27

Анонимен

преди 2 години

Абе лампата за маслото не беше ли червена, а не жълта?Пък и майстори, заслужаващи доверие, са ми казвали, че светне ли лампата, вече си прецакан и щом се е стигнало дотам, двигателят така или иначе е за ремонт.

26

1234

преди 2 години

Не става ясно коя лампа за маслото, че е малко или че няма налаягане в биелните лагери? От опит знам че ако светне червената лампа на Аладин, или се продава веднага или рано или късно ще е за Надин.....

25

Е

преди 2 години

Можете.... ако искате да я покарате още малко.

24

Щирлиц

преди 2 години

Може,стига да не е вашата.

23

dakotabg

преди 2 години

До анонимен 16Карам ,Camri и имамам жълта и червена лампа на маслото...Коментар?

22

Италянеца

преди 2 години

Може ако е Фолксфаген Пасат или Фиат Пунто от 1996г. Източвал съм прк смяна по 200-300 грама

21

У

преди 2 години

Само електро-коли не намесвайте, че не знаете колко чаркове имат и те. Имат хиляди транзистори и чипове само за зареждане и контрол. Най-*** е че са пак коли със спирачки, пружини, амортисьори, гуми, лагери....Ако приемем, че двигателната установка НИКОГА не даде дефект, то всичко останало е същото като на всяко МПС и пак сервизите са на +

20

смях

преди 2 години

Можеш ....но за кратко

19

Анонимен

преди 2 години

Много интересно на моята Тесла няма такава аларма!!За какво всъщност служи това масло??

18

челен опит

преди 2 години

Недостигът на смазка почти винаги е неприятен и води до протриване, така да се каже. Излишъкът пък много цапа и хвърчи навсякъде. Също, желателно е да се ползва подходяща смазка.

17

Анонимен

преди 2 години

Светне ли лампата за маслото спирате и проверявате нивото на пръчката. Ако е над минимума това означава че маслената помпа си е отишла или датчика не работи.. Ако е доста под минимума купувате масло и доливате. При вторият случай трябва да търсите причината за празният картер. Или двигателя гори много масло или гарнитурата на картера пропуска и губите масло. Ако гарнитурата е добра причината е в маслените сегменти на буталата или в уплътнителите на клапаните.

16

Анонимен

преди 2 години

Задкормилното устройство е от значение.НА всяка кола на таблото има един уред,който показва температурата.Трябва да се наблюдава от верме на време.Иначе, основен ремонт.

15

Анонимен

преди 2 години

Претъркан мотор вече е само блед спомен на това, което е бил. И нещата стават за броени минути. Даже и да не свети лампата, ниското ниво се отразява на мазането на цилиндрите и от стегнат и звънлив двигател-пушка получавате разхалтавен, хъхрещ и горящ масло полуавтомобил, с който може само да одиш да зареждаш на зеленчуковата борса. Между другото, семерингите се охлаждат от маслото, като няма масло, гумата се изпича и почват да фърлят масло. И се износва шийката на вала.

14

Mustang V8

преди 2 години

Старите мотори, като им падне нивото и спират да разпръскват масло. Съвременните автомобили, имали маслена помпа...Алооо, тия старите мотори, къде го разпръскват това масло ***,а???? В радиус от 5 метра ли как? Все един ДВГ, има маслена помпа и никакво масло не разпръсква. Тази помпа го засмуква, качва го до клапаните и после самото масло се връща в картера и пак помпата го засмуква. Така работи ДВГ. Ако ти кажа че колата ми е мощна и двигателят е с последователно многоточково впръскване-блееш.

13

Анонимен

преди 2 години

Значи, почнах да чета и като стигнах до светването на ЖЪЛТАТА лампичка за таблото и спрях да чета. Тази дето е писала статията, явно никога не е карала МПС. Лампичката на таблото, която светва и показва че "има някакъв проблем с налягането на маслото" е... ЧЕРВЕНА. Винаги е била червена, на автомобилите отпреди 30-40 години - пак е била червена. Червена е, защото това означава че проблема наистина е сеиозен и трябва да спреш двигателя. На Москвич и Лада е червена, на Порше пак е червена.

12

Сат Н

преди 2 години

Светне ли масло или температура, вече сте загазили, от мене да знаете!

11

Анонимен

преди 2 години

Скъпи, карах до морето, колата разбра и през цялото време едно корабче светеше на километража!!!

10

Анонимен

преди 2 години

Да, защото често само е изгорял датчикът за ниво на маслото.

9

Анонимен

преди 2 години

Избора е личен, и свързан с множество специфичности в ситуацията, в която сте изпаднали. Анализ на точната причина, само по индикация, е нереално да се дава.Кротко шофиране, слушане на звуците и усещане на автомобила са задължителни, за да се доберете поне до бензиностанция, където да се опитате да отстраните поне част от възможните причини. Например малко количество масло в системата за смазване.

8

Анонимен

преди 2 години

Само жена може да кара докато и свети лампата на Аладин . Лампата свети тя си казва желание след желание.