И във Виена има влакче от летището до града.Е, в София има метро до летището като от станция Искърско шосе може да се направи връзка влака.
Там където е мислено в перспектива, са свързали ЖП гарите с летище и автогари. Вече не помня точно, но в Брюксел сме кацали на летището, в мазето се хваща влак и в Гент от влака директно на градски автобус до пристанищната част. Така е измислено, че може да не търсиш копърки или друг транспорт. У нас няма летище до ЖП гара. Цените са високи за нас и нормални за тях-10-15 евро, но е чистичко и топло, има и интернет
Плачевното състояние на цветущите някога железници си има виновници с име и фамилия. Идва нов ред, нищо не е загубено.
Софив-Варна има два варианта за влак.Но като цяло релефа и територията на държавата не позволяват и се губи смисъла от скорости над 200 км.Все пак разстоянията от град до град са най-много 25-30 км.Да не говорим,че от директните влакове няма никакъв кяр и никой не би ги пуснал.Ако хората искат качествен превоз и бързо стигане,ще трябва да се научат да плащат.София-Пловдив цената на билета е 9 лева,а за същото разстояние в чужбина масово се плаща над 15 евро.
Съвсем реалистично време е около 5 часа.Това,което го говорят са пълни глупости.Отделно подвижният състав на БДЖ е под всякаква критика.Влак с повече от 130 км/ч. не върви дори и на новите релси,които са за 160-170.Да не кажа,че се правиха проби и в участъка от Крумово до Свиленград и Септември-Тодор Каблешков с чужди локомотиви ивагони се стигнаха скорости от 250 км/ч.При това напълно безопасно,но БДЖ скоро няма да имат такива машини.
Лесно е да се обещае когато си в оставка, друго е да се направи като хората :)) Иначе ще е много добре ако се реализира :)
Те от 20 години качват тировете на влака, та ще имат проблем да постигнат 200 км в час ли? Фантазии.
Че за какво ще правят жп свързаност с Македония, като ония не щат. То сега си има останала още от1943г.
Ремота на една гара, нямя да намали времето. Трябва да вдигне скоростта. В дефилето няма как, дори в една Швейцария, влаковете "пъплят" по завоите в Алпите. Оттам нататък има мегадан, да се двийат по бързо, но дали го позволява инфраструктурата?
Когато това стане ще сменям името на Хасан ефенди. 4часа е невъзможно за нашите условия. Единственият шанс е да не спира никъде и да направи средна скорост над 120км/ч. Трябва всичко да се смени, релси, вагони, контактна мрежа, заграждения. Как виждат да прелети със 120-150км/ч, между Синдел и ЖП гара Варна, покрай култовата махала Максуда?
София-Варна за 4 часа, значи София-Бургас за 2:30 часа. Вицове без край. В момента отсечката Стара Загора-Пловдив само се взима за 2 часа, както и Пазарджик-София за същото време. Подбалканският е същото, особено около Клисура. За 2 часа до Варна може само самолет да стигне. Някои министрицифрите за нищо ги нямат.
В японоя влаковете се движат с 400 километра тука се движат с 40 вия сами си направете изводите около 400 години сме по назад някъде толкова.пари има не сте го предложили на хората къде се интересуват от това цели компании има.
Българи мислете за влак стрела в чужбина тва вече е отживелица с влаковете стрела вия още не можете да го направите дабе и проект нямате инвеститори има стига да знаете как да ги привлечете.
До 2 г. пътуваме от София до Варна с влак за 4 часа