19

До 21

преди 2 години

Кое му е по-скъпото?Имам един приятел, който е шеф на фирмения сервиз в България на една от големите немски компании .Каза ми,че неговите колеги в Норвегия стояли без работа, щото там масово се купуват електрически коли.

18

Анонимен

преди 2 години

Коефициента на полезно действие на електрическите е изключително нисък - по голяма част от енергията отива за да движи самия двигател, тежки са като танкове.

17

Анонимен

преди 2 години

И като са толкова добри електрическите защо не ги купуват, хем им дават данъчни облекчения. По малко от 1% са, и само говорят от 20 години, но за толкова време никакъв напредък в технологиите, само сменят фаровете и слагат разни джаджи и дисплеи вътре, но двугателите са си същите неефективни литиеви батерие.

16

Анонимен

преди 2 години

Цели полета във Франция са пълни с закупени автомобили Тесла и други подобни, знаете ли защо? Защото хората не знаят какво да правят с тях след това! Жизненият цикъл на акумулаторите им е кратък, а рециклирането на тези акумулатори е реален и скъп проблем. Не е прието да се говори за това на глас, но тези технологии нанасят несравнимо по-голяма вреда на екологията и околната среда, отколкото традиционните двигатели с вътрешно горене.

15

Анонимен

преди 2 години

Поддръжката на електрическите е много по скъпа от обикновения двигател.

14

Анонимен

преди 2 години

Засега няма друг алтернативен двигател. С какво ще ги заместят? Електрическите са неефективни, скъпи, и замърсяват околката среда много повече от бензина и дизела.

13

Анонимен

преди 2 години

Иначе лошо нема-в електричката няма смяна на масла,ремъци, помпи и не знам си още какви щуротии.Само цената им е соленичка.

12

Анонимен

преди 2 години

Щом е до 2035г,тогава 2045г ще си купя един десетгодишен Пасат и ще го карам до 2055г.Тогава ще съм на 80,така че повече кола няма да ми трябва.

11

Анонимен

преди 2 години

5, автомобилният парк наближава критичната граница на презапълване на капацитета на улици, пътища, магистрали, тротуари, паркове и градинки. Независимо дали двигателят е ДВГ, електрически, водороден. Не е ли време да акцентираме върху проектирането и производството на въздушни транспортни средства за лично ползване, задвижвани от двигатели на водородно гориво?

10

Hoho

преди 2 години

На горугляне до 2205 ще може да намерим нов внос на реални км, не се бойте.

9

Винкелу

преди 2 години

Голфо ше беде с вода и ток!

8

аа

преди 2 години

хаххаа до 2030 я има европесйки съюз с всичките му зелени простотии я нема.споко натискайте си газта и да не ви дреме от тъпички статии за зелени икономики

7

Анонимен

преди 2 години

Ние няма да доживеем този (прогрес) прекалено скъпи 70бона най ефтината електрична колкото един апартамент и батерията с живот няколко години

6

Анонимен

преди 2 години

Интересно ми е как ще заменят дизеловите селскостопански машини? Или възнамеряват да ни оставят и без храна?

5

Анонимен

преди 2 години

Зелената сделка е огромна глупост и ще ни направи клошари!

4

Анонимен

преди 2 години

До тогава ще спрат тецовете и ще се върнем на жива тяга.

3

Анонимен

преди 2 години

Представете си в квартал от панелни блокове всеки опънал кабел да зарежда кола. Няма никаква инфраструктура. Да не говорим колко ще издържи мрежата. А при спиране на тока заради виелици?

2

Анонимен

преди 2 години

Възнамеряват до 2030 г. 70% дял от общите продажби на компанията да бъдат електрически. Дали обаче няма да спечелят руснаците, които залагат на развитие и производсдтво на въглеродно неутралното водородно гориво в световно значими количества?

1

Анонимен

преди 2 години

Скучна марка, скучни модели!