Ако сравним тази лампа с един началник на цех/магазин/.. друго, то ако всички работят -не му свети нищо, но ако някой е отишъл до 00та или пуши цигари-свети. Затова повече свети!
Както каза майстора, имаш няколко варианта, евтиния е да махнем лампата, скъпия да смениш катализатора и още нещо си на цена около 3000 лева, при цена за колата около 2000. Е вече не свети :)
Правете както правят автоджабазите които продават коли от Германия втора ръка.Просто срешете жиците на лампичката о толкоз,ако ви дразни разбира се.
Що за лампа е това?В моята кола такава лампа няма!Така че не виждам смисъл да чета повече написаното тук!
Така и сега ***, добави средната цена на проверка на двигателя в сервиз в САЩ (вместо само да превеждаш чужди статии) и ще получиш уравнвнието. Често пъти услугата е по-скъпа от самата кола!
Аха. На милата ми бивша YZFR6 нямаше други датчици освен мигачи и масло. И е малко тъпо на 240км/ч едното бутало да излезе през блока, да се огледа наоколо и дори тогава да не ти светне лампата за маслото при все дипката с размери 10х5см и ефектната диря след тебе...Кой да ти знае че датчика не сработил... както и да е, ония ден я видях качена за продан в mobile, явно някой си я е отремонтирал. И километража е паднал от 65к на 47к, хахах.
Българина е мериджей енджинер по натура. Една лампичка нЕма го уплаши. Той веднага ще се допита до светия фейсбук който е пълен със специалисти по всичко и ще загаси лампата. Важното е лампата на Шушана да свети.
Светва в колата Check Engine, половината шофьори нехаят