68

Бузов

преди 3 години

Като чета коментарите в частност тези възхваляващи руските таралясници и се питам наистина ли сме толкова зле българите?Хората се стремят към космоса,генетика,иновации във всички области на науката и живота а тук още се прехласваме по тел,пирон,тесла и бутала от дърво.Честно има нещо сбъркано у нас.

67

дзятфп

преди 3 години

До Анонимен.....и той е точно, че се ремонтира с пирони, тел и подръчни материали (даже има и как да си направиш бутало от дърво...........Уважаеми, добре, ама това е от мизерия, недоимък, беднотия, научна, икономическа немощ и т.н.; и в Канада, Аляска и др. държави има тежки зимни условия, да не говорим за други пустинни, тропически; техниката трябва да се стреми към усъвършенстване и удобство на ползващите се от нея, а не да величаем таралясници. Другото е оправдание и логика на мизерията.

66

Анонимен

преди 3 години

до 99 ХМРуската техника си има един много голям плюс и той е точно, че се ремонтира с пирони, тел и подръчни материали (даже има и как да си направиш бутало от дърво, за да ти изкара 20-30 км.). Ама това ѝ е и замисълът, в Сибир и голяма част от районите на Азия, няма наблизо доставка на части за ден. А да закъсаш в тундрата не си е работа :)Освен това ракетата и електролукса от 40г. имат доста общи неща ;)

65

Анонимен

преди 3 години

до 83 Предпочитам...Я кажи кой не е пипал нищо по нова Лада 10г.? Аз такъв не знам да има (включително и за новите модели, минимум на 2-3г. излиза нещо)И какъв комфорт... нивата и калината ти качват бъбреците в гърлото като минат през една дупка.По добре да дам към 3-4хил отгоре и да взема една нова астра вместо нова лада веста. Ще ги избия само от гориво - астрата 122кс харчи 5-7/100, а ладата за 122кс харчи 9-11/100

64

Хм

преди 3 години

До Деди, деди,..... и за компресор я ползвам, идеално боядисвам с нея...За това ми е думата, ти, ако щеш, ползвай я и за пържене на яйца, забиване на пирони и пр., само да не е между 22 и 08ч. / 14 и 16 ч., за да не стресираш комшиите. А за да хвали човек руските подобия на техника, каквито и да било, трябва или да не ги е ползвал, или русофил, или мазохист, а най - вероятно трите заедно.

63

Деди, деди,

преди 3 години

явно те гони склерозата. Още имам един руски Тайфун в гаража, не само, че е прахосмукачка, а и за компресор я ползвам, идеално боядисвам с нея. Яка машина излезе, бий в земята всякакви западни пародии на прахосмукачки. По българските пътища още се движат 30 годишни руски автомобили, покажи ми един западен на 30 години, няма такива, ръждата ги изяда още на 10. А Моргана не е ли дървен, като на Флинстон?

62

Анонимен

преди 3 години

до 73До 2020г. краварите произвеждаха... Лади, после GM продадоха завода на франсетата от Рено. Те затова и вкараха нови модели (нови за лада де). :D

61

Анонимен

преди 3 години

До ДедиЗа прахосмукачката може да поспорим. Имам прахосмукачка "ракета" която вече 35 години работи. Сега всичко се прави да изкара до края на гаранцията.

60

Анонимен

преди 3 години

Абе ние българите не сме произвели един пирон, а кибритите са най-калпавите по цялото земно кълбо, ама искаме да се возим на ферарита.

59

Анонимен

преди 3 години

Лада като нова беше 8 хил лв. Обърнато спрямо средната заплата струваше повече средни заплати (187лв на мес или 2 244лв год за 1984 )като вноски отколкото Американец да си купи Порше 911 (32 хил долара при 16 хил долара годишна заплата средно )обърнато във техният стандарт. Порше 911 в usa 2 год средна заплата/ Лада в България 3 год и 6 месеца средна заплата.

58

Деди

преди 3 години

Какъв имидж, какви 5лв.? Руснаците една прахосмукачка не са направили като хората, камо ли автомобил. Всички коли са копия на западни като първата пусната серия е горе-долу (например Фиат/Жигула), след което от конвейра започва да излиза руска манифактура. Имаше виц: В магазин за авточасти питат - Имате ли части за руски коли? - Ми не, вижте в железарията отсреща, там продават пирони, тел, дъски. Та така.

57

Жо

преди 3 години

До FIAT 124 xa xa xaПрез 1968 г. в Ловеч се сглобяваше с оригинални части FIAT 124, наречен ФИАТ 124 Пирин. Тази българска пазарна авантюра приключи с появата на руската имитация- Жигули.Имах такъв ФИАТ 124 Пирин. Разликата с Жигулата беше огромна. Над 30 основни части и агрегати бяха различни и незаменяеми. Двигателят на ФИАТ-а беше с долен разпределителен вал и нямаше нищо общо с Жигулския. Спирачките бяха 4 дискови.Съединителят, окачването, кормилните щанги не бляха заменяеми с руските.

56

Нищо

преди 3 години

не се споменава за съветският супер автомобил ЗАПОРОЖЕЦ,говореше се че това чудо е "отмъщението на Брежнев към човечеството"аз миля че по-скоро беше "подигравката на великия вожд и великата страна към хората от източната страна на завесата.

55

Толиати

преди 3 години

Самара и Спутник.

54

Е няма

преди 3 години

да се тревожа за русия и беларус и какво се случва с демокрациите им. Имам си доста тревоги с родните

53

Анонимен

преди 3 години

До ПредпочитамПомня ги аз тия новичките като тая дет по цял ден стояха под нея пред блока. Нищо нямало да пипне 10 години :)))))))) разсмя ме сериозно :)

52

Анонимен

преди 3 години

Русия и автомобили е някакъв оксиморон...

51

Предпочитам

преди 3 години

една новичка като на снимката, пред която и да е внесена бричка от запад. Тази ке си я карам с кеф поне 10 години, без да пипна нещо по нея. Ладите возеха много комфортно!

50

катафалката

преди 3 години

най-точно изобразява имиджа на СССР.

49

СТАР ПЕНСИОНЕР

преди 3 години

ЕХ.деца....ПИТАЙТЕ нас....преживели соца !...ЗАЗ 965 ....и ЗАЗ 968 са правени в ЗАПОРОЖИЕ ( УКРАИНА ) ....струваха в МОТОТЕХНИКА - 2 700 лв .....и 3 100 лв ( при МРЗ тогава 80 лв ) !!!!! *** в БГ бяха пуснали РЕКЛАМА ......че това са СЪВМЕСТНА РАЗРАБОТКА със ПОРШЕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!защото и те ...и ПОРШЕ са със въздушно охлаждане ! Към ЗАЗ 965 имахме ТОЯГА ...за да подпираме задният капак - да не ЗАГРЯВА ! ПОСТАВИХМЕ св. рекорд за ГИНЕС - СФ- ПД за 5.5 ЧАСА ... КАРАШ-ЗАГРЕЕ-СПИРАШ !