Стареенето на двигателя е естествен проц Стареенето на двигателя е естествен процес ес....И получават бръчки и ци ци те им падат до колене!Четете и се смейте, но него взимайте навътре!
Ако ви се чете се заровете.Еко нормите за разход на гориво карат производители да слагат пръстени с много по малко натягане-меки.Масленият пръстен се запича защото не може да се разпъва добре към стените на буталото и разхода идва, не обира масло вече от стената. Тойота дават до 1.2-1.3 литра на 1000 за нормален разход!
Преди около 5 години моята вече бивша кола започна да гори масло.Карах,следях и доливах.Допитвах се до много и най-различни майстори,които едно към едно казваха,че подобен основен ремонт може да излезе по-скъп от стойността на автомобила.Вече към близо 300 000 км. и други текущи технически проблеми,твърдо реших и я продадох.Сега се оглеждам за друга по-нова.На новят собственик казах,че гори масло,защото не обичам "ромски" работи,но той бил майстор и това не го притеснявало.Проблемът си е негов!?
Не съм от разбирачите, ама всичко е от двигателя. Имам пасат на 30 години. Колкото масло му сипеш, толкова източваш при периодичната подмяна.
Стар неподържан двигател може да гори масло поради износване на уплътнителните на клапаните. Също така и от износване на маслените сегменти на буталата. Нов двигател не би трябвало да гори повече от 50 грама на 50 000 км. Но като знам как се произвеждат новите двигатели и в кои страни ги сглобяват това е непостижимо. Новите двигатели са еднодневки. Направени са на 300 000 км да им се прави основен ремонт.Имам Москвич 412 с двигател правен по лиценз на БМВ който е на 530 000 км и не гори масло
"не само при старите, но и при по-новите мотори"Ами точно новите са ивзвесни с горенето на масло. Аз имам Тойота от 95-та година и не глътва и капчица масло.
*** тва сериозно ли?!Карам Тойота и няма никакъв такъв разход.Единствено наливам течност за мигачи.
За да не яде масло двигателя просто не му сипвайте като няма масло няма да яде .аз моя го отучих като му спрях маслото.
Всъщност, дори нов двигател "яде" масло и производителите да наясно с това, като предварително посочват допустимия разход.Де да знам, ама при мен не е посочено че яде масло. При смяна индикатора показва Max oil level, чак до следващата смяна. Естествено не карам прехвалени немски марки. Там сигурно ми е грешката. За мен не е нормално да губиш масло, независимо какво казва производителя.
Кои са грешките, които водят до висок разход на масло?