28

по-далече от Русия

преди 2 години

Колкото по-далече от Русия, толкова по-близо до цивилизацията.

27

Анонимен

преди 2 години

До 28. И в соца. Не правехме коли. А ламарините на автобус Чавдар. България и бе забранено да прави коли от Москва. Бяхме колония на СССР.

26

Бръчков

преди 2 години

До АнонименТи не караш руска кола, нали? Защо ли?

25

Анонимен

преди 2 години

Купишли си тази кола ти става вечна и трудно продаваема.

24

Анонимен

преди 2 години

Много здрава кола е. Евтини и лесни ремонти и евтини резерни части. Евтина и като цена е вместо западен *** за 50-100 хиляди евра.

23

Анонимен

преди 2 години

Предимствата на жигулито са че няма да се намери някой да го краде.Друго предимство пред новия автомобил няма.

22

ПорЦелан

преди 2 години

Жигула: 10 хил.км - регулиране на клапани, опъване на верига, регулиране задни барабанни спирачки30 х.км - смяна масло трансмисия.100 х.км - основен ремонт, смяна бутала сегменти, лагери150 - х.км. - съединител

21

Маранда

преди 2 години

Ох, пак носталгия по открoвени ***. Преди няколко седмици за трабанта, а сега пък плачем за недоразумението на ВАЗ. Нека да не пропускаме и следното:- Огромен разход- Нестабилно качество на изработката, както и на почти всички компоненти и части- Недостатъчни мощност и динамика- Изостанали, неактуални и опасни технологии за управление- Липса на каквито и да е било системи за сигурност, (освен коланите)- Липса на системи за безопасност - Спартанско оборудване- Липса на ергономичност

20

Джедай Мастър

преди 2 години

Никакви не са предимствата. още не съм че от сайта на автомедия, за което се опитват да направят клик бейт. Но от петте точки нищо не е вярно.

19

Анонимен

преди 2 години

Жигулите и Ладите бяха спортен модел на танк Т-34 и бях много яки. Правени с брони от пленени немски танкове. Все пак немско качество по италиански дизайн...

18

Н1

преди 2 години

Между блондинки:-Няма да му стъпя вече на тоя монтьор. ***.-Що бе, мило?-Отивам да ремонтира колата, а тоя гледа, гледа и току изтърси, че трябва да си сменя тампона...

17

Неточно заглавие

преди 2 години

Имано е предвид минало поколение автомобили без неподлежащата за контроли ремонт от неспециалисти електроника.Коли,които можеха да бъдат ремонтиранина пътя от човек със средни технически познания.Ладите бяха част от тях,мечта забългарите и соца,евтина кола за запада.Ще ги запомним и с лошата антикорозионназащита(дупки в калниците и праговете се появяваха след 5 години от купуването).По-голямата мечта за българите(неосъществима за обикновените хора)бе някоянемска(ГФР)или френска кола.

16

Янков

преди 2 години

Баси тъпата статия.

15

Анонимен

преди 2 години

Лайносрещу шоколад. Кои са предимствата му?

14

А бе

преди 2 години

Дайте старите двигатели в новите купета,пък да видим кой кого.И не става въпрос само за Жигули и Москвичи.Примерно Опел Астра Н,ама с С18ХЕ 125 коня,па ши*баните екотеци си ги заврат отзад.С другите марки е същото-новите двигатели само скъпи проблеми и ресурс наполовина.

13

Анонимен

преди 2 години

Моят домашен танк Москвич 412 с двигател произведен по лиценз на БМВ не ме е оставял 40 години. В момента е в гаража и го лъскам. В отлично състояние е и върви като че вчера съм го купил. Над 500 000 км е и двигателя ще изкара още толкова. Но тази машина не е правена като днешните еднодневки. Тази машина е правена от истински инженери а не от евро..гейци. С новите пластмаси не се возя това са дараци.

12

Анонимен

преди 2 години

Защо изобщо има такава статия. Отговора е ясен - никакви. И то не само Жигули. И не понеже са руски, а понеже са на мн. години. Всяка кола над 20 години е морално остаряла.

11

Анонимен

преди 2 години

жигулите са кучета,единствено те и мерцедесите 240 и другите с двигател без турбо все още са в движение от старите автомобили,говоря за коли над 30 години,това е най добрия показател за здравина и устойчивост

10

Кирчо

преди 2 години

На моята Лада никога не й се е развалял аbs-а и никога не й е светвал check engine. :)

9

Анонимен

преди 2 години

Трабантите бяха жестоки.