До 28Придърпва или поради проблем с ниските обороти или защото хидротрансформатора на автомата не може да бъде освободен от заключващите колани т.е нямате нормално понижаване на предавките.
Някой може ли да даде предположение, защо кола с автоматична скоростна кутия, оставена да намалява скоростта (без газ), когато скоростта преминава 40 км/ч и тръгва надолу, придърпва?Моля смешниците, които ще предполагат, че го прави Боку и т.н. да си запазят недоуменията за цирка. Питането е само към знаещи и умни хора.
Аз мисля, че е пълна глупост да се измерва "живота" на стартера в пробег километри. Дори и при два напълно еднакви автомобила неможе да има паралел. Ако единият например работи като таксиметров автомобил. Пали и гаси на всеки 7-8 км. пробег, а другият се използва за междуградски пътувания.
До 24 коментар :Колата е 2006г, 1,6 бензин, FSI с верига.Четох,че може течността за хидравликата да е свършила,а за въздушните възглавници - под пасажерската седалка гледах в ютюб има една жълта букса, уж от нея дава грешка.А преди да я закарам в сервиза не светеше нито една от двете крушки.Смениха ми амортисьор,шарнир и прага на дясната врата.При удара странично с 60 км никви възглавници не се отвориха.Може и да е удряна в Германия ?
До: Golf 5Зависи от много неща, например много зависи коя година ти е произведена колата и какво има в нея.Аз на моята кола (над 20 годишна) ми светна лампата за въздушните възглавници.Ходих на диагностика, гледаха, пулиха се, звериха се, накрая решиха че трябва да сменят електронния модул (не знам защо). Смениха го, изръсих една шапка пари - и нищо. Тоест, проблемът си остана. Накрая извадих таблото, махнах крушката за възглавниците, и така. Сега не ми свети.
Охооо! Случвали са ми се и то всякакви неща със стартери!И все на дълъг път!От София до морето, до Варна.Последния път като врътнах ключа, двигателят се "замисли".След 1-2 секунди запали.По пътя редовно така "мислеше", но палеше.Докато стигна до София имах друг проблем - пробит радиатор!Двигателят прегря, взе да пуши, почти се запали!В София вече не искаше да "откине"!След десет минутно въртене като луд, най-накрая запали и закарах колата до сервиз на познат майстор. Оправи го.
Здравейте.Имам Голф 5,след ремонт и откачван акумулатор ми светнаха лампите за волана и въздушните възглавници.При палене купето леко се тресе.Първо на диагностика ли да мина или в сервиз? Какво да правя?
Дрън, дрън!Живота на стартера зависи от броя запалвания и продължителността на работа, а не от изминатите километри на автомобила.Най слабото звено е силовия контакт на включвателя.
до 14Ако е дрът ремъка не само ще превърти,но и ще го скъса ремъка!Е 8мицата на Москвича е със зъбно колело.Там вече няма превъртане,освен ако е над 200 000 километра и пак може да не превърти.Верига също трудно ще превърти,но пак е рисковано,особено съвременните единични вериги не са двойни като едно време.
Най честите повреди са износени бронзови втулки на статора които лагеруват с ротора. При тази повреда и бендикса неможе да изхвъри за да зацепи с венеца на коленовият вал и да го завърти.Сваля се стартера разглобява се избиват се втулките набиват се нови гресират се с графитна грес сглобявате и палите.За тази дребна работа в сервиза ще ви свалят 5 кожи.А признака за повреда в стартера е трудно въртене и не изхвърляне на бендикса при здрав акумулатор. Същото се получава и при скапан акумулатор.
до 13Кой кара Москвич и Лада?И кой говори за тях?Ти се върни и на газ генератор с дърва да караш ако искаш.Може някъде в планината да не те спре никой....
до 7И като бутнеш и превърти ремъка зъб прави мотора на салата!Честито!С бутане колите от музея,иначе рискуваш скъп ремонт!
Ако колата ви е Моску осмак, първо се разваля контакторът на бобината. Това е една пластина тип печатна платка, която дава контакт когато я дръпне електромагнитът. Трудното е да свалите стартера, единия болт е отгоре в коша, вторият е под колата. Другото е лесно, отваряте капачката на контактора и просто обръщате медната пластина обратно за нови 100 хил. км. Ако не ви се играе, сложете манивелата под седалката, Москвича пали от раз само като я види.На добър път.
Първия симптом преди всички е: на загрял двигател върти осезаемо бавно при зарен акумулатор, а като е студена върти бързо...
Аз мой съм *** ама кюфтета без лук не ги обичам.Та в тая връзка,стартера не се ли брои на клоичества запалвания?Не знаех,че се разваля ,на изминати кимометри?
Как да разберем, че стартерът на колата ни е пред разваляне?