. А най-големия парадокс е факта че са замислени за гъсто населени райони където въвеждането им е невъзможно поради ред причини.

17

Доминик Турето

преди 2 години

Крайно време е двигателите с вътрешно горене да отиват в историята. В един двигател има над 1000 части - бутала, клапани, болтове и болтчета, вериги, ремъци, уплътнения, филтри, тръбички, в допълнение - ауспуси, катализатори, стартери, помпи - бензинови, маслени и охладителни, турбочарджъри, отделно масла, охладителни течности, автомобилът е едно от най-сложните устройства в съвременния свят, електромобилът е къде-къде по-***, щом един *** програмист (Елон Мъск) успява да ги прави.

16

MaйMyнaтa

преди 2 години

Ше теглиме рикши, не мош победите китайското чудо

15

Край

преди 2 години

До 12. Точно така. Това е целта - с ел. колите на света ще има 90% по малко автомобили отколкото сега.

14

Край

преди 2 години

Най-предвидимия евтин и сигурен начин за добиване на енергия е АЕЦ. Ядрената енергия при всичките и рискове е убила стотици пъти по-малко хора отколкото добива на ток от въглища.Късогледите българи се отказаха да строят АЕЦ Беляне а след 2-3 г. трябва да си закрият тецовете - почваме внос на ток.

13

Ха-ха

преди 2 години

Бензиновите вагини трябваше да ги спрат преди 20 години-не струват.

12

Анонимен

преди 2 години

Дори и цяла Африка да поктият със соларни панели слънцето да ги пече целогодишно и навсякъде да сложат вятърни перки, пак няма да може да се произведе достатъчно енергия даже и за част от икономика като германската например.

11

Анонимен

преди 2 години

Енергийно неефективните вятърна и слънчева енергия днес струват около 7 до 9 пъти повече от газа.

10

Анонимен

преди 2 години

Електроцентралите не могат да произведат толкова ток, ако трябва да захранват автомобилите, то за потребление няма достатъчно от както минават на соларни панели и вятърни перки, какво остава да захранят и такъв огромен консуматор на енергия като ел. колите, които освен това са неефективни с нискък коефициен на полезно действие, защото цялата енергия отива за носене на тежките батерии, тежат като танкове.

9

Анонимен

преди 2 години

На планетата няма толкова литий, че дори и 10% от автомобилите да минат на батерии.

8

Анонимен

преди 2 години

Западна Европа, която всъщност оглави зелената революция, рязко увеличи потреблението на най-мръсния енергиен носител - въглищата. Причината е, че от Газпром заявиха, че ще спазват стриктно договора си с ЕС и ще гарантират договорените количества газ, но няма да увеличават доставките със заявените нови обеми газ от ЕС.

7

Анонимен

преди 2 години

После минава на двигатели на въглища.

6

Анонимен

преди 2 години

Започва се, индустриалните благини ще бъдат забранени. Електрическите ще останат, но ще бъдат на цени, които само свръх богатите могат да си позволят. За останалите мобилен ще бъде само интернетът, самите те ще бъдат закотвени като крепостни на едно място.

5

Анонимен

преди 2 години

Охх, успокоих са. Мислех че ще ги спрат още през 2030'та.