"Интересно защо бойните му "другари" си траят."-------------------------------Защото в армията се говори само след дадено разрешение от висшестоящ.
Има генералска грешка на парашутиста на фигуранта радев.Представям си ако каракачанов беше министър какъв вой щеше да има от мисирките.Сега тишина и замитане.Радев уби един прекрасен пилот
1200 м може и да не са критични, но много зависи дали на 1200 м почваш да теглиш нагоре или тепърва осъзнаваш, че трябва да теглиш. Това не е Цесна с 200 км/ч, а ютия с 900. А и не всеки може да издържи претоварването.
Напротив,има!Като пенсионират всички натовски русофил-генерали и полковници,и "великата"Русия ще изреве на умряло!И без това за нищо не стават!
Нека познаем дали други НАТОвски държави, когато имат инциденти с остатъчните им МиГове от времето, когато са били под ботуша на Русия, изпращат тази високочувствителна информация на руснаците да я разкодират: например, германци или поляци.
Не говори глупости пубере.Не стига че казарма не сте видели ,ами и вещи във военното дело се пишете мушмороци голобради!Гугъл поколение ,гащите си не може да загащите,от всичсо разбирате!Д.р.и.с.л.ьо!Чел недочел,разбрал неразбрал ,изказва се анонимника!
До Анонимен 44 "Това ще бъде разгадано на територия вражеска за НАТО и натовските генерали, а именно в бишия и настоящ *** Съюз." Всеки истински русофил знае, че най-доброто място за анализ на авиационен инцидент като този е в Русия. Те въобще нямат никакъв интерес да знаят подробности за тези неща. Мдаааа.
До Сат Н Възможно е да си прав, макар че е прекалено опитен и от дълго време в политиката, за да го прави за единия манталитет. Още повече че заиграването с определни неща може да му докара доста неприятни последици. Истината е, че допреди няколко години да сменяме самолетния парк със западен беше немислимо. Руснаците със зъби и нокти държат всичко до което са се докопали в България и не се свенят да прибягват до корупция, атентати и убийства, за да остане така.
Не съм чул някой да говори за пилотска грешка! Причината е некомпетентност на управлението бивше и настояще на българските ВВС
САЩ ни налагат санкции защото искат да ни оправят. Добре че дадохме на САЩ да приберат милиардите за новите 60 годишни модернизирани F-16, иначе корупцията щеше да ги открадне. Мене ми прави много кеф кога американците ни оправят. Поклон пред САЩ. Навеждам се още по дълбоко.
Всичко му е ясно на министъра на войната, само не му е ясно защо стария *** самолет се е взривил докато си е летял. Това ще блъде разгадано на територия вражеска за НАТО и натовските генерали а именно в бишия и настоящ *** Съюз.
Това, което изчетох по пресата ме навежда на мисълта, че някой му е "помогнал" да падне. Цитирам : когато е бил на 11000 метра самолетът изведнъж изчезва от радара. Не само не го виждат как пада, него въобще го няма. Това не може да се случи вследствие на пилотски действия. Въпросът е КОЙ му помогна да падне? Въпросът е стршен - кой може да се бърка в българските учения и с каква це? За да ни покаже, че може да си прави с нашите военовъздушни сили каквото си поиска?
генерали без армия...е това е днес българската армия.преди имаше администрация,но имаше и армия.сега има само администрация.един куп генерали,които не искат да се пенсионират в мо и военната академия и държат кокала със засукани секретарки.пък после защо нямало пари за военнослужещите.
17, безспорно, но скоростта 950 км/ч. е строго дозвукова на 1 200 метра височина. Тази скорост е 2 пъти по-ниска от максималната на МиГ-29. Мисълта ми беше дали е възможно при тези оптимални праметри един 20-тонен изтребител да се разруши във въздуха например от критичен ъгъл на атака?
Панайотов: Не става дума за пилотска грешка при разбиването на МиГ-29