68

Хм

преди 2 години

До гостАбе нещо има крив спомен човека.В самия съединител естествено масло няма,но се задвижваше хидравлично със спирачна течност,която не се сменяше,защото цилиндърчетата протичаха преди да стане за смяна..После се мина на жила-много по-евтино и надеждно решение,което пак бе изоставено и отново скъпа и трошлива хидравлика-тоест от 15-20лв на 500-600 за подмяна...

67

гост

преди 2 години

какво масло в съединителя . да не си луд !!!

66

Словянин

преди 2 години

До Тарикат То Ладата беше вариант на Фиат, така че какви глоби за италиянска кола? Сега 66 % от русите карат руски коли, които са коперация на Лада, Рено, Нисан или с южнокорейски вариант.

65

Русенец

преди 2 години

До ИСТОРИЯ 1988г си купих ВАЗ 2105, след 13 г чакане! Отидох в мототехника и те ми викат, ей къде е, плащай и я вземай! Аз питам, ама няма ли да избирам? Те ми викат, до половин час ако не платиш, другия след теб я взема! Така че, твойте глупости ги разправяй на *** и герберастите около теб!

64

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 68 "Имах едни мои хора, които имаха две коли - Форд Таунус и Лада и твърдяха, че с Ладата им е по-добре. После дойде демокрацията и продадоха и двете коли, за да има какво да ядат. Сега от 30 години ни Лада, ни Форд" А какво работеха? Или нищо не работеха, но получаваха заплати?

63

Анонимен

преди 2 години

И един друг интересен момент - преди 1989 година колите се караха много повече от сега. Почти всеки ходеше на работа с кола, докато сега това е рядкост. Въпреки това, колите си бяха наред за още много години използване.

62

До История

преди 2 години

Така беше. През 1986-1989 години, правиш вноска за кола и при първата доставка си я купуваш. Само за Лада се чакаше. Аз така си купих кола през 1986 година - номера ми излезе две седмици след като направих вноската. Никакъв проблем с изплащането на заема, който беше с ниска лихва, а колата ми бе една от най-скъпите тогава.

61

Анонимен

преди 2 години

Имах едни мои хора, които имаха две коли - Форд Таунус и Лада и твърдяха, че с Ладата им е по-добре. После дойде демокрацията и продадоха и двете коли, за да има какво да ядат. Сега от 30 години ни Лада, ни Форд

60

до История

преди 2 години

Значи колкото е истина това, което си писал, толкова да е здрав президента!

59

Анонимен

преди 2 години

Това за сервизите е вярно. Аз с моята кола само веднъж влязох в сервиз за смяна на маслото на съединителя след първите 1000 км, както го изискваше гаранцията. Всичко сам си оправях по колата, а мен хич ме няма в това отношение.

58

Нормален

преди 2 години

Предимствата на Жигулито пред нормалните автомобили са само в главите на съветофилските Путинисти.

57

До история

преди 2 години

На 18 г. и без ред си купил количка от Детмаг през 1987.Януари 1988 нашите ми купиха Москвич 412Д за 6400 лв. с 8 -годишна вноска за Лада. Парите ги бяха събирали 10 години преди това. На мен парите на работеща с висше образование ми стигаха колкото за мен - дрешки, книги и културни забавления. Та не дочакахме ладата, защото се омъжих и беше необходима кола на семейството ми. Тия приказки ги разправяй на някое недораслече, дето баба му е разправяла в какъв рай е живяла при социализЪма и как вси

56

Анонимен

преди 2 години

[" но всъщност повечето аргументи са валидни за почти всяка кола от 70-те и 80-те години. "] ----- Да де, ама кой да чете? Включиха плювалника и давай.

55

Анонимен

преди 2 години

Още едно предимство за колите от преди 1989 година - не се налага да сменяш колата след петата година, както е със сегашните. Имах Голф от 1988 година, който още го карат. Един съсед си купи Жигула около 1975 година и до 2015 година си я караше.

54

Анонимен

преди 2 години

Русия е единствената страна, в която жителите и НЕ предпочитат да карат родното производство атомобили, а карат предимно вносни.

53

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен"Никога не те оставя на пътя" :D :D :D :D

52

Анонимен

преди 2 години

то пък сегашните трицилиндрови фв та и рендета с надути мотори дето зорлем 40000 изкарват направо да ти цъфнат налъмите.Даже не им правят главите а ги сменят.

51

ИСТОРИЯ

преди 2 години

Когато бях на 18 си купих нов Москвич от мототехника през 1987 , новите колите бяха без ред и евтини - направете си сметка - на 18 да си купиш кола без мама и тате .След като дойде демокрацията , през 1992 ми се скапа акумулатора - тогава трябваше да имаш връзки със СДС или да си седесар , за да купиш нов акумулатор , ако щете вярвайте - 2 години карах москвича без акумулатор - палех с манивелата - палеше от 1/4 оборот .

50

Анонимен

преди 2 години

за 70 те и 80 те Жигулито си беше добра колица. Никога не те оставя на пътя. Сякаш някой форд ескорт или опел кадет е бил нещо повече, от тогава е лафа за форд Fix Or Repear Dealy..

49

Хемус

преди 2 години

Русия единствено може да произвежда жени за износ!