Зимите са наистина много леки вече, само се огледайте колко много бмв-та пърпорят вече зимно време
Аз затова съм сложил всесезонни (със снежинка), и хич не ми пука, че на сухо са малко по-тромави.
Ако се кара извънградско задължително зимни гуми, ако обаче караш в града може и със всесезонни. Ако питаш гумаджия той ще ти каже зимата само със зимни, те всесезонните не ги признават защото им подбиват бизнеса. Друго си е пролет и есен да взимаш за смяна на гуми. А това което най ме дразни при гумаджиите, е че като са в сезона за смяна се държат адски надменно и едва ли не ти правят услуга
това с вентила се прави , защото се смята че за да износиш едни гуми са ги нужни 4-5 години и вентилът може да не издържи още толкова до следващата смяна - друга работа е ако връткаш гумите 2 пъти в година.
Всесезонни и толкова, иначе има и свестни гумаджии, въпроса е да полафиш с тях, ако си надменен ще те накажат.
По-скоро ще удари една тежест с *** без да разбереш и ще ти покаже,че бие.После я маха и готово.
Сменям само предните две гуми, задните са всесезонни. Не съм скиор, така че зимата карам основно градско. Зимите в България стават все по леки и не виждам смисъл от зимните гуми. Такива да слагат само тези които посещават планинските курорти през зимата или живеят някъде в планината. Тази работа със смяната на гумите се превърна в много доходоносен бизнес за някои и то с подкрепата на държавата.
Най големите измами май са с гумите. Всички нови гуми са с грайфер 6-7 мм. който след 15-20 хиляди км се износва. Купувам гуми от Турция, издържат двойно повече.
До АнонименЕми , ако беше гумаджия или поне журналист, да знаеш! Ама като си учил физика, сега си блъскай главата...
Пинизи бол,но аз си имам ''личен гумаджия'',в смисъл от 20 години ходя при него и го гледам в ръцете.Като му остаря баланс- машината и взе да шикалкави,че са ми криви джантите,но го засякох и купи нова!
До Анонимен 19Ще ти лепне една 10гр. тежест за баланс без да видиш някъде по джантата и си готов! Да не говорим, ако е някоя жена!
Мен лично ме изклатиха две години подред за изправяне на Алуминиеви Джанти - смяна на гуми ми излизаше по 150 лева . *** беше че колата беше на Дъщеря ми и аз Плащах след консултация по телефона - нали знаете - Тате искат ми 150 лева , и аз плащам . Третата година се сетих че карам Опел с Алуминиеви Джанти от 15 години , и никога не е имало такива Простотии - просто смених гумаджийте .
''Същият ефект обаче може да се постигне, като се лепне малко магнитче от вътрешната страна на джантата. Замяната на цяла джанта е скъпа, разбира се, затова повечето клиенти охотно приемат предложението майсторът да изправи кривата - което струва от 10-12 лева за най-малките стоманени джанти, до 50 за алуминиеви от по-голям цолаж, примерно от SUV.''A сега който написа това да ми обясни как магнит се закрепва на алуминиева джанта?
Статията е пълен турлюгювеч. Да смениш гума и да не смениш винтила е меко казано недалновидно, иначе за другото не виждам как можеш да бъдеш излъган е разбира се, ако не си мисирка.
Купих си едни китайски гуми от Карефур, на вид са летни , обаче като се загледах да видя датата на производство и си забелязах че имат надпис M+S и сега "къпя" лято и зиме (като няма сняг и лед) , като ме спряха едни фуражки се силят да глобяват- викам "кьор мусу табелата " и тъй.
Как могат да ни измамят при смяната на гуми?