Толкова много въпроси, а отговорът е един- защото се краде, и то много се краде. Колко пъти се отпускаха от Евросъюза пари, за инфраструктура , но парите потъват в джобовете на управляващите. После имали къщи по Барселона, децата им живеят и учат в Щатите , или в Англия. В България се краде не на килограм, а на тон.
И другото - Бате е виновен що направи пътищата много гладки. Сега като "изчегъртат" направеното от герб - да ударят и по един плуг на шосетат. Един нема да има умрел тогава само пломбите ще им падат ама и камъни в бъбреците няма да имат.
Направете трета лента между Търново и Боаза. Между В. Търново и Боаза никъде няма място където да се изпреварва спокойно. Преди да направят Русе-Шумен трилентов там беше същия кошмар. Сега, макар че третата лента я има само в 50 процента от пътя и то доста нескопосано направена, все пак там се пътува много по-спокойно.
Този въпрос има отговор. А той е. Защото се продавт книжки на килограм. Тези които продават и тези които купуват са на принципа пазарна икономика. Докато принципа пазарна икономика е в действие ще има трупове. Не е тайна че всички знаят за проблема но си затварят очите и ушите. След това само констатират и пускат смешни лафове за Война по Пътищата. Да тази война я създавате вие сеяндурите дето променихте всички закони и ги направихте във ваш интерес. При бай Тошо щяхте да бъдете застреляни.
Защото в двора на рома дето изнасили и уби ромчето от самоковско имаше 2 коли.Защото се продават книжки на неграмотни и защото се допускат по пътищата коли за по 300 лв. които не са коли.Е те за това.
до като има шофьори с коли бегачки , всяка отсечка ше е отсечка на смъртта ! никой не е в състояние да предотврати такива катастрофи , не мантинели или знаци , ако ще и матраци да сложат около пътищата , пак ше има катастрофи .
Извергите с ауди и бмв правят катастрофите,защото не могат да карат и си мислят,че *** ,които карат могат да вървят!
Три дена гледам насред пътя Русе Търново си стои едно голямо парче отлепен тираджийски регенерат....на 50 метра от едната страна катаджии,от другата даиджии стоят и си дебнат,и те всеки ден заобикалят тая гума но не ги интересува че ще преобърне някоя кола!За тях най важно е глобосъбирането и пенсията в младежка възраст с 30-40 хилядарки накуп!
Естествено, че пътят е причината за катастрофите. От София към Велико Търново е пълно с тапи от по 2-3 тира каращи един зад друг. Срещат се в една лента различни по скорост и характеристики видове трафик, това предполага вземането на нерационални и нелогични решения с напредването на киломентрите и натрупалата се умора. Не е сериозно двулентов път в окаяно състояние и спорадична маркировка да поема целия трафик на северна България.
Пак много приказки, работа няма да свършат и така до следващата катастрофа, пак приказки и т.н. !!!
Управлявалите ни до сега зазатвора! Толкова пари опапаха, а един нормален път в Северна България, свързващ София с Варна, не направиха! Затвор с години за окрадените пари! Не може този централен път да има вид на междуселски второкласен с по една лента в посока, без възможности за изпреварване и включвания. Това е прсот път от миналия век, свързващ селата с претенции за главен.
Добре де - каква ""светлоотразителност на маркировката"" щеше да е от значение в 11и 30 посред бял ден ....... другаде е обяснението , и то не само за тази трагична история ! ! !
Пътищата - не струват.Шофьорите - и те.Книжки се продават като домати на пазар.Контролните органи не работят.Законодателството - пълна скръб.Цялата тази съвкупност води до неизбежната последица да сме първи по катастрофи и жертви на пътя. Всеки отделен елемент е важен, а заедно са просто непробиваема стена!
Като на дадено място постоянно стават инциденти и има толкова много смъртни случай, трябва да се направи нещо. Най-добре да има лента за включване и на места трети ленти за изпреварване. Това е основния път в Северна България, свързващ София с Варна, а изглежда като селска отсечка между Долно и Горно ***. Може би не помните преди да завършат АМ Тракия, но тогава също черно място беше пътя Сливен - Бургас с адски много загинали. От както има път отговарящ на трафика, случаите намаляха много.
Защо Микре се превърна в отсечка на смъртта?