93

Анонимен

преди 2 години

Една безсмъртна глу.пост на инженерната мисъл в саветския съюз. Трабант през 1980 и Мерцедес 1980 кажете ми каква е разликата.-------------------------------А Трабант от 1990г и ФВ Бръмбър от 1990г каква е разликата? А Мерцедес и Ферари? Или сравняваме компоти с компютри?

92

Анонимен

преди 2 години

Трабанът за времето си е супер. Икономичен, евтин, гори малко, върши работа, надежден. Германците идваха на Черноморието с тях. 2000км. Лоша дума от човек, който е имал Трабант не съм чул. Обиждат саво тези, които не са се качвали даже.

91

Анонимен

преди 2 години

Айде стига сте възхвалявали тази епична бричка с двигател на мотоциклет който обаче замърсява като зил...

90

шопендар

преди 2 години

До Анонимен браво,трабантаджия си,

89

Поздрави на Грета

преди 2 години

До АнонименНе, пич. Това са числата на общо регистрираните автомобили от тези марки за 2021 година.Източник: Zulassungsstatistik des Kraftfahrt-Bundesamts

88

Анонимен

преди 2 години

До 95Сложил си новорегистриранте за тази година Тесла автомобили, спрямо всички трабанти за последните 60 години ....

87

Поздрави на Грета

преди 2 години

До шопендарTесли има от 2008, така че не е баш от вчерасамо се питам колко ще са останали живи 30 години след като спрат да ги произвеждат барабар с резервните частиТака де, това не е сравнение между двете коли, просто е куриозен факт

86

Анонимен

преди 2 години

До шопендарбрат, нещо бъркаш колите, май не си разбрал, че си карал Вартбург хаха.Кви радиатори, кви три цилиндъра, ква мощност ти спадала до 25 коня хахаха, Трабанта има 26 коня общо. А па тва за фаровете се изложи още повече - Трабанта имаше първи от соц колите халогенни фарове, дори жигуладжийте крадяха рефлекторите, та нямаше трабант без сложени секретни болтчета по гривните

85

шопендар

преди 2 години

До Поздрави на Грета регистрирани тесли за една-две години,колкото регистрирани трабанти за 60год.,добра реклама на тесла

84

шопендар

преди 2 години

трабанта си беше уникум,е,имаше и малки проблеми с радиатора и парното му работеше само през лятото,релето му лепнеше през ден ,но с бутане палеше за не повече от 50 метра,третият му цилиндър нямаше компресия,и мощноста му падаше до 25 пс,амбриажа се скапваше на 10-15 хил.км.и най коварното беше че ръждасваше отвътре навън,а за да караш в тъмно трябваше да си сложиш поне още два фара халогени.

83

Поздрави на Грета

преди 2 години

според статистиката в Германия за 2021 година са регистрирани по улиците:Тесла - 34 389 бр.Трабант - 38 173 бр.хахаха, Илоньеее, Илоньеее..

82

Анонимен

преди 2 години

Преди година и нещо помагах на един немец да си купи от автокъща много запазен Трабант, намерил го изгодно в БГ. В същото време един шушляк оглежда 15-20 годишно Ауди и вика на висок тон "тоя кво ще си купува трабант, ха", а швабата в същото време клати глава и ме пита "ама тоя верно ли ще купи тая скрап". Спукахме се от смях с джамбазина, сблъсък на два свята направо

81

Анонимен

преди 2 години

Трабантът си имаше съвсем читаво парно, стига да спазваш упътването при ремонта. Ама *** е немарлив и дори трабант не може да поддържа като хората. Иначе нямаше да бъде изнасян в северна европа и скандинавието.

80

Анонимен

преди 2 години

До BGако става дума за твоя дизеляк без катализатор, разбира се, да се забрани веднага!

79

BG

преди 2 години

Екологични замърсители !

78

Анонимен

преди 2 години

До Ядрен инженер К.Значи на 11-12 години си управлявал автомобил?!??!?!

77

Анонимен

преди 2 години

До ДедоСтрахотен автомобил? Срмо кое? Скапаното Юго?

76

Жо

преди 2 години

Трабантът е кола за хора с чувство за хумор. Темерут човек трабант не кара.Трабантът е първата кола в България с безкамерни гуми и кормилна рейка. Сега всички коли са такива.Трабантът се движи без бензинова и водна помпа,Карал съм трабант с разредител за боя (коресилин). Е, малко присецваше, но ме закара на 3 километра до първата бензиностанция.Коя кола може да се сравнява Траби? Трабантът е най дългата кола в света- 16 метра (заедно с пушека).

75

Дедо

преди 2 години

Пишете неверни неща. Купих един от последните в Мототехника 1990 за 5600 лв и го продадох 1998 на кабелната телевизия за 1000 марки. Страхотен автомобил нищо не се счупи и не съм ремонтирал за 8 години на 100 000 к., освен накладки, ремъче, бакелитови втулки на носачите и свещи. Колата беше с електронно запалване. Вдигаше с лекота 120 км. харчеше 5.5л /100 км. Имаше освен въздушно и електрическо отопление в т.ч. и на задното стъкло. Уникален автомобил, неотстъпващ по нищо на Citroen 2CV.

74

До 81 неистината

преди 2 години

В нета се тиражира едно и също нещо - тиражен лист на Държавната лотария от април 1988 година. Нито цените отговарят на тези в Мототехника, нито годината, за която се говори. 1988 не е 1983 година