73

Учен

преди 2 години

Един ми разказваше , че след 1987г измислили бацил, който се храни с купето на ,,Трабант". Сигурно вече са умрели тези животинки от глад...

72

Анонимен

преди 2 години

Дуропластът е термореактивна смола с пълнител разчепкани памучни остатъци. Нещо като бакелит или текстолит. Не гние и е идеалният замърсител - остава в почвата хиляди години. Вариант е да се раздроби и изгори, но тогава трови въздъха с адски пушек.

71

Ядрен инженер К.

преди 2 години

Роден съм 1986г. Баща ми имаше трабант и си умирах от срам.601 х. Или 610 х. Но това беше колата на която се научих да шофирам и ремонтирам напълно сам още в 6ти клас.. живеехме в Пловдив и ходихме с него по няколко пъти в годината на морето. Единствения му кусури беше шума

70

Анонимен

преди 2 години

Това че беше "картонен" си е мит от вицовете. Купето беше от дуропласт, особено твърда, подобна на пластмаса материя. На времето с моя трабант ударих на заден една Жигула. Бронята и се изкриви, калника и хлътна, на трабанта му нямаше нищо, само драскотини по боята. Друг въпрос е че при силен удар дуропласта се пръскаше на парчета.

69

Анонимен

преди 2 години

Що се отнася до производството на електрокари,се изнесоха документи от онова време с които се показва , че производството им е било на голяма загуба-около 900-1000 долара на брой .

68

До 88 неистината

преди 2 години

Бъркаш. Аз си купих Вартбург през 1986 година и Трабант и Заската бяха най-евтините - някъде около 4000 лева. На твоята цена беше Москвича

67

Fallschirmspringer

преди 2 години

Grenztruppen der DDR / гранични войски/ на ГДР беше съоръжена с Трабанти.Двигателя леко форсиран ,покрив нямаха ,но имаха гюрук,врати също нямаха,а имаха някои синджир, други тръба на панти,която се заключваше.До мястото на вторият до водача пътник, имаше фар и синхронно с него РПК на въртяща се стойка

66

Мхъм...

преди 2 години

Карал съм-Москвич 408 комби ,Жигула , Трабант/две коли/ ,Варбург ,Голф 3 ,Вектра 2.0 ГТ,Форд/не помня модела/ , Опел Омега , Шевролет,Рено Лагуна ,мерцедес W220 и W221 .Най-спокоен бях като тръгвах на път с трабанта - защото му знаех всички кусури , можех да свалям двигателя за 10 минути . Има уникална проходимост за лек автомобил . За комфорт,скорост и безопасност обаче въобще не се коментира.

65

До 83 бг

преди 2 години

И като как си имал вноска за Трабант от 1200 лева, когато вноската за кола беше 1500 лева и по всяко време можеше да смениш избора си на кола? Може първоначално да е била за Трабант, но по всяко време по телефона можеше да я смениш за Лада, за Шкода и т.н. После защо не си си го купил? Почти всички коли се купуваха при първа доставка, вкл. и Трабант.

64

До 71

преди 2 години

До Както искате сеСитроен тракшън от 1934 г. е с предно предаване. Американците правят една серия камионетки с двойно предаване за съюзниците в първата световна. Така че Траби е по-късно.

63

1

преди 2 години

Двама германци отишли с Траби в САЩ. Там се повредило и отишли в сервиз. Механикът се чудил що за возило е това и дали може да им помогне. Казал им да се обадят след час. В уговореното време всичко било готово, платили и литнали по магистралата. Но след време колата спряла и тръгнала назад до сервиза. Механикът дигнал капака, после извикал помощникът си и му забил един шамар.-Извинете, господа, моя човек ви сложил за мотор стълочистачка от Буик. Сега ще ви помогнем.

62

Fallschirmspringer

преди 2 години

До пияница мистик// Или приятелят на баща Ви лъже или Вие лъжете.Противотежестите на електрокарите бяха от ***,а не от олово.Истина е,че се изнасяха за Япония и още много десетки държави.По това време Япония произвеждаше някъде по 40 милиона тона стамана и *** и някъде към 30 милиона тона прокат. Единственото олово беше в акумулаторите.Един електрокар в зависимост от модела тежи някъде до към 2,5-3 тона ,а изнасяхме за япония по 10 000 електрокара/год.

61

бг

преди 2 години

Иах вноска за трабант , но мечтата ми беше вартбург комби -страхотен автомобил- просторен като автобус.Като за бедни хора трабанта беше идеално решение , просто обслужване ,лек , но как не мжаха да му измислт една по човешка форма по-обтекаема , създаваше лош имидж на германците като дизайнери. Накряя дойде демокрация и вноската за трабанта от 1200 лв стана 1, 20лв при деноминацията

60

Анонимен

преди 2 години

И аз гледам някакъв демокрадец се е изакал под статията чул, недочул за някакви електрокари.

59

пияница мистик

преди 2 години

Тук някакъв прехласнат по соца другар обяснява как японците ни купували нашите електрокари и мотокари. Ами да, купуваха ги наистина, само че с друга цел. Баща ми беше приятел с един от ДС, заедно си пиеха и онзи му казал, че ги купуват, за да им взимат оловните тежести отзад. По-евтино им излизал български мотокар отколкото да купуват олово като суровина, останалото го претопявали. НЕ че са се прехласнали по супер качественото ни производство :)))

58

Анонимен

преди 2 години

До у Още си карам безпроблемно Вартбурджиното вече 40 години , не ме е оставяло на пътя макар да е произведено далечната 1982г оргиналната боя, без ръжда. Ремонти почти никакви освен смяна на чукчета и нещо дребно.

57

Анонимен

преди 2 години

Трабантът е проектиран 1942-а за Ромел в Африка. Кабрио, без стъкла.Уникално инженерно постижение, дори и "оригиналния" от 1957.Ако ти трябва кола да те закара от т.А до т.Б е идеалната кола.Ако ви трябва удължител и повдигачка - купувайте съвременните бмв-та и мерцедеси- блед спомен на уникалното качество от 80-теОтносно неуДачията - от 10 години ги караме служебни, не знам случай някой колега да е останал на пътя (аз съм сигурност не съм)

56

Анонимен

преди 2 години

В Италия след Втората световна война осъзнаха, че всяко домакинство трябва да има кола и започнаха да произвеждат дървения Фиат. В ГДР картонения Трабант по същата причина.

55

:-D

преди 2 години

"едва ли има по-осмивана кола от трабанта" .... Има. неуДачия се казва .33345

54

Истината

преди 2 години

До Анонимен....... нашата малка корумпирана и крадлива нация не става и за 4еп за 3еле....... Не приписвай собствените си недъзи на българският народ. Или може би си русофил, те използват всяка възможност да оплюят България и българите!