88

У

преди 2 години

Само тотално технически неграмотен може да каже, че имало лесни ремонти на кола. Всяко нещо има значение и даже за един лагер на главината, трябват 2 кофи с инструменти, крикове, подемник...и най-вече умения. Руснаците се мъчеха да направят кола без електроника, с карбуратор, механични регулатори, чукче-наковалня, опростено окабеляване, което водеше до голям разход и ниска мощност. Звучи лесно, но не е така. Модели от 80те на БМВ, Голф и др вече бяха тъпкани с компютри, даже Аскона беше така.

87

Анонимен

преди 2 години

Никога няма да избера Жигула, пред съвременен автомобил и едва ли има нормален човек, който ще го направи.

86

FckRussia

преди 2 години

Статията е озаглавена непривилно, Жигули имали предимства, дрън дрън, от руснаците дъска за *** не става. Когато братушката е карала Лада Нива и Москвич, немеца е карал 124-ка и Г - класа. И не само високия клас, примерно Голф 1-во и 2-ро поколение са коли трепач ... Жигула не ща да гледам, но ако някой има сантимент към една кола и реши да е реставрира това вече е разбираемо, понеже става дума за чувства а не за разум.

85

Анонимен

преди 2 години

Статията е за старите и новите автомобили, но чукча вижда Жигули в заглавието и почва да плюе.

84

Спец

преди 2 години

Половината коментари са си чисто нашето си плюене . Статията е за руските автомобили, но по същество се отнася и е вярна за ВКИЧКИ стари автомобили. Да , естествено че са били по - прости като механика и по- лесни за подръжка и си имат своите /като всичко старо/предимства и недостатъци. На запад си е вид стил да си живееш със старото . Тук го плюеме

83

да ама не

преди 2 години

някои забравиха че новата жигула на руснаците е стария фиат на италианците , сега искат да ни пробутат съветска пропаганда че съветските стари коли са най новите.То и съветските болни бяха най-здравите болни , а съветското долно бельо беше най-долното.

82

хахаха

преди 2 години

До гостВинаги можеш да смениш жена си с по-стара , щом харесваш старото

81

пияница мистик

преди 2 години

До гостТи с Windows 98 ли си или със 7, 8 или 10? Толкова за старото. Спокойно можеш и да си купиш (ако намериш де) стара чугунена съветска прахосмукачка, дето тежи 50 кила

80

гост

преди 2 години

И колкото си искате да драскате истината е една и тя е : "Старото си е най-добро и здраво" !

79

пецата

преди 2 години

ладата била фиат, да не мислите че в днешно време производителите не вземат един от друг технологиите, еднакви части на различни автомобили се произвеждат на един конвеер и се щамповат с логото на съответната марка , toyota aygo и ситроен ц3 вървят на един конвеер , оригиналните заводи са само за сглобяване , нарича се joint venture и е от 50 г така единствено дизайна на интериора и екстериора се различават и планираното състаряване, на една кола се разбива предница на друга друго

78

Ако ти е мъка...

преди 2 години

ИМАМ СТАРА ЖИГУЛА....ЕЛА ДА ТИ Я ПРОДАМ....ХАХАХААА

77

Панов

преди 2 години

Помня, че тогава тамън б България бяха понавлезли Ситроен БХ, ГСА, пък ние имахме СХ комби, от тия, дето возят и Душата, не само тялото. Толкова за руските кошници... и всякакви други всъщност...

76

Анонимен

преди 2 години

До: 85 (Само питам) Така е. То руски автомобил няма. Жигули е всъщност по лиценз на Фиат. А Москвич е по лиценз на Форд. Руснаците не могат да направят техен автомобил.

75

Анонимен

преди 2 години

до 86Много ясно. Ама не всички са умни да загреят.

74

българин

преди 2 години

Предимството на Жигули е че не струва нищо! За западен автомобил обаче искат пари. А който няма пари не може да си купи, затова си взима *** автомобил.

73

Само питам

преди 2 години

Защо смятате, че Жигули е руски автомобил? И в момента в Русия се сглобяват няколко западни автомобила, но на никой не му е хрумнало да им сложи руски имена и да ги обяви за руски.

72

мхмхмхмх

преди 2 години

Каква е тази *** носталгия по ладите и москвичите,само не разбирам ?

71

Име

преди 2 години

Иначе знам, че нашите са чакали над 10 години за кола, като дошъл реда отиват и им казват: това имаме това вземате, ако не - след вас има много чакащи. И колата с патешко жълто, по-късно решили да я пребоядисат, че всички им се смяли...И голям проблем с ръждата имаше, ламарината от някаква некачествена стомана с много мед - от това се образуват микроелементи и се ускорява даже корозията ...

70

Име

преди 2 години

Ами да с повечето неща съм съгласен, то важи не само за жигулата, а за всички коли от онова време (вкл. и западните, нали жигулито е по лиценз на фиат).Помня баща ми разглоби двигателя на поляната и го сглоби сам.Сега е немислимо, но това е за сметка на по-ниския разход, газове и пр. А от онова време колите без възглавница и много стабилна ламарина - при катастрофа колата остава цяла, но шофьора на кайма.И помня голям проблем бяха частите, фарове, гарнитури, гледайте Баш майстора на море...

69

Ха-ха

преди 2 години

До АнонименОпел Кадет беше по-стабилен и икономичен,предница не се правеше,ама за комфорт и дума да не става.Здрави бъбреци ,слаб слух и спартански характер се искат за тая кола.Обаче минаваш винаги тънко откъм разходи и приличен вървеж,някои двигатели бяха направо изтребители за времето си.